心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1847


2281#
發表於 07-1-11 13:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy
你仔仔好d嗎 ?
:wave:  :wave:  :wave:


侯爵府

積分: 21395


2282#
發表於 07-1-11 14:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

CALIFORD

食左藥都係咳..............我當聽吾到..........................阿門


大宅

積分: 1521


2283#
發表於 07-1-11 14:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文 寫道:
我俾姑娘 呀, 做咩今日仲俾亞仔返學, 我話今日有三科考試, 咁佢話考試係C物來的, 你自己亞仔的身體係重要


如果係咁點解你唔開病假紙喎!!


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2284#
發表於 07-1-11 15:19 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy, 因為佢係上吐下瀉,又咳又喘氣, 咁我先好擔心.

我剛剛致電俾你係想問, 你提過你囡囡一去游水就鼻竇炎, 是嗎 ? 我唔知我仔是否咁樣呢 ? 明天要不要同醫生講 ?
hinhinmummy 寫道:
雪文

同我估計一樣law, 就算隻藥真係有反應, 都吾會食完即刻有law...............

返去車下, 同埋如果是我, 就會觀察多一兩日先law, 因為大人平時都會有一兩次肚all啦..............

生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2285#
發表於 07-1-11 15:21 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

BBMaMe, 呢D長期病, 佢好難預計你幾時會發的, 姑娘都係用健康的角度來同我講, 我明的, 如不是考試, 我都會俾佢留係屋企.
BBMaMe 寫道:
[如果係咁點解你唔開病假紙喎!!
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2286#
發表於 07-1-11 15:25 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford, 亞仔呢個星期考副科, 下周考主科. 係今日慘D, 三科一齊來, 明天就有一科考, 一科黙書. 睇吓亞仔今晚再吃一次點樣.

今朝我無再俾佢吃葯啦, 因怕佢係學校發生咁情形就不知點算, 如今晚又係同昨晚咁, 明早就不返學啦.

多謝關心. 希望我仔不是對呢種抗生素敏感, 佢之前應該都係食過的.
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2287#
發表於 07-1-11 16:00 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

你仔都係小學咋wor, 一日考3科甘多既? 我個女果間呢, 副科之前考晒, 跟住就有4日集中考中英數常呢4科

so我見佢好他條下

頭先話我知派左中文同英文卷................


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2288#
發表於 07-1-11 16:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hinhinmummy, 三科都係副科 : 技訊科技, 宗教, 普通話

明天考音樂同中文黙書.

主科就分三日考, 一日中, 一日英, 一日數常.

點呀點呀, 呢次亞囡成績如何 ? :-P
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2289#
發表於 07-1-11 17:39 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

中文默書49 - 滿分50 , 佢話全班第一wor
課文就93 - 滿分100, 全班第三wor
英文課文就133 - 滿分150, 呢個吾知第幾, 佢無講, 吾妨高
默書就48, 滿分50, 又係全班第一wor..............

差常識 , 數學 & 中文作文未派卷


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2290#
發表於 07-1-12 09:33 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

早晨

我仔昨晚同今早吃咗葯又無事 ?-(

生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2291#
發表於 07-1-12 09:34 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy, 囡囡好叻呀, 又自覺.

希望我仔都考到好成績啦 :-P
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2292#
發表於 07-1-12 09:46 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

無事就好啦

我個女今次考試都吾係自動自覺啦, 成日係樹游黎游去

尋日看返份卷, 中文, 其實佢錯左一條&一個標點咋, 其餘果d全部扣錯字分, 浴, 容, 傳呢d字, 有得抄都抄錯(閱讀理解), 跟住鬧左佢成晚

今朝陪佢等校車的時侯, 同d吾同班的家長傾開, 先知, 原來今次執得好嚴, 好多學生都比老師扣錯字分, 最屝利一個扣左11個錯字

依家d中文字, 又吾同我們果個年代的寫法, 真係..............唉


子爵府

積分: 14241


2293#
發表於 07-1-12 10:17 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)



你都 得杯落啦.

hinhinmummy 寫道:
雪文

中文默書49 - 滿分50 , 佢話全班第一wor
課文就93 - 滿分100, 全班第三wor
英文課文就133 - 滿分150, 呢個吾知第幾, 佢無講, 吾妨高
默書就48, 滿分50, 又係全班第一wor..............

差常識 , 數學 & 中文作文未派卷
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


2294#
發表於 07-1-12 10:18 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

無事就好啦.

雪文 寫道:
早晨

我仔昨晚同今早吃咗葯又無事 ?-(
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 4014


2295#
發表於 07-1-12 14:16 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文
睇完你既post, 真係鄧你擔心.
好彩宜加無事咋

等我今晚反去try下你個沖涼方法先



大宅

積分: 1847


2296#
發表於 07-1-12 14:32 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文
阿仔無事就好了, 咁仲有無返去睇多次e生呀 ?

hinhinmummy
真係好替你高興呀, 女女考得咁好 . 我就難以想像阿仔今次考成點了. e+d中文字真係執得好嚴, 果劃長左短左都當錯字, 我阿仔就係成日錯埋晒lee d字了, 所以真係好驚佢會扣到吾合格, 我同佢小默時都會睇漏的 :cry: :cry:
:wave:  :wave:  :wave:


侯爵府

積分: 21395


2297#
發表於 07-1-12 14:57 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

阿女派晒卷啦, 最高95, 最低90.2.............算係甘lu

中文全班晒高分 可能真係看得課外書多, 作文全班最高分呀..............

我個仔尋晚................抵打啦...............希望keep住啦, but又話聽日又凍返, 唉


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2298#
發表於 07-1-13 10:05 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位早晨

我仔都無咩事, 返去都係check吓. 咁我慌C吃抵叫醫生開豬油膏 +AQ cream. ( 咁事實亞仔係皮膚好乾, 要用亞妹的豬油膏 +AQ cream), 但因三星期後就又要復診, 醫生只是開咗好細size的 點夠用三星期呀, 好彩亞妹有存貨.

多謝關心
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2299#
發表於 07-1-13 10:08 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy, 值得贊, 你會俾咩獎勵佢呀, 上次買咗gameboy未呀 ?

我都係到等奇蹟發生, 不過4科 100分係機會好少的, 睇吓我一星期後報料,睇吓亞仔考成點. 呢個星期要全力温書啦. :-P
生日月, 開心過


大宅

積分: 1847


2300#
發表於 07-1-13 14:34 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文
阿仔無事就好了 真係放心晒喇.
我阿仔都係下星期一開始考試了, 但我就吾敢諗有咩奇蹟出現, 我淨係好驚我接受吾到個result會發顛咋 .

hinhinmummy
你真係 , 點解我果個咁差, 你地個個都咁叻ca ? 係未我吾識教呀 :cry: :cry: . 真係替你安慰了. 係呢..你會獎咩比佢呀 ? 不如play station啦, 無打gameboy咁傷眼嫁
:wave:  :wave:  :wave:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo