興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   124


子爵府

積分: 14138


2281#
發表於 13-7-13 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shanie+於+13-07-13+發表右邊

原帖由 clementbaby 於 13-07-13 發表
真係
但係我睇中呢隻,不過考慮當中
好似好薄咁既? 幾錢丫?

我今日都有去玉市 心思思想睇多次一萬個隻紫 估唔到 自然光下 都係見光死 。。。。即刻好開心省番筆錢

之後去左旺角一間玉店穿繩 老闆娘好好人同我傾左好多野 佢話依家靚紫少 有都貴過以前好多。佢話如果早三四年就好啦 呢幾年啲玉貴左幾倍
1373724974839.jpg


子爵府

積分: 14138


2282#
發表於 13-7-13 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shanie+於+13-07-13+發表右邊

原帖由 clementbaby 於 13-07-13 發表
真係
但係我睇中呢隻,不過考慮當中
好似好薄咁既? 幾錢丫?

我今日都有去玉市 心思思想睇多次一萬個隻紫 估唔到 自然光下 都係見光死 。。。。即刻好開心省番筆錢

之後去左旺角一間玉店穿繩 老闆娘好好人同我傾左好多野 佢話依家靚紫少 有都貴過以前好多。佢話如果早三四年就好啦 呢幾年啲玉貴左幾倍
1373724974839.jpg


大宅

積分: 3713


2283#
發表於 13-7-13 22:24 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)

今日綜合幾個專家嘅意見,佢地都一致認為依隻鈪只值1萬蚊以下,而我估個老闆都唔會肯平咁多俾我,所以我又可以慳返d錢喇
myphoto.jpg



點評

swanmonki    發表於 13-9-7 22:01


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


2284#
發表於 13-7-13 22:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clementbaby+於+13-07-13+發

原帖由 katietam1231 於 13-07-13 發表
好似好薄咁既? 幾錢丫?

我今日都有去玉市 心思思想睇多次一萬個隻紫 估唔到 自然光下 都係見光死 。。。 ...
係薄㗎!賣個人話係有客用呢舊玉做咗幾件花件,淨咗唔好嘥,所以做咗2隻寸36鐲






大宅

積分: 3713


2285#
發表於 13-7-13 22:35 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)

喺淘淘見到隻靚嘢,不過要成40萬
myphoto.jpg



點評

ttjl7  :donutloveeye:  發表於 20-3-16 13:14
swanmonki    發表於 13-9-7 22:02
swanmonki    發表於 13-9-7 22:01


大宅

積分: 3713


2286#
發表於 13-7-13 22:35 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)

再嚟
myphoto.jpg



點評

swanmonki    發表於 13-9-7 22:02


大宅

積分: 3713


2287#
發表於 13-7-13 22:36 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)


myphoto.jpg



點評

swanmonki    發表於 13-9-7 22:03


大宅

積分: 3713


2288#
發表於 13-7-13 22:36 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)


myphoto.jpg



點評

swanmonki    發表於 13-9-7 22:03


子爵府

積分: 14138


2289#
發表於 13-7-13 22:41 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)

今日睇玉個老闆娘話正宗福綠壽應該係紅。紫。綠三色 係絕少 帶黃色既其實叫三彩 不過普遍會叫埋做福綠壽


大宅

積分: 1218


2290#
發表於 13-7-14 07:22 |只看該作者
icc9 發表於 13-7-13 20:29
請問紫鐲是否升值力較弱?我見滿紫鐲好貴,又多人鐘意,我仲估紫會比綠升值力好

點解我會話綠色野升值能力會高d呢,其實早期就算我地玩綠色野都好講級數,種,質,色系,大小做型是否岩裝等等…集以上咁多要求都係萬數就買到,但呢幾年因大陸人搶貨關係,上等貨色已經被搶至天價,個別已去到天外天之價錢,但其實中級至下級貨既玩家既比例太大,那麼他們也只能夠盲搶一些質素沒那麼高的貨,漸漸形成左先看色後看質及種,當然本人不會鼓勵你們盲目綠色東西,本人玩玉之道乃是質為先,色為次,因只有高質之老廠石才能夠保持長久之價值

...


男爵府

積分: 5377


2291#
發表於 13-7-14 09:08 |只看該作者
想請教,點分嗰條紋係内裂定石紋?


大宅

積分: 1218


2292#
發表於 13-7-14 16:53 |只看該作者
本帖最後由 玉玉達人 於 13-7-14 17:02 編輯
倫倫個媽咪 發表於 13-7-14 09:08
想請教,點分嗰條紋係内裂定石紋?

例子太多很難用文字解答,但係裂紋就係裂紋冇分內或外,同你講內裂個d通常都係想你買佢件貨先會咁講!而想了解係石紋,色紋定裂紋咁要多點了解唔同種類石既晶體結構之後,咁就會睇到條紋係件玉器上合唔合理啦!!


大宅

積分: 1079


2293#
發表於 13-7-14 17:40 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)

新買的
1373794721582.jpg

點評

ttjl7    發表於 20-3-16 13:15
swanmonki    發表於 13-9-7 22:04


大宅

積分: 1079


2294#
發表於 13-7-14 17:41 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)

$320
1373794799299.jpg

點評

swanmonki    發表於 13-9-7 22:04


子爵府

積分: 10111


2295#
發表於 13-7-14 18:19 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)

你地啲鈪好靚,特別係紫鈪不過我隻手咁粗,我諗都好難買到


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


2296#
發表於 13-7-14 18:32 |只看該作者

引用:$320+

原帖由 kwan080 於 13-07-14 發表
$320
個點黑色係5係污穢咗,抹5抹得甩





大宅

積分: 1079


2297#
發表於 13-7-14 18:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kwan080+於+13-07-14+發表$32

原帖由 clementbaby 於 13-07-14 發表
個點黑色係5係污穢咗,抹5抹得甩
抹5甩


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


2298#
發表於 13-7-14 18:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+clementbaby+於+13-07-14+發

原帖由 kwan080 於 13-07-14 發表
抹5甩
咁都好覺眼,我自己覺得唔值呢個價





大宅

積分: 1079


2299#
發表於 13-7-14 18:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kwan080+於+13-07-14+發表抹5

原帖由 clementbaby 於 13-07-14 發表
咁都好覺眼,我自己覺得唔值呢個價
買果時5覺有黑點的


男爵府

積分: 5377


2300#
發表於 13-7-14 19:10 |只看該作者
玉玉達人 發表於 13-7-14 16:53
例子太多很難用文字解答,但係裂紋就係裂紋冇分內或外,同你講內裂個d通常都係想你買佢件貨先會咁講!而想 .
Thx!
之前睇過一玉鐲好中意,但係電筒照到裡面有裂,不過亨出聲音非常清翠。乜唔係咗亨出嚟啲聲係比沉咩!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo