立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 75533
原文章由 cc0524 於 08-7-11 11:55 發表 嘩~~~ 好勁和!! 係全班定係係全級呀???
水晶宮
積分: 74390
原文章由 jk923 於 08-7-11 12:01 發表 全班,全級考17,我老公同我諗咁即係都唔算好o力。
原文章由 cc0524 於 08-7-11 12:05 發表 都算好叻架啦, 你仔學校係咪無精英班??
原文章由 cc0524 於 08-7-11 12:05 發表 我仔有個同學試過全班第一, 全級 34 呀!!
原文章由 jk923 於 08-7-11 12:14 發表 嘩!d分拉得好緊喎。
伯爵府
積分: 18128
原文章由 jk923 於 08-7-11 11:52 發表 我好開心呀!今次阿仔考第一!
子爵府
積分: 12757
原文章由 cc0524 於 08-7-11 11:54 發表 咁入唔入到 A / B 班呀?? 無辦法, 唯有四年班再努力過啦!!
原文章由 szewan 於 08-7-11 12:59 發表 乜P.4 ar? E + 已經開始la , 鬼叫個女蠢咩
別墅
積分: 916
原文章由 Goody 於 08-7-11 14:23 發表 我女今日都派左成績表,佢都入到A, B班。
原文章由 cc0524 於 08-7-11 14:19 發表 下~~ 連個暑假都無埋呀????
原文章由 szewan 於 08-7-11 14:55 發表 將勤補拙ar ma..............
原文章由 szewan 於 08-7-11 15:16 發表 E + 讀書, 好似係我地辛苦d wor........
原文章由 cc0524 於 08-7-11 15:23 發表 係.... 家長都係好辛苦, 但你都唔可以全部抹殺晒佢地既努力呀!
原文章由 szewan 於 08-7-11 15:37 發表 所以我都比少少dd時間佢玩下ga , 下星期第一次去宿營玩2日
原文章由 cc0524 於 08-7-11 15:46 發表 係唔係你之前話青少年中心那個??
原文章由 szewan 於 08-7-11 15:50 發表 係ar , 話甘快就開始暑期活動lu
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy