跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3832


2301#
發表於 08-10-20 16:18 |只看該作者
我發覺你地打中文打得好叻,係咪用手寫筆? 我無用呀,只用"簡易"輸入法, 好慢, 加上返工用英文多過中文, 宜家發覺d 中文俾返晒老師, 好無用!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2302#
發表於 08-10-20 16:59 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-20 15:39 發表

係wo..今日好齊人..

唔知你地平日有無自己敷mask習慣,
最近網上好hit嗰隻''我的美麗日記''mask
我買咗嚟試$69盒/10片
都ok wo..


頭先突然好鬼忙tim...

好抵喎...係邊樹買呀?


大宅

積分: 1805


2303#
發表於 08-10-20 17:04 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 16:59 發表


頭先突然好鬼忙tim...

好抵喎...係邊樹買呀?

萬0...有好多隻ga..
我買咗紅酒個隻

http://www.ppc-life.com.tw/style/content/CN-01a/product.asp?lang=1&customer_id=564&name_id=14096&rid=19282&page=2&page_ten=0


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2304#
發表於 08-10-20 17:05 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 16:18 發表
我發覺你地打中文打得好叻,係咪用手寫筆? 我無用呀,只用"簡易"輸入法, 好慢, 加上返工用英文多過中文, 宜家發覺d 中文俾返晒老師, 好無用!


ha...
我用倉頡...
之前打一份minute分分鐘要打成4-5頁A4紙ka!

不過而家唔駛打咁多...冇以前咁快!

我英文no good, 我都想進修下!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2305#
發表於 08-10-20 17:06 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-20 17:04 發表

萬0...有好多隻ga..
我買咗紅酒個隻

http://www.ppc-life.com.tw/style/content/CN-01a/product.asp?lang=1&customer_id=564&name_id=14096&rid=19282&page=2&page_ten=0


係呀...
咁我都買嚟試下先!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2306#
發表於 08-10-20 17:08 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 15:19 發表

咁我地再定另一日, 我都好想再聚一聚


下個星期六好唔好呢?
即係11月1日!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2307#
發表於 08-10-20 17:11 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-20 14:58 發表

wa..咁多fd生bb,
謙謙又多d朋友仔陪..


不過都起碼要過多兩年先可以一齊玩!
ha...仲要係大部份係女仔tim!


大宅

積分: 4016


2308#
發表於 08-10-20 17:15 |只看該作者
我今日好忙, lunch 之後未坐過, 剛剛回到自己個位, 仲有好多好多嘢要做, 好想返去陪朗朗.
我打中文好慢, 不過上bk多了都打得快咗.
11月1日gathering我都ok呀.


大宅

積分: 3832


2309#
發表於 08-10-20 17:20 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 17:08 發表


下個星期六好唔好呢?
即係11月1日!

我唔得, 係細佬一歲生日


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2310#
發表於 08-10-20 17:22 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 17:20 發表

我唔得, 係細佬一歲生日


咁呀...再下多個星期六law...
11月8日!


大宅

積分: 1143


2311#
發表於 08-10-20 17:39 |只看該作者
唔該晒
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 15:15 發表

260x 可以係對面落車


大宅

積分: 3832


2312#
發表於 08-10-20 17:40 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 17:22 發表


咁呀...再下多個星期六law...
11月8日!

我應該ok!


大宅

積分: 1143


2313#
發表於 08-10-20 17:44 |只看該作者
我用九方打字嫁cc~其他就唔識啦


大宅

積分: 3832


2314#
發表於 08-10-20 17:47 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-20 17:44 發表
我用九方打字嫁cc~其他就唔識啦

c 囉, 我聽都未聽過, 我好out 啦


大宅

積分: 1143


2315#
發表於 08-10-20 18:20 |只看該作者

回覆 #2314 cyrus_cedric 的文章

九方最易學嫁,幾分鐘就識嫁啦,不過出面好小會用九方嫁


大宅

積分: 4016


2316#
發表於 08-10-21 08:32 |只看該作者
上星期你地仲話朗朗好斯文好乖, 講d嘢比你地知 :

上星期五我們晚飯後走進一傢私店看看。朗朗對一盞放在茶几上裝飾的燈十分有興趣,這盞燈是球體的,因此朗朗十分喜歡。突然,砰嘭一聱,滿地玻璃碎片,因為朗朗把燈推倒了,球形玻璃燈罩頓時粉碎。幸好燈是趺在茶几的另一邊,沒有傷及朗朗。最後,我們賠償了$200給該店。


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2317#
發表於 08-10-21 09:00 |只看該作者
原文章由 MamaQueen 於 08-10-21 08:32 發表
上星期你地仲話朗朗好斯文好乖, 講d嘢比你地知 :

上星期五我們晚飯後走進一傢私店看看。朗朗對一盞放在茶几上裝飾的燈十分有興趣,這盞燈是球體的,因此朗朗十分喜歡。突然,砰嘭一聱,滿地玻璃碎片,因為朗朗把燈推倒了,球形 ...


morning ar...
咁早呀, margaret,

好彩冇整傷朗朗呀,
我而家帶謙謙入去舖頭都捉住佢或者抱住佢,
謙謙都好鬼手多!
佢呀, 上星期六又掉咗自己隻鞋落街,
好彩冇掉親人, 同埋好彩執得返!


大宅

積分: 3832


2318#
發表於 08-10-21 09:11 |只看該作者
早呀!


大宅

積分: 3832


2319#
發表於 08-10-21 09:26 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-21 09:00 發表


morning ar...
咁早呀, margaret,

好彩冇整傷朗朗呀,
我而家帶謙謙入去舖頭都捉住佢或者抱住佢,
謙謙都好鬼手多!
佢呀, 上星期六又掉咗自己隻鞋落街,
好彩冇掉親人, 同埋好彩執得返! ...

大家都一樣啦, 帶細佬去街買野, 都係差d 要扎住佢隻手咁濟


大宅

積分: 1805


2320#
發表於 08-10-21 11:38 |只看該作者
GOOD MORNING................

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo