在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40434


2301#
發表於 09-1-12 15:17 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 15:03 發表
其實佢地平時無寫字都有填色啦, 都係差唔多o者... 應該問題不大 & 手仔大d自然會好d啦


有, 但一定要姿勢正確lor, 唔係油多多都冇用

其實我都唔知豆豆係咪真係咁大問題lor, (剛開始寫一定大把野要執ga la)
尋晚老師打o黎係咁講, 一定要我地幫佢改善


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2302#
發表於 09-1-12 15:17 |只看該作者
我有呀~
原帖由 包B 於 09-1-12 15:12 發表



我真係好難先上得 O黎 同你地傾計, 又要比人成日夾住, 好老土!


係呢! 各位有無空去食吓團年飯呀?


珍珠宮

積分: 40434


2303#
發表於 09-1-12 15:18 |只看該作者
原帖由 包B 於 09-1-12 15:12 發表



我真係好難先上得 O黎 同你地傾計, 又要比人成日夾住, 好老土!


係呢! 各位有無空去食吓團年飯呀?


幾時丫, 大家夾夾時間


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2304#
發表於 09-1-12 15:18 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 14:53 發表

我同你一樣呀!

我未FIRM 實架, 純粹推測.


珍珠宮

積分: 40434


2305#
發表於 09-1-12 15:21 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 15:18 發表

我未FIRM 實架, 純粹推測.


我大陸公司放22/1-1/2
我諗我就24開始放, 初八開工


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2306#
發表於 09-1-12 15:22 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:18 發表


幾時丫, 大家夾夾時間

好, 等我比個期出黎再夾下, 13-15, 19-21都得


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2307#
發表於 09-1-12 15:25 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:17 發表


有, 但一定要姿勢正確lor, 唔係油多多都冇用

其實我都唔知豆豆係咪真係咁大問題lor, (剛開始寫一定大把野要執ga la)
尋晚老師打o黎係咁講, 一定要我地幫佢改善 ...

其實係咪老師對豆豆要求高咋?


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2308#
發表於 09-1-12 15:26 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 15:22 發表

好, 等我比個期出黎再夾下, 13-15, 19-21都得

想問下,上次 xmas party 時,shan 話thu出黎食飯,係真唔係架?呢次會唔會就係團年?


珍珠宮

積分: 40434


2309#
發表於 09-1-12 15:26 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 15:22 發表

好, 等我比個期出黎再夾下, 13-15, 19-21都得


15...我得得地
21...一定得


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2310#
發表於 09-1-12 15:27 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:17 發表


有, 但一定要姿勢正確lor, 唔係油多多都冇用

其實我都唔知豆豆係咪真係咁大問題lor, (剛開始寫一定大把野要執ga la)
尋晚老師打o黎係咁講, 一定要我地幫佢改善 ...

執筆姿勢, 初初我地都成日執諾諾, 不過佢唔多接受, 仲無哂心機做功課;
後尾TUM下讚下, 算有DD進步.
至於空間感呀, 呀大少有時都寫到亂龍架, 但我發覺佢係學校寫果D會靚過屋企果D, 即係話佢有無心機寫LOR.
有D小朋友會好受教, 但有D好固執, 未必你一講佢就聽, 要慢慢試下邊個方法佢受D咁.

可能豆豆學校比較著重呢幾樣, 所以老師就打黎同你講, 但都係剛開始, 比D時間豆豆.


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2311#
發表於 09-1-12 15:27 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 15:22 發表

好, 等我比個期出黎再夾下, 13-15, 19-21都得

13號我唔得,其餘都應該冇問題!


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2312#
發表於 09-1-12 15:29 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 15:26 發表

想問下,上次 xmas party 時,shan 話thu出黎食飯,係真唔係架?呢次會唔會就係團年?

CHING, 呢個已經係流局啦.

叉燒媽, 係SHAN講THU 架, 唔係我呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2313#
發表於 09-1-12 15:30 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:26 發表


15...我得得地
21...一定得

CHING 就13唔得.

咁睇埋其他人點啦


珍珠宮

積分: 40434


2314#
發表於 09-1-12 15:31 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 15:25 發表

其實係咪老師對豆豆要求高咋?


都有可能, 同埋我同老師都知道豆豆係可以做好d, 只不過豆豆唔多願做


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2315#
發表於 09-1-12 15:31 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 15:29 發表

CHING, 呢個已經係流局啦.

叉燒媽, 係SHAN講THU 架, 唔係我呀

ic!我就如果係呢個 week 會好 d,因下個 week 我公司會有多 d report 要交呀!所以就算係,都可能會遲小小先出到黎!

[ 本帖最後由 ChingChing730 於 09-1-12 15:36 編輯 ]


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2316#
發表於 09-1-12 15:35 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:31 發表


都有可能, 同埋我同老師都知道豆豆係可以做好d, 只不過豆豆唔多願做

會唔會係老師知佢係做到,所以先想睇下你可唔可以迫到佢改呢?

但我又覺得,小朋友迫得太犀利唔係一件好事 law!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2317#
發表於 09-1-12 15:41 |只看該作者



原帖由 tattat 於 09-1-12 15:29 發表

CHING, 呢個已經係流局啦.

叉燒媽, 係SHAN講THU 架, 唔係我呀


珍珠宮

積分: 40434


2318#
發表於 09-1-12 15:47 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 15:27 發表

執筆姿勢, 初初我地都成日執諾諾, 不過佢唔多接受, 仲無哂心機做功課;===>豆豆係要成日提住佢, 一唔提佢就亂o黎, 無心機做, 我唔駛佢做, 叫佢自己同老師講點解冇功課交lor
後尾TUM下讚下, 算有DD進步.
至於空間感呀, 呀大少有時都寫到亂龍架, 但我發覺佢係學校寫果D會靚過屋企果D, 即係話佢有無心機寫LOR.====>我自己睇, 佢空間感問題唔係真係咁大, 個個小朋友開頭寫字都會有咁ga情況, 呢個我會再睇多一排先
有D小朋友會好受教, 但有D好固執, 未必你一講佢就聽, 要慢慢試下邊個方法佢受D咁.====>豆豆真係一時時, 真係好睇佢心情

可能豆豆學校比較著重呢幾樣, 所以老師就打黎同你講, 但都係剛開始, 比D時間豆豆.====>放農曆年假再同佢操多d lor


珍珠宮

積分: 40434


2319#
發表於 09-1-12 15:54 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 15:35 發表

會唔會係老師知佢係做到,所以先想睇下你可唔可以迫到佢改呢?

但我又覺得,小朋友迫得太犀利唔係一件好事 law!


老師迫個作用大過我去做wor
老師又唔係要我去迫豆豆改, 不過想我地一齊合作jack, 大家做d, 同埋比豆豆知道係咩情況下都要做好d


子爵府

積分: 11468


2320#
發表於 09-1-12 16:17 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:54 發表


老師迫個作用大過我去做wor
老師又唔係要我去迫豆豆改, 不過想我地一齊合作jack, 大家做d, 同埋比豆豆知道係咩情況下都要做好d




亞 MO 19 號 OK
我任何日子都 OK

係 FRI - SUN 唔得囉...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo