立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 15:03 發表 其實佢地平時無寫字都有填色啦, 都係差唔多o者... 應該問題不大 & 手仔大d自然會好d啦
侯爵府
積分: 21093
原帖由 包B 於 09-1-12 15:12 發表 我真係好難先上得 O黎 同你地傾計, 又要比人成日夾住, 好老土! 係呢! 各位有無空去食吓團年飯呀?
水晶宮
積分: 59007
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 14:53 發表 我同你一樣呀!
原帖由 tattat 於 09-1-12 15:18 發表 我未FIRM 實架, 純粹推測.
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:18 發表 幾時丫, 大家夾夾時間
積分: 34435
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:17 發表 有, 但一定要姿勢正確lor, 唔係油多多都冇用 其實我都唔知豆豆係咪真係咁大問題lor, (剛開始寫一定大把野要執ga la) 尋晚老師打o黎係咁講, 一定要我地幫佢改善 ...
原帖由 tattat 於 09-1-12 15:22 發表 好, 等我比個期出黎再夾下, 13-15, 19-21都得
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 15:26 發表 想問下,上次 xmas party 時,shan 話thu出黎食飯,係真唔係架?呢次會唔會就係團年?
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:26 發表 15...我得得地 21...一定得
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 15:25 發表 其實係咪老師對豆豆要求高咋?
原帖由 tattat 於 09-1-12 15:29 發表 CHING, 呢個已經係流局啦. 叉燒媽, 係SHAN講THU 架, 唔係我呀
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:31 發表 都有可能, 同埋我同老師都知道豆豆係可以做好d, 只不過豆豆唔多願做
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 15:35 發表 會唔會係老師知佢係做到,所以先想睇下你可唔可以迫到佢改呢? 但我又覺得,小朋友迫得太犀利唔係一件好事 law!
子爵府
積分: 11468
原帖由 phibow 於 09-1-12 15:54 發表 老師迫個作用大過我去做wor 老師又唔係要我去迫豆豆改, 不過想我地一齊合作jack, 大家做d, 同埋比豆豆知道係咩情況下都要做好d
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy