立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5932
原文章由 Fannytcf 於 08-12-8 14:51 發表 哈, 前日坐巴士, 有個婆婆坐隔離撩阿b wor..佢叫阿b做妹妹..我即時同佢講...係囝囝黎架...點知到落車, 佢再講"妹妹byebye喇"
禁止訪問
積分: 19195
大宅
積分: 1471
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 14:53 發表 歡迎你呀,gaka...你囡囡好女仔樣呀,點會認錯囝囝架...
積分: 2335
原文章由 gaka618 於 08-12-8 14:56 發表 本來我對粉紅色油麻地, 依家都要買多啲呢啲色的衫比佢.
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:00 發表 相信妳係打錯字,但我笑左出來呀,唔好意思呢 !!!
原文章由 gaka618 於 08-12-8 15:03 發表 無打錯
洋房
積分: 451
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:52 發表 妳個B仔叫咩名呀? KAI YAT? 但係就咁睇相,又幾男仔哦, 唔係太妹妹呀^_^ 係咪太得意,婆婆以為係女仔呀...哈哈
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 14:59 發表 好攪笑呀....... 我都有幾向街俾老人家撩我阿b既經歷, 有兩次係好深刻.. 一次, 我老公"咩"住我個囝, 佢瞓左. 我驚佢吹到風就用張包被蓋住佢, 點知有個三唔識七既阿婆, 行過來 ...
積分: 9302
積分: 3104
積分: 5810
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:58 發表 thanks呀, 陳c9 係呀!!!! 所以呢d咪就係 99既傑作囉!!! 真係唔係誇張架~!!! 佢真係咁架=.= 夏天......有時見到真係好想打穫佢!!!!! 佢地兩母子d舉動......無言就係啦 laura, 妳試試再同妳媽咪傾下啦 ...
原文章由 phoebie 於 08-12-8 15:10 發表 岩岩冰冰係咁扭計要抱tim nochice 我bb而家連羊毛衫都無著tim... gaka 歡迎哂 chanc9 比我見到都會誤會既 你都仲好靚女 唔樣衰
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:04 發表 O.....好鬼C樣衰 tim !!!! mouth: Sorry ~~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy