懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2301#
發表於 08-12-8 14:59 |只看該作者
原文章由 Fannytcf 於 08-12-8 14:51 發表
哈, 前日坐巴士, 有個婆婆坐隔離撩阿b wor..佢叫阿b做妹妹..我即時同佢講...係囝囝黎架...點知到落車, 佢再講"妹妹byebye喇"


好攪笑呀.......
我都有幾向街俾老人家撩我阿b既經歷, 有兩次係好深刻..
一次, 我老公"咩"住我個囝, 佢瞓左. 我驚佢吹到風就用張包被蓋住佢, 點知有個三唔識七既阿婆, 行過來掀起張包被同老公傾解, 問我地個BB D野...... ...

另一次,係坐MTR有一對年老夫婦...見到我地個B係甘同我講:"你個BB好醜樣...真係好醜樣呀....哈哈..."
lokyee129 該用戶已被刪除

2302#
發表於 08-12-8 14:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2303#
發表於 08-12-8 15:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1471


2304#
發表於 08-12-8 15:00 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 14:53 發表
歡迎你呀,gaka...你囡囡好女仔樣呀,點會認錯囝囝架...


我個囡瞓低同抱直時個樣係可以係唔同...


大宅

積分: 2335


2305#
發表於 08-12-8 15:00 |只看該作者
相信妳係打錯字,但我笑左出來呀,唔好意思呢 !!!



原文章由 gaka618 於 08-12-8 14:56 發表
本來我對粉紅色油麻地, 依家都要買多啲呢啲色的衫比佢.
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))
lokyee129 該用戶已被刪除

2306#
發表於 08-12-8 15:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1471


2307#
發表於 08-12-8 15:03 |只看該作者
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:00 發表
相信妳係打錯字,但我笑左出來呀,唔好意思呢 !!!


無打錯
lokyee129 該用戶已被刪除

2308#
發表於 08-12-8 15:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2335


2309#
發表於 08-12-8 15:04 |只看該作者
O.....好鬼C樣衰 tim !!!!
mouth:
Sorry ~~~~

原文章由 gaka618 於 08-12-8 15:03 發表


無打錯
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))
lokyee129 該用戶已被刪除

2310#
發表於 08-12-8 15:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 451


2311#
發表於 08-12-8 15:06 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:52 發表



妳個B仔叫咩名呀?
KAI YAT?

但係就咁睇相,又幾男仔哦, 唔係太妹妹呀^_^
係咪太得意,婆婆以為係女仔呀...哈哈

佢叫啟逸 ....順口問句...晴晴有冇興趣呀 不過我地阿逸逸細過晴晴呢....唔介意嘛??

lokyee129 該用戶已被刪除

2312#
發表於 08-12-8 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2335


2313#
發表於 08-12-8 15:07 |只看該作者
比著係我老公,我好相信佢會講"妳無野呀,阿婆 !!!"

無錯,我老公就係咁既一個人 !!!

有時真係比佢激C !!!



原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 14:59 發表


好攪笑呀.......
我都有幾向街俾老人家撩我阿b既經歷, 有兩次係好深刻..
一次, 我老公"咩"住我個囝, 佢瞓左. 我驚佢吹到風就用張包被蓋住佢, 點知有個三唔識七既阿婆, 行過來 ...

[ 本文章最後由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:09 編輯 ]
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 9302


2314#
發表於 08-12-8 15:10 |只看該作者
成3日無上黎BK,大家幾好嗎?


洋房

積分: 451


2315#
發表於 08-12-8 15:10 |只看該作者
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 14:59 發表


好攪笑呀.......
我都有幾向街俾老人家撩我阿b既經歷, 有兩次係好深刻..
一次, 我老公"咩"住我個囝, 佢瞓左. 我驚佢吹到風就用張包被蓋住佢, 點知有個三唔識七既阿婆, 行過來 ...

笑c我喇...果對夫婦係咪諗住bb唔讚得所以講反話呀~


大宅

積分: 3104


2316#
發表於 08-12-8 15:10 |只看該作者
岩岩冰冰係咁扭計要抱tim
nochice
我bb而家連羊毛衫都無著tim...
gaka
歡迎哂
chanc9
比我見到都會誤會既
你都仲好靚女
唔樣衰
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5810


2317#
發表於 08-12-8 15:11 |只看該作者
lokyee,我都補番句,生日快樂... ,有囡囡同你過生日,一定好開心
我有同媽咪傾過架...點知佢話「嗰個係你囝囝,你鍾意點未點囉...你整病佢,係你自己辛苦...」一輪咀係咁講,分明俾說話我聽啦...
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:58 發表


thanks呀, 陳c9

係呀!!!! 所以呢d咪就係 99既傑作囉!!!
真係唔係誇張架~!!! 佢真係咁架=.=
夏天......有時見到真係好想打穫佢!!!!!
佢地兩母子d舉動......無言就係啦



laura, 妳試試再同妳媽咪傾下啦 ...


大宅

積分: 2335


2318#
發表於 08-12-8 15:12 |只看該作者
多謝妳既安慰 !!!



原文章由 phoebie 於 08-12-8 15:10 發表
岩岩冰冰係咁扭計要抱tim
nochice
我bb而家連羊毛衫都無著tim...
gaka
歡迎哂
chanc9
比我見到都會誤會既
你都仲好靚女
唔樣衰
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 5810


2319#
發表於 08-12-8 15:13 |只看該作者
我宜家都冇俾羊毛底衫囝囝著,因為我真係覺得唔係好凍呢...但媽咪成日話我囉...攪到我
原文章由 phoebie 於 08-12-8 15:10 發表
岩岩冰冰係咁扭計要抱tim
nochice
我bb而家連羊毛衫都無著tim...
gaka
歡迎哂
chanc9
比我見到都會誤會既
你都仲好靚女
唔樣衰


大宅

積分: 1471


2320#
發表於 08-12-8 15:14 |只看該作者
其實係我有啲字唔識打...咁咪copy & paste, 咁啱油麻地順手又順口,懶得改啫..

原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:04 發表
O.....好鬼C樣衰 tim !!!!
mouth:
Sorry ~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo