跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


2301#
發表於 04-12-14 00:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,

你有無比佢著'甲那衣'呀? 有拍鈕固定個位, 片片咪唔會走位囉.

靖嵐 正, 好名


珍珠宮

積分: 33190


2302#
發表於 04-12-14 00:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkcindy 寫道:
草本.... 我就快要返工啦, 12月28呀, 而家間中都會出下街, 等bun bun 揍仔. 修身快真係好開心, 不過仲有大肚腩, 由於仲要喂2-3次夜奶, 所以日頭唔係日日都有精神做運動, 一星期只係做2-3次炸. 尋日想去買jean :evil: 買唔到呀, 要29腰, 唔買住啦, 再瘦d先.

嘩....咁快要返工喇.
我都買左條低腰28"牛仔褲.
:cry: :cry: 以前著25"架


珍珠宮

積分: 33190


2303#
發表於 04-12-14 00:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

溫晒書喇.

多謝大家祝福 (ha...ha...專登話過你地知, 等多d人祝福下我都好 )

雖然大一歲,兼且做人阿媽.
不過橫睇掂睇, 自己都唔似做人媽媽 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 33190


2304#
發表於 04-12-14 00:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,

係咪好掛住sbb呀??

我都試過自己同朋友去旅行, 見唔到老公幾日, 真係好唔慣. 除左拍拖頭1-2年外, 都未試過唔見多過2日.


侯爵府

積分: 24274


2305#
發表於 04-12-14 00:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

之前都係我要出trip/入院,唔嚮屋企,佢獨守閨房
今次第一次係我獨霸一張床
真係好唔慣....

係呀!哥本哈根 0 oC!佢成日話一件羽絨夠哂喎...
凍親點算? :cry:
擔心屎人!
依家餵奶,應該餵完佢就到步!!
該用戶已被刪除

2306#
發表於 04-12-14 00:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4607


2307#
發表於 04-12-14 00:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈 ma, mr mok, car man
thank you 你哋讚個名正!!! 原先我 propose 用個翹字, but 唔夾, 都有 d 唔 happy. 好在呢個名都 ok...

金撈 ma - 你幫金撈 b 整番個金撈 b 妹, 咪可以用個嵐字 law
mr mok - 梓希之前唔係想做杰佬咩?? 佢睇中詠芝嘛, mud 咁花心 ga, 花心大少, 靖嵐唔鐘意呀!!!


大宅

積分: 4607


2308#
發表於 04-12-14 00:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle女 寫道:
car 仔,
你有無比佢著'甲那衣'呀? 有拍鈕固定個位, 片片咪唔會走位囉.

而家我同亞囡著和尚袍, 一長一短, 好似好方便... 好, 等我試吓幫佢著甲那衣先....


大宅

積分: 4607


2309#
發表於 04-12-14 00:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol
非常明白你而家o既心情, 老公出 trip 我試得多, 不過佢多數去大陸, 每次 3-4 days, 每次出 trip 果日我就會好 down, 同埋個人唔知點咁, 今次 sbb 去咁遠, 仲要第一次, 不過你有謙謙陪你, 咁 1 week 好快過....


大宅

積分: 4607


2310#
發表於 04-12-14 00:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle女 寫道:
Hi

I'm back la.
今日行街大出血, 買左成3千蚊野

car man
你買咩買咗成3千蚊咁高興, 咁今晚點慶祝呀??
該用戶已被刪除

2311#
發表於 04-12-14 00:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33190


2312#
發表於 04-12-14 00:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
今晚係同朋友食飯慶祝咋.
老公要返工唔得閒, 下畫已食左餐好架喇...壽司呀!
就係因為同elise一齊慶祝, 所以提早左星期六一家人係屋企打邊爐囉 :mrgreen:

嘩...買左1對boot, 2對平底鞋, 2件衫, 1件什麼'高山羊仔皮褸'


珍珠宮

積分: 33190


2313#
發表於 04-12-14 00:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸,

仲咩咁夜仲唔訓呀??
你每日都要上上落落, 早d訓啦.
唔夠訓, 你就幫唔到rita手揍梓希喇.
該用戶已被刪除

2314#
發表於 04-12-14 01:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4607


2315#
發表於 04-12-14 01:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
pekkle, 因為我係餵2400個輪. 不過梓希到依家都未醒. 我都唔知抄醒佢好唔好.....好似好殘忍咁

我唔 suggest 抄醒佢, bb 仔瞓覺先長肉, 佢肚餓就會叫醒你 ga la...


大宅

積分: 4607


2316#
發表於 04-12-14 01:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle女 寫道:
car仔,
今晚係同朋友食飯慶祝咋.
老公要返工唔得閒, 下畫已食左餐好架喇...壽司呀!
就係因為同elise一齊慶祝, 所以提早左星期六一家人係屋企打邊爐囉 :mrgreen:

嘩...買左1對boot, 2對平底鞋, 2件衫, 1件什麼'高山羊仔皮褸'

好正呀!!! 你星期六10吓10吓, 今日又去食壽司, 已經食咗兩樣我恨咗好耐o既嘢... 原先我老公應承我喺喺11月16日話第二晚 (即17/11)同我去10, 點知果日我走咗去生仔...
仲有我好想食三文魚, bbq, 韓國燒烤, 仲有豆付花
仲有好耐都未 shopping 過, 睇你買咁多嘢, 都係餓咗好耐 la...


大宅

積分: 4607


2317#
發表於 04-12-14 01:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

wa, 點幾 la, 瞓 lu
明天見
該用戶已被刪除

2318#
發表於 04-12-14 01:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33190


2319#
發表於 04-12-14 02:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

唉!!
elise呢2日又多返好多痰喇.
睇見佢訓覺個陣, hee hee hur hur 真係好辛苦.
真係想同佢吸痰


侯爵府

積分: 24274


2320#
發表於 04-12-14 02:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

車仔:
我在SBB出trip前一日陪佢食Sushi,因為佢鐘意食
我又好耐冇食,成十個月喎!
結果,all 餐我死!一朝早all 左三次,仲要係肚all 果隻,冇陰公!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo