

, 因為真係好餓, 想快d過埋le兩個星期, 減得幾多就多算啦.
原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-1 22:10 發表
我已有起碼3-4日...3餐街外野
一來唔c服...無力煮
二來要管班老細考試..無時間煮
唔敢上磅呀
我知實出事
因我連運動也做唔到
腸胃炎...條腸扯到我想死...
邊痛邊拿住籐條同衰仔死過 ...
兩位老人家後生時努力工作,現由我供養,又沒領綜緩,我地自食其力,為何臨老幾年,d醫生都要比說話佢地聽
,搞到佢地好厭世,白天好地地的,覆診回來就發老脾...老爸一向沒脾氣架!