美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   14


大宅

積分: 1567


2301#
發表於 10-11-1 22:04 |只看該作者
weekend點會唔食多?
您算乖啦...做肯咁多運動,真係後生可畏呀!
原帖由 lapinou 於 10-11-1 14:35 發表
依家監控期真係好易出事
我weekend又食多左啦
慘慘
我打算今日做1小時運動
明天做2part運動填數


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2302#
發表於 10-11-1 22:07 |只看該作者
未啦..今日第一日考
回到來就告訴我
他有一版無做到...
嘩...火滾到我呀....我幾想殺人呀
我血糖下午果時係"爆升"呀...比佢真係激到我..
同佢死過呀!!!


原帖由 tomatolala 於 10-11-1 22:01 發表
E媽:
C、D測完未?
我昨日開始作戰啦,好多野溫,老鼠拉龜唔知點埋手?今晚7時開波,一到8點阿大少就打呵欠,唯有放行...入房訓 起身又唔見咁準時!
下週一,我就重生啦! ...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2303#
發表於 10-11-1 22:10 |只看該作者
原帖由 lapinou 於 10-11-1 14:35 發表
依家監控期真係好易出事
我weekend又食多左啦
慘慘
我打算今日做1小時運動
明天做2part運動填數

我已有起碼3-4日...3餐街外野
一來唔c服...無力煮
二來要管班老細考試..無時間煮

我唔敢上磅呀
我知實出事
因我連運動也做唔到
腸胃炎...條腸扯到我想死...
邊痛邊拿住籐條同衰仔死過


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2304#
發表於 10-11-1 22:16 |只看該作者
今晚食完飯...
亞女話一定識...唔洗溫...保証會高分
o甘我就拿左早兩天買的朱古力機出來
開始研發我的理想製品

就算買到一d...無糖朱古力
始終個fat...仍是偏高
如果想減輕個fat rate...又能大大粒食落口
就要由內餡去落手...要搵d幼滑而無糖無脂的產品
我今日用的係cheese cake 慕絲粉
((如果用你地介紹果個朱古力慕絲粉會更好...不過因為臨時起義做的...全部拿屋企的剩餘物資))



食譜唔寫住啦..因為我覺得未夠完美...
等我再諗下點處理會更好先
但薄薄的外表...應該絕對比實心的朱古力
fat rate少好多好多...哈哈


洋房

積分: 70


2305#
發表於 10-11-1 23:38 |只看該作者
d媽:
(唔好意思,唔識引用..)
咁我們可以做一日同學仔^^
我會上2粒鍾架, 咁啱嗰日2個LABEL班輪住上


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2306#
發表於 10-11-2 00:06 |只看該作者
ME2
其實FOOD LABEL我係上過的了
不過見我就快完晒監控期
還有幾堂可上...但又未上
咪去讀多次
等我印象深D...((唔同時間去學...有唔同領略麻))

原帖由 bigpotato123 於 10-11-1 23:38 發表
d媽:
(唔好意思,唔識引用..)
咁我們可以做一日同學仔^^
我會上2粒鍾架, 咁啱嗰日2個LABEL班輪住上


洋房

積分: 70


2307#
發表於 10-11-2 00:36 |只看該作者
我仲有一堂剩,想上甜品班, 有咩好介紹?自己有無得整埋一份架?


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2308#
發表於 10-11-2 01:56 |只看該作者
我都覺得係呀, 我依家又要追target, 又要挨餓, 真係好辛苦, 我依家諗都係唔extend啦, 因為仲要加多過月我真係頂唔順.
今日番去輕1.8lbs, 雖然係新低, 但實質係追番之前重咗既只輕0.4lbs, 開始又冇咩動力啦 , 因為真係好餓, 想快d過埋le兩個星期, 減得幾多就多算啦.

大家比d意見啦, 我依家諗住過埋監控期, 先再減過, 會唔會好奇怪呢.

原帖由 tomatolala 於 10-11-1 21:58 發表
一半同意,keep fit是難,但我還是覺得減肥痛苦好多!
想當日,esp.最尾階段,又要追target,又要挨餓,真係少d毅力都唔得!
e+減完,雖然吃多了會肥,但只要早日懸崖勒馬,就唔洗還咁多數!
今晚又沒煮飯,加埋明晚,是連續4晚出街食,唔係餐餐咁 ...


伯爵府

積分: 16847


2309#
發表於 10-11-2 05:47 |只看該作者
原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-1 22:07 發表
未啦..今日第一日考
回到來就告訴我
他有一版無做到...
嘩...火滾到我呀....我幾想殺人呀
我血糖下午果時係"爆升"呀...比佢真係激到我..
同佢死過呀!!!


...


冷靜呀
你個仔又幾招績wor
衰左都夠膽話你知


伯爵府

積分: 16847


2310#
發表於 10-11-2 05:49 |只看該作者
原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-1 22:10 發表

我已有起碼3-4日...3餐街外野
一來唔c服...無力煮
二來要管班老細考試..無時間煮

唔敢上磅呀
我知實出事
因我連運動也做唔到
腸胃炎...條腸扯到我想死...
邊痛邊拿住籐條同衰仔死過 ...


保重身體呀d媽
希望你快快搞店d化骨龍去honey moon啦

我都食大左好多
日日都跟唔到餐單甘滯
星期日晚去朋友個wedding party到係食印度食物buffet
雖然無乜炸野
但d汁應該係肥到爆
我仲食左好多cheese cake呀
我照鏡已經睇到自己肥左

[ 本帖最後由 elong 於 10-11-2 05:52 編輯 ]


伯爵府

積分: 16847


2311#
發表於 10-11-2 05:50 |只看該作者
原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-1 22:16 發表
今晚食完飯...
亞女話一定識...唔洗溫...保証會高分
o甘我就拿左早兩天買的朱古力機出來
開始研發我的理想製品

就算買到一d...無糖朱古力
始終個fat...仍是偏高
如果想減輕個fat rate...又能大大粒食落口
就要由內 ...


wowowow~
呢個係唔係你新食譜之一黎架?


伯爵府

積分: 16847


2312#
發表於 10-11-2 05:57 |只看該作者
原帖由 bigpotato123 於 10-11-2 00:36 發表
我仲有一堂剩,想上甜品班, 有咩好介紹?自己有無得整埋一份架?


拒d烹飪班一個月只得1款(教整2個菜式)
即係成個月的烹飪班都只係教果2個菜式
你要上centre到睇拒地個時間表
普通烹飪班係無得整埋一份,每班成1x人
係營養師整完比你試食
另外有一個實習班,每班只得2人
可以自己落手落腳整
但好似要比錢/coupon先上得
我有coupon,如果你想要我可以寄比你
但我唔肯定coupon得唔得
你可以去問問呀


伯爵府

積分: 16847


2313#
發表於 10-11-2 06:00 |只看該作者
原帖由 manyu0826 於 10-11-2 01:56 發表
我都覺得係呀, 我依家又要追target, 又要挨餓, 真係好辛苦, 我依家諗都係唔extend啦, 因為仲要加多過月我真係頂唔順.
今日番去輕1.8lbs, 雖然係新低, 但實質係追番之前重咗既只輕0.4lbs, 開始又冇咩動力啦 ...


你而家食緊咩餐呀?
天氣凍真係真係好想食野
好彩我天氣凍之前搞店
我打算過埋呢個監控期自己試下減
不過都係間中食返之前的EW餐
(而家得個講字,到時可能天氣凍可能未必得)
可能減肥真係要一鼓作氣,食返大之後未必再有力去減
你還欠多少先到你的target呀?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2314#
發表於 10-11-2 07:27 |只看該作者
原帖由 elong 於 10-11-2 05:47 發表


冷靜呀
你個仔又幾招績wor
衰左都夠膽話你知

係呀...如果唔係見佢個樣生得幾值錢
第二時有乜e郁...最多賣佢做鴨
真係嬲到掉佢落保良局呀...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2315#
發表於 10-11-2 07:28 |只看該作者
不是...單純個人手癮起而已~~
原帖由 elong 於 10-11-2 05:50 發表


wowowow~
呢個係唔係你新食譜之一黎架?


大宅

積分: 1567


2316#
發表於 10-11-2 07:53 |只看該作者
E媽:
早呀!
作C呀你,咁話個仔!
呵呵!我仔沒本錢下海,唯有叫佢比心機讀書啦!
評估做漏好過考試先來漏啦!聰明仔係要自己衰下先識驚,唔聽人講架!忍下la!

我今年覺得阿仔定性左,又識話我知覺得自己邊範要溫多d,我估係時候半放手比佢自己搞下,當然臨考前果日就要捉實佢啦,否則佢夠膽玩幾轉車仔至開工架!
原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-2 07:27 發表

係呀...如果唔係見佢個樣生得幾值錢
第二時有乜e郁...最多賣佢做鴨
真係嬲到掉佢落保良局呀...


大宅

積分: 1567


2317#
發表於 10-11-2 07:57 |只看該作者
我只keep到早餐---1奶1脂3穀!

e媽話1脂=5g fat,咁咪可以飲低b奶lor?
我見十字牌薑汁低b奶好似好味wor,想轉下,但又怕低脂唔夠低!
平日我飲維記脫脂是最低卡和脂的,好淡口,我有些朋友飲唔落!
原帖由 elong 於 10-11-2 06:00 發表


你而家食緊咩餐呀?
天氣凍真係真係好想食野
好彩我天氣凍之前搞店
我打算過埋呢個監控期自己試下減
不過都係間中食返之前的EW餐
(而家得個講字,到時可能天氣凍可能未必得)
可能減肥真係要一鼓作氣,食返大之後未必再有力 ...


大宅

積分: 1567


2318#
發表於 10-11-2 08:21 |只看該作者
大家借個位sung下:
話說昨午返外家交數,老爸剛從公立醫院覆診回來,一肚氣咁話比e生丙!
老爸told e生佢便秘,個e生沒問什麼就丙佢:你唔食菜就梗係便秘啦!你唔好咩都來公立啦,你有冇去睇私家呀!
我老爸話:睇左啦,話句你知姐!

我媽話:現在d公立e生沒咁好人了!有段時間,佢被某e生轉左隻藥,好唔掂!某次有個老e生話,我幫您轉隻好些的,之後,媽就可以自己沖涼、洗頭,之前隻藥唔掂lor!
佢覆診時,沒見到該好e生就好驚咁問,當日個e生就大大聲話:你好鐘意某某e生咩?(對斯文的老人家來說,這種話好肉酸!)
媽說:不是鐘意佢,只是睇開就問句姐!

佢又told e生話眼矇,問醫生會否幫佢排定隊做手術?
e生話:公立唔會咁早排架,唔係私家。

我對媽說:唔好想去私家做手術,您咁多病痛,唔同人地,一旦手術中有咩事,開幾範,隨時醫到破產架!

唉!我出身以來就納稅,沒享用過任何褔利,我生仔去私家,連阿仔的12年免費教育都放棄埋,我媽土生土長,正式HK原居民,阿爸廿幾歲就來港,多年來努力工作養我地,只是老來病了,去睇下公立醫生,有何不妥!

我好傷心 兩位老人家後生時努力工作,現由我供養,又沒領綜緩,我地自食其力,為何臨老幾年,d醫生都要比說話佢地聽 ,搞到佢地好厭世,白天好地地的,覆診回來就發老脾...老爸一向沒脾氣架!
佢仲講埋他日去左要送回家鄉入土,講定叫我地幾個點分擔費用。聽到好down....

[ 本帖最後由 tomatolala 於 10-11-2 08:24 編輯 ]


大宅

積分: 1643


2319#
發表於 10-11-2 08:22 |只看該作者
我地已經上星期測晒,每一日呀女返來都話唔夠時間做,做漏呢到做漏果到,我都只係旦求佢合格返來就算,唔敢要求咁多。上星期五派返之前測的作文,佢竟然帶個肥佬返來,我真係唔知點教佢了。

講返減肥,上星期六上去輕微輕左0.5lbs,但呢個weekend 喪食,日式放題、飲茶、羊腩煲,重食左個叫做低糖的日式芝士旦糕。而家好努力咁追返之前肥左的,希望星期三完programme都重可以keep住啦。

原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-1 22:07 發表
未啦..今日第一日考
回到來就告訴我
他有一版無做到...
嘩...火滾到我呀....我幾想殺人呀
我血糖下午果時係"爆升"呀...比佢真係激到我..
同佢死過呀!!!


...


大宅

積分: 1643


2320#
發表於 10-11-2 08:26 |只看該作者
同意呀,凍左真係好想食好多好多野。如果唔係天氣凍之前減完,真係幾辛苦呀。

我都好想再減吓,唔知係咪已經平台期,減左成個月都係果1、2磅到來來回回。早知cut programme la,save 返一個月錢ma。

原帖由 elong 於 10-11-2 06:00 發表


你而家食緊咩餐呀?
天氣凍真係真係好想食野
好彩我天氣凍之前搞店
我打算過埋呢個監控期自己試下減
不過都係間中食返之前的EW餐
(而家得個講字,到時可能天氣凍可能未必得)
可能減肥真係要一鼓作氣,食返大之後未必再有力 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo