立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13105
Cayee 發表於 12-5-16 00:22 最幣佢係一隻唔聽話既小狗呢
珍珠宮
積分: 46523
anna2308 發表於 12-5-16 00:02 係呀,啱啱成雪櫃生果,攞d芒果嚟整雪糕又可以KO一樣,另外呢幾日d小朋友鍾意食乳酪+麵包做早餐,放學又食 ...
Cayee 發表於 12-5-16 00:22 係啊,我睇出面個topic話包好餡再拉多兩野個包焗出黎會再圓d,所以都跟住做 ...
積分: 10570
原帖由 hinhin_ma 於 12-05-16 發表 我用E隻...袋裝....OK??是即用?? http://www.cakebase.com/photos/155.jpg
翡翠宮
積分: 81530
glorialeebaby 發表於 12-5-16 00:37 攪完就變成咁
瑪瑙宮
積分: 135797
tp168 發表於 12-5-15 18:40 大NAT:饅頭食譜琴晚已POST出黎,你睇唔睇到?
anna2308 發表於 12-5-15 18:50 終於忍唔住買咗憶仔雪糕機,因為呢部比較細d,同C仔比,唔駛執雪櫃執餐c, 做了第一個雪糕--金帎頭 ...
hinhin_ma 發表於 12-5-16 00:36 點拉?? 會爛個面??
tp168 發表於 12-5-16 00:28 你用昭和粉,定日清?我用金像粉,用晒180 GM 水
hallonatalie 發表於 12-5-16 00:42 睇咗喇, thanks 首領 ~~
tp168 發表於 12-5-16 00:35 呢隻要煮架
ginny媽媽 發表於 12-5-15 20:05 米奇,如果有一日我肥死咗,我一定會搵你算仗㗎!
男爵府
積分: 6880
原帖由 happylamily 於 12-05-15 發表 咁邊間 OK 呀? 我見百乖都有得買, 不過貴, 成廿幾蚊一枝。
tp168 發表於 12-5-16 00:43 雙手向下往收口位置拉,收緊個收口位,個面自然會好圓架喇
hinhin_ma 發表於 12-5-16 00:46 ....即是點....E+ 去煮...會唔會用得番...??
stephenietam 發表於 12-5-15 20:28 我肥架~但講個秘密你知, 個個都唔信我, 但我呢一年真係食雪糕減肥架, 我都唔知點解, 有時幾日唔記得食會重 ...
hinhin_ma 發表於 12-5-16 00:49 IC....我一直都是E個手法去收口...會圓D 架..原來....
積分: 6499
原帖由 hinhin_ma 於 12-05-16 發表 乳酪...你買定自己做????
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy