烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


子爵府

積分: 13105


2301#
發表於 12-5-16 00:35 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 00:22
最幣佢係一隻唔聽話既小狗呢

擔心 ing.


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2302#
發表於 12-5-16 00:35 |只看該作者
anna2308 發表於 12-5-16 00:02
係呀,啱啱成雪櫃生果,攞d芒果嚟整雪糕又可以KO一樣,另外呢幾日d小朋友鍾意食乳酪+麵包做早餐,放學又食 ...

乳酪...你買定自己做????
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2303#
發表於 12-5-16 00:36 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 00:22
係啊,我睇出面個topic話包好餡再拉多兩野個包焗出黎會再圓d,所以都跟住做



...


點拉?? 會爛個面??
Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 10570


2304#
發表於 12-5-16 00:37 |只看該作者

引用:Quote:glorialeebaby+發表於+12-5-15+23:51

原帖由 hinhin_ma 於 12-05-16 發表
我用E隻...袋裝....OK??是即用??

http://www.cakebase.com/photos/155.jpg
攪完就變成咁
myphoto.jpg





珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2305#
發表於 12-5-16 00:38 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 00:22
最幣佢係一隻唔聽話既小狗呢


係咪你同佢去曬D 保護裝置, 終於涷親.....
Stay Hungry , stay foolish !!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2306#
發表於 12-5-16 00:41 |只看該作者
glorialeebaby 發表於 12-5-16 00:37
攪完就變成咁
好大兜呀


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2307#
發表於 12-5-16 00:42 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-15 18:40
大NAT:饅頭食譜琴晚已POST出黎,你睇唔睇到?
睇咗喇, thanks 首領 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2308#
發表於 12-5-16 00:42 |只看該作者
anna2308 發表於 12-5-15 18:50
終於忍唔住買咗憶仔雪糕機,因為呢部比較細d,同C仔比,唔駛執雪櫃執餐c, 做了第一個雪糕--金帎頭 ...


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2309#
發表於 12-5-16 00:43 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-5-16 00:36
點拉?? 會爛個面??
雙手向下往收口位置拉,收緊個收口位,個面自然會好圓架喇


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2310#
發表於 12-5-16 00:44 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-16 00:28
你用昭和粉,定日清?我用金像粉,用晒180 GM 水


...今日用左北海道粉+麥粉 280G, 166G 水. 原本睇OK, 但收麵團時,CHI曬....水太多...
Stay Hungry , stay foolish !!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2311#
發表於 12-5-16 00:44 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-5-16 00:42
睇咗喇, thanks 首領 ~~
水份你自己執生喇


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2312#
發表於 12-5-16 00:46 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-16 00:35
呢隻要煮架



....即是點....E+ 去煮...會唔會用得番...??
Stay Hungry , stay foolish !!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2313#
發表於 12-5-16 00:47 |只看該作者
ginny媽媽 發表於 12-5-15 20:05
米奇,如果有一日我肥死咗,我一定會搵你算仗㗎!


男爵府

積分: 6880


2314#
發表於 12-5-16 00:48 |只看該作者

引用:Quote:katrinafu+發表於+12-5-15+23:03+買

原帖由 happylamily 於 12-05-15 發表
咁邊間 OK 呀? 我見百乖都有得買, 不過貴, 成廿幾蚊一枝。
百乖廿幾蚊條?咁平?我多數見到成$80幾蚊呀。
我以前初初買來整cream brûlée ,最平一條要$4x蚊。後來越出越平,但發覺冇乜香味呀, 之後咪直接買雲呢拿籽來用,加入去煲一煲都有雲呢拿香味,方便又好用, 屋企冇存貨了, 下次去買post相出來啦。




珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2315#
發表於 12-5-16 00:48 |只看該作者
glorialeebaby 發表於 12-5-16 00:37
攪完就變成咁



....我果D 係水.....要煮...


一直以為佢是即溶, 無睇後面拍示. 溝左唔成樣....先知衰左....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2316#
發表於 12-5-16 00:49 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-16 00:43
雙手向下往收口位置拉,收緊個收口位,個面自然會好圓架喇


IC....我一直都是E個手法去收口...會圓D 架..原來....
Stay Hungry , stay foolish !!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2317#
發表於 12-5-16 00:50 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-5-16 00:46
....即是點....E+ 去煮...會唔會用得番...??
橫掂都係,煮下佢睇下點


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2318#
發表於 12-5-16 00:50 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-5-15 20:28
我肥架~但講個秘密你知, 個個都唔信我, 但我呢一年真係食雪糕減肥架, 我都唔知點解, 有時幾日唔記得食會重 ...
咁正減肥法, 唔係人人都得架喎 ~~


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2319#
發表於 12-5-16 00:51 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-5-16 00:49
IC....我一直都是E個手法去收口...會圓D 架..原來....
你覺得你個D包唔夠圓?


男爵府

積分: 6499

熱血金章


2320#
發表於 12-5-16 00:51 |只看該作者

引用:Quote:anna2308+發表於+12-5-16+00:02+係呀

原帖由 hinhin_ma 於 12-05-16 發表
乳酪...你買定自己做????
我都係用easiyo整,佢係我試過其他品牌當中相對最做出來嘅成品比較穩定和易成功,一拎出嚟阿為食仔又要即刻食返杯



點評

crystal_elza  我都覺得 easiyo 好正   發表於 12-5-16 12:52

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo