想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15109


2301#
發表於 12-7-18 22:57 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-18+22:42+呢個

原帖由 doristws 於 12-07-18 發表
妳要催眠自己覺得好型,好潮咁就OK架喇安全至上嗎
我著左平底鞋好耐lu,不過未加白襪仔啫



點評

doristws    發表於 12-7-18 22:58


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2302#
發表於 12-7-18 22:58 |只看該作者
又7日啦,我既便便都係未肯出嚟見下我...個肚真係谷得勁辛苦呀


伯爵府

積分: 15109


2303#
發表於 12-7-18 22:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mtlai+於+12-07-18+發表我都

原帖由 ladystalk 於 12-07-18 發表
你就好啦!我要下星期先有得見。我今日覆工,每個同事都知我有咗,因為我要換大肚制服,原本嗰套已經扣唔埋 ...
我地既bb好大方既,會同大家分享喜悅架嘛!




禁止訪問

積分: 1545


2304#
發表於 12-7-18 23:00 |只看該作者

引用:又7日啦,我既便便都係未肯出嚟見下我...個

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15109


2305#
發表於 12-7-18 23:01 |只看該作者

引用:又7日啦,我既便便都係未肯出嚟見下我...個

原帖由 doristws 於 12-07-18 發表
又7日啦,我既便便都係未肯出嚟見下我...個肚真係谷得勁辛苦呀
你下次見醫生真係要話佢知,睇吓佢有咩可以幫到你,咁落去唔掂喎,會儲住d菌係入面




禁止訪問

積分: 1545


2306#
發表於 12-7-18 23:02 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2307#
發表於 12-7-18 23:03 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-7-18 23:00
我都係 所以今晚飲杯蜜糖水試下,希望work la ....

真係估唔到,陀B後所有野都要重新學習,包括食野要學食慢D,行路要學習行慢D,又要學習點樣出街時保護自己(尤其個肚),依家連便便都要想下辦法點樣可以容易D


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2308#
發表於 12-7-18 23:06 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 23:01
你下次見醫生真係要話佢知,睇吓佢有咩可以幫到你,咁落去唔掂喎,會儲住d菌係入面



...

我本來諗住飲D壞奶,等佢肚疴清下條腸,不過又驚會影響亞B,所以打消咗呢個諗法....依家我又真係無辦法


伯爵府

積分: 15109


2309#
發表於 12-7-18 23:06 |只看該作者

引用:各位jm+good+night+la....+明天要返工,要

原帖由 ladystalk 於 12-07-18 發表
各位jm good night la.... 明天要返工,要早起,終於可以調校下啲瞓覺時間啦!



...
gd nite ladystalk




伯爵府

積分: 15109


2310#
發表於 12-7-18 23:11 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-18+23:01+你下

原帖由 doristws 於 12-07-18 發表
我本來諗住飲D壞奶,等佢肚疴清下條腸,不過又驚會影響亞B,所以打消咗呢個諗法....依家我又真係無辦法:naugh ...
當然唔好亂試啦!每個jm都有各種方法令便便好d,但你有太多嘢唔食得可能會有影響,唯一辦法真係問吓醫生,例如上次醫生開俾我既益生菌你試唔試得啦?或者纖維粉之類




大宅

積分: 2841


2311#
發表於 12-7-18 23:13 |只看該作者

回覆:ladystalk 的帖子

Goodnight la, 明天放工又要好似追劇咁追我地D message!



點評

doristws  Goodnight  發表於 12-7-18 23:22


伯爵府

積分: 15109


2312#
發表於 12-7-18 23:16 |只看該作者

引用:Goodnight+la,+明天放工又要好似追劇咁追我

原帖由 ling330 於 12-07-18 發表
Goodnight la, 明天放工又要好似追劇咁追我地D message!
nite nite Ling! 你lunch break偷睇住少少先囉!




大宅

積分: 2841


2313#
發表於 12-7-18 23:20 |只看該作者

回覆:Purybaby 的帖子

Goodnight Purybaby




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2314#
發表於 12-7-18 23:22 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 23:11
當然唔好亂試啦!每個jm都有各種方法令便便好d,但你有太多嘢唔食得可能會有影響,唯一辦法真係問吓醫生, ...

其實因為太辛苦,所以先有D咁唔科學既諗法啫....我都係諗下啫...最後都係理智既...唯有再等啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2315#
發表於 12-7-18 23:24 |只看該作者
Purybaby:其實妳都未算完全好番,都係早D瞓好,我準備埋聽日見客D文件,都去瞓啦

JM, Goodnight la


大宅

積分: 2096


2316#
發表於 12-7-18 23:34 |只看該作者

回覆:doristws 的帖子

各位JM早抖~




伯爵府

積分: 15109


2317#
發表於 12-7-18 23:50 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

各位jm發個好夢,nite nite!




大宅

積分: 3849


2318#
發表於 12-7-19 00:26 |只看該作者

回覆:雨嫣 的帖子

今晚入了院,因為老公見我好辛苦!再檢查發現有組織快要出來,所以醫生幫我攞出來化驗。我正式同BB 説再見了!雖然我依家不痛,但很心痛哭起來!BB 雖然你未成形,但媽媽很愛你,唔捨得您!




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2319#
發表於 12-7-19 00:40 |只看該作者
稻米 發表於 12-7-19 00:26
今晚入了院,因為老公見我好辛苦!再檢查發現有組織快要出來,所以醫生幫我攞出來化驗。我正式同BB 説再見 ...

妳今晚响醫院唔好諗咁多啦,雖然好難,但妳有信仰,可以請求主幫助妳走過今次的黑暗,好快妳就可以重新振作,迎接下一次的新挑戰,妳一定唔好放棄同灰心呀,只要能養好身體,就再有機會架喇,妳依家身體會較為弱架,所以都要爭取休息時間架,既然今次都要同BB講再見咁妳大哭一場與BB道別後就唔好再諗啦,唔係妳既BB都會好傷心架,因為佢都無諗過因為自己的謀生條件唔夠好而需要自然淘汰,最終會令媽媽妳為咗佢而咁傷心,所以妳一定要堅強呀,稻米,我哋班JM仍然好支持妳架...妳一定要夠休息呀依家好好瞓一覺補充返D體力先啦,我都要瞓啦,稻米晚安


伯爵府

積分: 15109


2320#
發表於 12-7-19 07:45 |只看該作者

引用:今晚入了院,因為老公見我好辛苦!再檢查發

原帖由 稻米 於 12-07-19 發表
今晚入了院,因為老公見我好辛苦!再檢查發現有組織快要出來,所以醫生幫我攞出來化驗。我正式同BB 説再見 ...
稻米加油!今次呢個bb未準備好啫,但至少證明你身體係有能力去懷孕,向好果方面諗,只要你身體再一次準備好,就再可以試嘞,悲傷過後要努力振作,我地支持你架!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo