親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   231


珊瑚宮

積分: 119921


2301#
發表於 13-4-8 20:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maipo+於+13-04-08+發表台

原帖由 12312 於 13-04-08 發表
本帖最後由 12312 於 13-4-8 17:10 編輯
逢甲口花園四人房1680元,二人998元,加床300元(平日),佢行去夜都只是5分鐘內。

(但我同我先生都是喜歡"中友住宿"((可能要行三層樓梯)。。佢既設計系拍住"新驛"。。但方便過,平過新驛。


大宅

積分: 3172


2302#
發表於 13-4-9 00:49 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

台中火車站附近有咩好食介紹



點評

12312  大多數商店﹑餐廳都在前站行去或搭巴士。  發表於 13-4-10 13:20


珊瑚宮

積分: 119921


2303#
發表於 13-4-9 07:59 |只看該作者

引用:台中火車站附近有咩好食介紹 +

原帖由 appleling 於 13-04-09 發表
台中火車站附近有咩好食介紹
我friend喜歡達欣。但達欣四人房無窗


大宅

積分: 1408


2304#
發表於 13-4-9 09:12 |只看該作者
appleling 發表於 13-4-9 00:49
台中火車站附近有咩好食介紹

台灣ipeen...

http://www.ipeen.com.tw/map/#!/s=0/f=0|0|0|0|0|30/c=24.136847,120.684868/z=17/



男爵府

積分: 7128


2305#
發表於 13-4-9 10:13 |只看該作者
IP_Baby 發表於 13-4-8 16:33
同逢甲起碼要半小時車程, 因為台中市交通唔暢順, 行下停下.

如果你係機場去台中過一晚再去等度 (而唔係坐 ...

我兩大兩小, 所以要搵四人房, 又想近逢甲夜市, 可以晚晚去行吓, 碧根行館都係好近逢甲夜市架, 你有無住過呀 ?

3.91kgs - 出世


大宅

積分: 1408


2306#
發表於 13-4-9 12:30 |只看該作者
本帖最後由 IP_Baby 於 13-4-9 12:32 編輯
maipo 發表於 13-4-9 10:13
我兩大兩小, 所以要搵四人房, 又想近逢甲夜市, 可以晚晚去行吓, 碧根行館都係好近逢甲夜市架, 你有無住過 ...

碧根直頭在逢甲啦, 大腸小腸就在樓下, 我夜晚兩個細既訓左, 落去掃街.....

不過台灣野.......好salt.....

佢最差就係....個toilet 係glass 牆, 中間level 貼左磨沙, 地下2呎左右冇貼, 佢仲要有d 鏡面邊在地下.

不過我兩個小朋友冇留意.....其實坐係床可以同坐馬桶的有眼神接觸...

不過其他新的旅館都有用glass wall 都有呢d問題....


男爵府

積分: 7128


2307#
發表於 13-4-9 13:11 |只看該作者
IP_Baby 發表於 13-4-9 12:30
碧根直頭在逢甲啦, 大腸小腸就在樓下, 我夜晚兩個細既訓左, 落去掃街.....

不過台灣野.......好salt..... ...

坐馬桶的有眼神接觸, 好攪笑呀!

咁你都係住四人房嗎? 你住個陣咩價錢呀 ? 直接上佢網訂呀 ?


3.91kgs - 出世


大宅

積分: 1408


2308#
發表於 13-4-9 14:20 |只看該作者
本帖最後由 IP_Baby 於 13-4-9 14:36 編輯
maipo 發表於 13-4-9 13:11
坐馬桶的有眼神接觸, 好攪笑呀!

咁你都係住四人房嗎? 你住個陣咩價錢呀 ? 直接上佢網訂呀 ?

我係用agoda 搵到碧根既, 因為佢有地圖搵旅館,好方便.

上次係4 人房有 兩個tv, hsbc 7% off (記住要去 hsbc的link先book) $1032.


或者可以上佢官網比較下價錢, btw agoda 有最低價保證, 如果你搵到同一個booking 係平d 可以claim 佢的.



大宅

積分: 3186


2309#
發表於 13-4-9 14:32 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

我諗住7月中住 tomer 四人房,有冇咩野comments 呀




大宅

積分: 1408


2310#
發表於 13-4-9 14:44 |只看該作者
本帖最後由 IP_Baby 於 13-4-9 14:55 編輯
J.Kong 發表於 13-4-9 14:32
我諗住7月中住 tomer 四人房,有冇咩野comments 呀

係咪好抵住架 ? 好似, 除左兩張床就冇位了......

佢d相係用再用slippers, 要自備會衛生d 或之前的旅館有就好d...

剛搵到......

http://www.mobile01.com/waypointtopicdetail.php?f=195&t=2842520
http://yating1130.pixnet.net/blog/post/94806638-%5B%E5%8F%B0%E4%B8%AD%5Dtomer%E9%80%A2%E7%94%B2%E6%97%A5%E7%A7%9F%E5%A5%97%E6%88%BF-%E5%B0%8F%E9%87%8C%E6%98%82


珊瑚宮

積分: 119921


2311#
發表於 13-4-9 15:05 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

逢甲花園四人房nts1680
1365491101360.jpg


珊瑚宮

積分: 119921


2312#
發表於 13-4-9 15:06 |只看該作者

回覆:台中自由行請進


1365491180974.jpg


珊瑚宮

積分: 119921


2313#
發表於 13-4-9 15:07 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

隔離早餐店
1365491239232.jpg


子爵府

積分: 13459


2314#
發表於 13-4-9 15:18 |只看該作者
12312 發表於 13-4-8 17:01
台中新驛只有二人和三人房(包早餐),在台中火車后站(大多數巴士在前站,即是"達欣"附近)。。而中友在火車 ...
你住的中友有無全名 ? 我找不倒, 謝謝


珊瑚宮

積分: 119921


2315#
發表於 13-4-9 15:25 |只看該作者

引用:Quote:12312+發表於+13-4-8+17:01+台中新驛

原帖由 msmchan 於 13-04-09 發表
你住的中友有無全名 ? 我找不倒, 謝謝
"這天.aujoud"hui"台中租屋。。

http:opstoday.url.tw

點評

msmchan  謝謝  發表於 13-4-9 15:40


珊瑚宮

積分: 119921


2316#
發表於 13-4-9 15:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+msmchan+於+13-04-09+發表你

原帖由 12312 於 13-04-09 發表
"這天.aujoud"hui"台中租屋。。

httppstoday.url.tw
oopstoday.url.tw


珊瑚宮

積分: 119921


2317#
發表於 13-4-9 15:27 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

[email protected]


珊瑚宮

積分: 119921


2318#
發表於 13-4-9 15:28 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

今次有二天住二樓(即是行一層)
1365492484897.jpg


珊瑚宮

積分: 119921


2319#
發表於 13-4-9 15:29 |只看該作者

引用:今次有二天住二樓(即是行一層)+

原帖由 12312 於 13-04-09 發表
今次有二天住二樓(即是行一層)

1365492575363.jpg


珊瑚宮

積分: 119921


2320#
發表於 13-4-9 15:30 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

加床
1365492611564.jpg


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo