心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 14241


2301#
發表於 07-1-13 23:41 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford

我都係好驚唔知一接成績表會有咩時發生架.... 我己經將要求降至好低架啦................
唔知亞女幾時先會叮一聲


侯爵府

積分: 21395


2302#
發表於 07-1-15 10:24 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

playstation, 上次test買左啦, 無買game boy, 驚個mon太細, 太用神會近視

今次應承左會買keroro的被袋比佢.................等緊減價


子爵府

積分: 14241


2303#
發表於 07-1-15 10:26 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

keroro的被袋近christmas 時, 千色店做過減價呀, 好低呀, 不過而家唔知有無.
唔知亞女幾時先會叮一聲


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2304#
發表於 07-1-15 10:35 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位早晨


hinhinmummy, 我都揾緊, 但得雅芳亨有, 好貴. 你見到平的話, 請報料. :mrgreen:
hinhinmummy 寫道:
playstation, 上次test買左啦, 無買game boy, 驚個mon太細, 太用神會近視

今次應承左會買keroro的被袋比佢.................等緊減價

生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2305#
發表於 07-1-15 11:42 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

近x'mas的時侯, jusco做過9折, 我買左床單, 但阿女話要埋被袋做獎品, 果時賣成220, 我吾捨得買....................

都吾知點解d被袋甘q貴既................


子爵府

積分: 14241


2306#
發表於 07-1-15 12:01 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

christmas 時千色店做成7折呀, 我就唔中意keroro, 想買tabo, 但係佢又只做9折... 我買左床單同pillow case 囉, 而家想買埋個被袋.
唔知亞女幾時先會叮一聲


侯爵府

積分: 21395


2307#
發表於 07-1-15 12:09 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

oh..............7折....................

麻煩你們如果見到邊樹做特價, 通知聲


大宅

積分: 1847


2308#
發表於 07-1-15 14:26 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy
原來已有playstation喇. :lol:
咁佢今次要求的獎品又好好wor, 買晒一套比佢啦. 我都幫你留意下啦.

heihei媽
我都係已經降低左對大仔的要求喇 :-| :-| , 但我都仲驚佢會比我的要求仲低, 我就真係吾知點樣安慰自己了

雪文
我今日仲未收到你寄給我的野呀, 收到後話你知啦. thank you.
:wave:  :wave:  :wave:


子爵府

積分: 14241


2309#
發表於 07-1-16 14:13 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 1847


2310#
發表於 07-1-16 15:59 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽


阿仔lee幾日又咳了, 頭先睇左e生, 真係沒完沒了啊 !

想問下大家有無用過一隻哮喘噴藥叫'salamol CFC-Free'呀 ? 我之前買左, 話係同vent...一樣wor.. 但我覺得d藥味好怪的.
:wave:  :wave:  :wave:


侯爵府

積分: 21395


2311#
發表於 07-1-16 16:22 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

CAILFORD

未試過

呢排轉天氣, 我個鼻敏感又發作, 坐我後邊的同事又日日噴埋d 好濃的香水(即係老女人先噴果d呢), 攪到我個鼻鬼c甘幸苦


大宅

積分: 1521


2312#
發表於 07-1-16 16:34 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford 寫道:
heihei媽


阿仔lee幾日又咳了, 頭先睇左e生, 真係沒完沒了啊 !

想問下大家有無用過一隻哮喘噴藥叫'salamol CFC-Free'呀 ? 我之前買左, 話係同vent...一樣wor.. 但我覺得d藥味好怪的.

我大仔尋晚都氣管炎,咳唔停.... :-(

~ 轉貼 ~
你使用的藥物的正式藥物名稱是 salbutamol。這藥是葛蘭素史克公司(GlaxoSmithKline)研發及持有專利的產品,而葛蘭素史克公司給它改的名是 Ventolin。在專利權期限過後,其它公司便可有權生產類名產品(generic product)。Salamol 便是 Hong Kong Medical Supplies 出的類名產品。其實 salbutamol 還有很多其它的公司用其它的名稱來生產。基本上藥的化學成份是一樣的,只要劑量一樣,藥效原則上是沒分別的。使用類名產品的原因是成本較平(沒有了專利)。近年醫管局已較多使用類名產品來節省資源了。


複式洋房

積分: 419


2313#
發表於 07-1-16 20:57 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford

我同個仔都係用緊lee隻,係同vent.有D唔同,係有D濃味同埋小份量過ventolin。應該同vent.係一樣,只不過可能唔同廠。


子爵府

積分: 14241


2314#
發表於 07-1-16 22:04 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford

未試過呀. 做咩自己買噴藥呀??

cailford 寫道:
heihei媽


阿仔lee幾日又咳了, 頭先睇左e生, 真係沒完沒了啊 !

想問下大家有無用過一隻哮喘噴藥叫'salamol CFC-Free'呀 ? 我之前買左, 話係同vent...一樣wor.. 但我覺得d藥味好怪的.
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


2315#
發表於 07-1-16 22:07 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

bbmame

氣管炎真係好煩呀, 咳到佢地想死一樣呀, 我至怕架啦. 咳完通常亞女會細左一個碼呀.
唔知亞女幾時先會叮一聲


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2316#
發表於 07-1-17 09:47 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位早晨

請問是否green色的呀, 因亞仔轉葯, 醫生都開咗俾佢噴一個月.

明天要去貼三伏貼, 第二貼已無時間去啦, 明天又要温習考試, 而家心大心細好唔好帶佢去 :cry:
生日月, 開心過


大宅

積分: 4014


2317#
發表於 07-1-17 10:31 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

我個醫生都重係比ventolin
係唔係轉左包裝咋

各位
我想問下, 我仔成日留鼻血, 一日留成5-6次, 都留左好多個星期啦, 之前睇兒科醫生話佢鼻漠溥, 一停藥又來過, 好似無嘜用咁, 你地話洗唔洗去睇專科CHECK下好D啦


子爵府

積分: 14241


2318#
發表於 07-1-17 10:51 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

會唔會佢成日捽個nose 呀?

sally1 寫道:
我個醫生都重係比ventolin
係唔係轉左包裝咋

各位
我想問下, 我仔成日留鼻血, 一日留成5-6次, 都留左好多個星期啦, 之前睇兒科醫生話佢鼻漠溥, 一停藥又來過, 好似無嘜用咁, 你地話洗唔洗去睇專科CHECK下好D啦
唔知亞女幾時先會叮一聲


禁止訪問

積分: 8013


2319#
發表於 07-1-17 11:29 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14241


2320#
發表於 07-1-17 11:50 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

係呀, 好多時都會俾天氣報告準架.... 最怕係瞓左咳, 好多時要抱住佢地架...
唔知亞女幾時先會叮一聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo