興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   124


男爵府

積分: 5377


2301#
發表於 13-7-14 19:12 |只看該作者
另外,想請問想將吊咀鑲扣,普通款,依家要幾錢呀?


大宅

積分: 1218


2302#
發表於 13-7-14 21:16 |只看該作者
倫倫個媽咪 發表於 13-7-14 19:12
另外,想請問想將吊咀鑲扣,普通款,依家要幾錢呀?
去玉市搵志哥鑲個k金瓜子扣百幾蚊就得,如果佢唔太多野做仲可以即日拎返

點評

tedghost  請問幾號?  發表於 13-7-17 14:48


大宅

積分: 1218


2303#
發表於 13-7-14 21:26 |只看該作者
倫倫個媽咪 發表於 13-7-14 19:10
Thx!
之前睇過一玉鐲好中意,但係電筒照到裡面有裂,不過亨出聲音非常清翠。乜唔係咗亨出嚟啲聲係比沉咩!
...
有紋享出黎既聲唔一定拆或沉,每個色種既玉質晶體結構係唔同,傳聲既頻率亦有分別,有d鈪就算全美享出黎既聲都會拆拆地,而有d植左樹脂既B貨鈪享出黎反而叮叮聲,所以睇鈪聽聲用途唔大,切記


男爵府

積分: 5377


2304#
發表於 13-7-14 21:39 |只看該作者
玉玉達人 發表於 13-7-14 21:16
去玉市搵志哥鑲個k金瓜子扣百幾蚊就得,如果佢唔太多野做仲可以即日拎返
咁平?之前問過我附近檔口,話要四佰。


男爵府

積分: 5377


2305#
發表於 13-7-14 21:40 |只看該作者
玉玉達人 發表於 13-7-14 21:26
有紋享出黎既聲唔一定拆或沉,每個色種既玉質晶體結構係唔同,傳聲既頻率亦有分別,有d鈪就算全美享出黎既 ...
多謝你過料,又學到嘢。


侯爵府

積分: 23624


2306#
發表於 13-7-14 23:04 |只看該作者
回覆 katietam1231 的帖子

吳識P相阿~~~~~


男爵府

積分: 6459


2307#
發表於 13-7-15 00:25 |只看該作者
玉玉達人 發表於 13-7-14 21:26
有紋享出黎既聲唔一定拆或沉,每個色種既玉質晶體結構係唔同,傳聲既頻率亦有分別,有d鈪就算全美享出黎既 ...
達人分析得非常好, 我響玉市就係試過, 睇岩左隻鐲但有條打直的內裂紋(但指甲括唔到), 個老闆娘孟話無問題, 用條瑪瑙享隻鐲話聲音不知幾清翠一定無問題, 再享另外一隻外表裂左係有好低沉既聲, 好衰唔衰..........我見到佢有其他裂左既鐲放響到買, 我叫佢享下, 點知聲音一樣都係好清翠, 真係當堂笑左出黎!
從簡單的生活中………學會選擇、學會追求、學會享受。

每一個人的批評都當作善意……..鞭策和鼓勵!
別人的讚賞反而可以忘記, 因為這些已經做到了.


侯爵府

積分: 22681

BK Milk勳章


2308#
發表於 13-7-15 09:41 |只看該作者
玉玉達人 發表於 13-7-14 21:26
有紋享出黎既聲唔一定拆或沉,每個色種既玉質晶體結構係唔同,傳聲既頻率亦有分別,有d鈪就算全美享出黎既 ...

原來係咁.......又知多D了~~~
有褲著啦~~~


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


2309#
發表於 13-7-15 11:15 |只看該作者
玉玉達人 發表於 13-7-14 21:26
有紋享出黎既聲唔一定拆或沉,每個色種既玉質晶體結構係唔同,傳聲既頻率亦有分別,有d鈪就算全美享出黎既 ...
原來係咁架?! 多謝你的分享~


侯爵府

積分: 23624


2310#
發表於 13-7-15 15:47 |只看該作者
玉既學問真多


大宅

積分: 2403


2311#
發表於 13-7-15 16:39 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)

啱啱買左呢粒。
myphoto.jpg



點評

ttjl7    發表於 20-3-16 13:16
swanmonki    發表於 13-9-7 22:00


大宅

積分: 2403


2312#
發表於 13-7-15 18:53 |只看該作者

回覆:好奇問,jm你們有帶玉鐲嗎?(Part III)

Jm 介紹買左呢塊冰葉
myphoto.jpg



點評

ttjl7  :donutgood:  發表於 20-3-16 13:16
swanmonki    發表於 13-9-7 22:00


侯爵府

積分: 23391

畀面勳章


2313#
發表於 13-7-15 19:06 |只看該作者
astata 發表於 13-7-15 18:53
Jm 介紹買左呢塊冰葉
好靚, how much??


大宅

積分: 2403


2314#
發表於 13-7-15 19:19 |只看該作者

引用:Quote:astata+發表於+13-7-15+18:53+Jm+介

原帖由 cici1800 於 13-07-15 發表
好靚, how much??
好鬼抵,380。超透,好開心。
myphoto.jpg



點評

ttjl7    發表於 20-3-16 13:17
swanmonki    發表於 13-9-7 22:00


子爵府

積分: 10621


2315#
發表於 13-7-15 19:26 |只看該作者

回覆:astata 的帖子

嘩嘩!!超抵,邊度買???


大宅

積分: 2403


2316#
發表於 13-7-15 19:28 |只看該作者

引用:嘩嘩!!超抵,邊度買???

原帖由 LLMan 於 13-07-15 發表
嘩嘩!!超抵,邊度買???
其實我唔知邊度呀!係一個jm 有人介紹,佢幫我買𠺢!




侯爵府

積分: 23391

畀面勳章


2317#
發表於 13-7-15 19:29 |只看該作者
本帖最後由 cici1800 於 13-7-15 19:30 編輯
astata 發表於 13-7-15 19:19
好鬼抵,380。超透,好開心。

A玉嗎? A玉依個價的話真係唔買對唔住自己.

幾多cm/大 啊


大宅

積分: 2403


2318#
發表於 13-7-15 19:37 |只看該作者

引用:+本帖最後由+cici1800+於+13-7-15+19:30+編

原帖由 cici1800 於 13-07-15 發表
本帖最後由 cici1800 於 13-7-15 19:30 編輯
係A呀!友情價呀!




大宅

積分: 2403


2319#
發表於 13-7-15 19:38 |只看該作者

引用:+本帖最後由+cici1800+於+13-7-15+19:30+編

原帖由 cici1800 於 13-07-15 發表
本帖最後由 cici1800 於 13-7-15 19:30 編輯
係A呀!友情價呀!




子爵府

積分: 11879

畀面勳章


2320#
發表於 13-7-15 20:36 |只看該作者

引用:Jm+介紹買左呢塊冰葉+ +

原帖由 astata 於 13-07-15 發表
Jm 介紹買左呢塊冰葉
葵芳





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo