立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 30518
原帖由 Pinga4321 於 13-10-27 發表 回覆 PrettyMother 的帖子 你去楊屋道街市睇下, 樓下0個個十字路口都好多, 樓上更多 ...
原帖由 波子 於 13-10-27 發表 螺旋腸仔包出爐
原帖由 man7099 於 13-10-27 發表 你指係鮮酵? 還是速酵都係?
複式洋房
積分: 338
原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-27 發表 我用錫紙包住個透明樽當不透光瓶用
瑪瑙宮
積分: 135797
原帖由 波子 於 13-10-26 發表 吓, 熱狗模? 我都想買埋架! 送比我得唔得
原帖由 tensi819 於 13-10-27 發表 反送飯,聽落都覺忙到嘔電
原帖由 tp168 於 13-10-27 發表 用手搣,我諗都無諗過,下次要試下
積分: 45774
tensi819 發表於 13-10-27 21:12 快手
原帖由 kokovic 於 13-10-27 發表 哈,好搞笑,預產大年初一不過無咁準時呱
hallonatalie 發表於 13-10-27 21:22 得,pm 我喇
原帖由 hallonatalie 於 13-10-27 發表 好無玩呀?
原帖由 波子 於 13-10-27 發表 好玩呀! 你用幾多粉架?我估估下用左150g 但阿仔話個包似條毛毛蟲,肉酸喎!
伯爵府
積分: 15947
波子 發表於 13-10-27 21:44 好玩呀! 你用幾多粉架?我估估下用左150g 但阿仔話個包似條毛毛蟲,肉酸喎!
hallonatalie 發表於 13-10-27 22:01 都係 150g 粉 下次只整螺旋包,出爐後淋朱古力上面
hallonatalie 發表於 13-10-27 21:42 今日我玩一樣好耐無玩嘅野,白神養種 包白神原來過晒期,試下仲 work 唔
子爵府
積分: 10685
原帖由 man7099 於 13-10-27 發表 荃灣响大河道海霸街官小對面,價x棧隔離嘅菜檔有呀!
翡翠宮
積分: 81530
kokovic 發表於 13-10-27 14:12 哈,好搞笑,預產大年初一不過無咁準時呱
原帖由 tensi819 於 13-10-27 發表 好似話旺角街市果頭d生果檔都有,應該係大豐收,周圍都有
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy