烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2301#
發表於 13-10-27 21:12 |只看該作者

引用:回覆+PrettyMother+的帖子你去楊屋道街市睇

原帖由 Pinga4321 於 13-10-27 發表
回覆 PrettyMother 的帖子

你去楊屋道街市睇下, 樓下0個個十字路口都好多, 樓上更多 ...
好似話旺角街市果頭d生果檔都有,應該係大豐收,周圍都有




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2302#
發表於 13-10-27 21:12 |只看該作者

引用:螺旋腸仔包出爐+

原帖由 波子 於 13-10-27 發表
螺旋腸仔包出爐
快手




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2303#
發表於 13-10-27 21:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-10-27+發表以前

原帖由 man7099 於 13-10-27 發表
你指係鮮酵? 還是速酵都係?
鮮酵一定要放普通格,乾酵idy首領都建議放普通格唔好放冰格




複式洋房

積分: 338


2304#
發表於 13-10-27 21:21 |只看該作者

引用:Quote:chujen+發表於+13-10-27+00:27+係咪

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-27 發表
我用錫紙包住個透明樽當不透光瓶用
我都打算係甘做,因為我唔知除左甘,可以用咩不透光樽





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2305#
發表於 13-10-27 21:22 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+13-10-26+22:24

原帖由 波子 於 13-10-26 發表
吓, 熱狗模? 我都想買埋架!
送比我得唔得
得,pm 我喇


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2306#
發表於 13-10-27 21:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+13-10-26+發

原帖由 tensi819 於 13-10-27 發表
反送飯,聽落都覺忙到嘔電
朝早最忙,11點前要煮好,洗切煮,好嘥時間,有 d 餸整定放雪櫃,又要準備生果


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2307#
發表於 13-10-27 21:32 |只看該作者

引用:Quote:Pinga4321+發表於+13-10-27+01:38+回

原帖由 tp168 於 13-10-27 發表
用手搣,我諗都無諗過,下次要試下
我戴手套搣,好快攪掂


珍珠宮

積分: 45774

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2308#
發表於 13-10-27 21:32 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-27 21:12
快手
心急嘛!,


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2309#
發表於 13-10-27 21:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-10-27+發表真係

原帖由 kokovic 於 13-10-27 發表
哈,好搞笑,預產大年初一不過無咁準時呱
好喎,你同亞 b 有機會上電視


珍珠宮

積分: 45774

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2310#
發表於 13-10-27 21:38 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-10-27 21:22
得,pm 我喇
Thank you!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2311#
發表於 13-10-27 21:38 |只看該作者

引用:螺旋腸仔包出爐+

原帖由 波子 於 13-10-27 發表
螺旋腸仔包出爐
好無玩呀?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2312#
發表於 13-10-27 21:42 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

今日我玩一樣好耐無玩嘅野,白神養種

包白神原來過晒期,試下仲 work 唔
work ?

整埋 poolish 就可以玩法包喇
1382881498155.jpg


珍珠宮

積分: 45774

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2313#
發表於 13-10-27 21:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+波子+於+13-10-27+發表螺旋腸

原帖由 hallonatalie 於 13-10-27 發表
好無玩呀?
好玩呀!
你用幾多粉架?我估估下用左150g
但阿仔話個包似條毛毛蟲,肉酸喎!:pppp:


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2314#
發表於 13-10-27 22:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+13-10-27+發

原帖由 波子 於 13-10-27 發表
好玩呀!
你用幾多粉架?我估估下用左150g
但阿仔話個包似條毛毛蟲,肉酸喎!
都係 150g 粉

下次只整螺旋包,出爐後淋朱古力上面


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2315#
發表於 13-10-27 22:05 |只看該作者
波子 發表於 13-10-27 21:44
好玩呀!
你用幾多粉架?我估估下用左150g
但阿仔話個包似條毛毛蟲,肉酸喎!


珍珠宮

積分: 45774

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2316#
發表於 13-10-27 22:06 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-10-27 22:01
都係 150g 粉

下次只整螺旋包,出爐後淋朱古力上面

淋朱古力即時食應該好好味


珍珠宮

積分: 45774

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2317#
發表於 13-10-27 22:08 |只看該作者
本帖最後由 波子 於 13-10-27 22:23 編輯
hallonatalie 發表於 13-10-27 21:42
今日我玩一樣好耐無玩嘅野,白神養種

包白神原來過晒期,試下仲 work 唔

見首領講過白神, 我覺得要好有心機先得


子爵府

積分: 10685


2318#
發表於 13-10-27 22:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PrettyMother+於+13-10-27+發

原帖由 man7099 於 13-10-27 發表
荃灣响大河道海霸街官小對面,價x棧隔離嘅菜檔有呀!
3Q




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2319#
發表於 13-10-27 22:22 |只看該作者
kokovic 發表於 13-10-27 14:12
哈,好搞笑,預產大年初一不過無咁準時呱
第一胎?


子爵府

積分: 10685


2320#
發表於 13-10-27 22:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Pinga4321+於+13-10-27+發表

原帖由 tensi819 於 13-10-27 發表
好似話旺角街市果頭d生果檔都有,應該係大豐收,周圍都有
可能係豐收季節,但我從未食過




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo