跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2321#
發表於 08-10-21 11:56 |只看該作者
好驚呀...
老細開始同我地做appraisial...
appraisial 係決定今年出幾多bonus!


大宅

積分: 1143


2322#
發表於 08-10-21 12:30 |只看該作者
一自己落地行係睇小陣都唔掂嫁
原文章由 MamaQueen 於 08-10-21 08:32 發表
上星期你地仲話朗朗好斯文好乖, 講d嘢比你地知 :

上星期五我們晚飯後走進一傢私店看看。朗朗對一盞放在茶几上裝飾的燈十分有興趣,這盞燈是球體的,因此朗朗十分喜歡。突然,砰嘭一聱,滿地玻璃碎片,因為朗朗把燈推倒了,球形 ...


大宅

積分: 1143


2323#
發表於 08-10-21 12:55 |只看該作者
唉~都唔知點解我累到死個女而家訓左我都訓唔著,係無陰公,有得訓下都訓唔著~慘慘,琴晚重要訓得果6個鐘,6個鐘入面重要起左4次身佢訓教,究竟要幾時先會訓得好d呀,都成2歲咁仔啦,我就黎頂唔住啦~(唔好意思,大家比我係樹伸下)


大宅

積分: 4016


2324#
發表於 08-10-21 13:05 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-21 12:55 發表
唉~都唔知點解我累到死個女而家訓左我都訓唔著,係無陰公,有得訓下都訓唔著~慘慘,琴晚重要訓得果6個鐘,6個鐘入面重要起左4次身佢訓教,究竟要幾時先會訓得好d呀,都成2歲咁仔啦,我就黎頂唔住啦~(唔好意思,大家比我係樹伸下) ...


你個女晚晚都半夜醒要你間番佢瞓 ? 係咪要飲人奶 ? 晚晚都唔夠瞓, 好慘.


大宅

積分: 1805


2325#
發表於 08-10-21 13:11 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-21 12:55 發表
唉~都唔知點解我累到死個女而家訓左我都訓唔著,係無陰公,有得訓下都訓唔著~慘慘,琴晚重要訓得果6個鐘,6個鐘入面重要起左4次身佢訓教,究竟要幾時先會訓得好d呀,都成2歲咁仔啦,我就黎頂唔住啦~(唔好意思,大家比我係樹伸下) ...


伸下都好...唔好谷住自己..好辛苦ga..
可能係個人太緊...
我好明白你ge感受,係咪個頭好似實哂咁..
扭計起上嚟..好係有支針喺個太陽穴插咗入去,
但係自已又要冷靜番,
要即刻控制住自己ga情緒,人都顛..
以上係我ga感受...


大宅

積分: 1143


2326#
發表於 08-10-21 14:15 |只看該作者
佢唔係要食奶,佢冇食夜奶嫁啦,不過佢醒左就坐係度,跟住第高對手要我坐起身抱佢訓過,好彩就一陣會訓番,唔好彩就把底過一陣佢又黎過,唔佢又唔得,我老公要返工麻,我老公平時都成日都比佢嘈醒重要埋佢一份,我老公都好辛苦,所以我盡量佢未喊之前我就抱左佢先,每晚都係咁,之前重衰,醒左要我同佢出去廳度都唔知做乜,又冇得玩玩具又息晒燈都要坐係梳化呀,係次次新鮮,佢出細到而家都訓得小又訓得唔好,一訓醒就要攪住我,又唔係訓得多先激氣,乜野都做唔到,我隻手做d乜都關佢事=.=係發揮晒佢條青筋魔力呀~唉
原文章由 MamaQueen 於 08-10-21 13:05 發表


你個女晚晚都半夜醒要你間番佢瞓 ? 係咪要飲人奶 ? 晚晚都唔夠瞓, 好慘.


大宅

積分: 1143


2327#
發表於 08-10-21 14:22 |只看該作者
伸下好好多,係度講下知道你地都認同我感受會舒服d,我有時會辛苦到自己係度喊添,重要喊到好慘果隻mouth: 不過喊下又舒服d
原文章由 NDS 於 08-10-21 13:11 發表


伸下都好...唔好谷住自己..好辛苦ga..
可能係個人太緊...
我好明白你ge感受,係咪個頭好似實哂咁..
扭計起上嚟..好係有支針喺個太陽穴插咗入去,
但係自已又要冷靜番,
要即刻控制住自己ga情緒,人都顛..
以上係我ga感 ...


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2328#
發表於 08-10-21 15:20 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-21 14:22 發表
伸下好好多,係度講下知道你地都認同我感受會舒服d,我有時會辛苦到自己係度喊添,重要喊到好慘果隻mouth:mouth:" /> 不過喊下又舒服d


伸下好好多...
謙謙有時訓訓下都會醒...
我會拍下佢...或者比返個奶咀佢食...
佢就會訓返!
我好鐘意訓覺...我一唔夠訓個人就遊雲!

我認同唔開心喊咗出嚟會舒服d!

[ 本文章最後由 hellohelloruby 於 08-10-21 16:03 編輯 ]


大宅

積分: 1805


2329#
發表於 08-10-21 15:27 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-21 14:22 發表
伸下好好多,係度講下知道你地都認同我感受會舒服d,我有時會辛苦到自己係度喊添,重要喊到好慘果隻mouth: 不過喊下又舒服d

早排軒軒唔舒服,我都擔心到喊...
番完健康院後,
近排又要擔心佢d學習進度,
比好大壓力自己,
覺得自己唔識做人亞媽.............


大宅

積分: 4016


2330#
發表於 08-10-21 15:39 |只看該作者
我都覺得做媽媽好難. 少少嘢都好擔心. 我係一個好緊張的人, 好彩我老公夠relaxed, 揍仔又叻過我.


複式洋房

積分: 339


2331#
發表於 08-10-21 15:50 |只看該作者
HELLOOOOO各位,
我都是住碼頭區,多多指教!
我囝囝2歲.


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2332#
發表於 08-10-21 16:06 |只看該作者
原文章由 MamaQueen 於 08-10-21 15:39 發表
我都覺得做媽媽好難. 少少嘢都好擔心. 我係一個好緊張的人, 好彩我老公夠relaxed, 揍仔又叻過我.


我都覺得我老公湊仔叻過我...
同埋阿仔都痴佢多d!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2333#
發表於 08-10-21 16:06 |只看該作者
原文章由 felixcheung 於 08-10-21 15:50 發表
HELLOOOOO各位,
我都是住碼頭區,多多指教!
我囝囝2歲.


歡迎....歡迎...
一齊傾!


複式洋房

積分: 339


2334#
發表於 08-10-21 16:52 |只看該作者
Thanks!你地d小朋友多大呀?

原文章由 hellohelloruby 於 08-10-21 16:06 發表


歡迎....歡迎...
一齊傾!


複式洋房

積分: 339


2335#
發表於 08-10-21 16:54 |只看該作者
你地是全職湊BB?


大宅

積分: 4016


2336#
發表於 08-10-21 16:55 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-21 16:06 發表


我都覺得我老公湊仔叻過我...
同埋阿仔都痴佢多d!


朗朗晌屋企就痴我, 出街就痴爸爸.


大宅

積分: 3832


2337#
發表於 08-10-21 17:25 |只看該作者
下年上training好忙,
睇到喵喵咁講, 做全職媽咪真係好大壓力, 所以好多時好都唔會成日打電話返屋企check下, 費時問得多仲心掛掛! 駝鳥政策!


大宅

積分: 3832


2338#
發表於 08-10-21 17:29 |只看該作者
原文章由 felixcheung 於 08-10-21 16:52 發表
Thanks!你地d小朋友多大呀?

welcome, 我大仔都係2歲, 係working mama.


複式洋房

積分: 339


2339#
發表於 08-10-21 17:35 |只看該作者
hi cyrus_cedric,
下.....你仲有個細?
誰睇BB?




原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-21 17:29 發表

welcome, 我大仔都係2歲, 係working mama.


大宅

積分: 3832


2340#
發表於 08-10-21 17:40 |只看該作者
原文章由 felixcheung 於 08-10-21 17:35 發表
hi cyrus_cedric,
下.....你仲有個細?
誰睇BB?

叫我Jessica,
係呀, 細仔好快一歲, 兩個都係工人姐姐睇住, 再加"麻煩奶奶"will come every afternoon.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo