立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 54191
大宅
積分: 1143
原文章由 MamaQueen 於 08-10-21 08:32 發表 上星期你地仲話朗朗好斯文好乖, 講d嘢比你地知 : 上星期五我們晚飯後走進一傢私店看看。朗朗對一盞放在茶几上裝飾的燈十分有興趣,這盞燈是球體的,因此朗朗十分喜歡。突然,砰嘭一聱,滿地玻璃碎片,因為朗朗把燈推倒了,球形 ...
積分: 4016
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-21 12:55 發表 唉~都唔知點解我累到死個女而家訓左我都訓唔著,係無陰公,有得訓下都訓唔著~慘慘,琴晚重要訓得果6個鐘,6個鐘入面重要起左4次身佢訓教,究竟要幾時先會訓得好d呀,都成2歲咁仔啦,我就黎頂唔住啦~(唔好意思,大家比我係樹伸下) ...
積分: 1805
原文章由 MamaQueen 於 08-10-21 13:05 發表 你個女晚晚都半夜醒要你間番佢瞓 ? 係咪要飲人奶 ? 晚晚都唔夠瞓, 好慘.
原文章由 NDS 於 08-10-21 13:11 發表 伸下都好...唔好谷住自己..好辛苦ga.. 可能係個人太緊... 我好明白你ge感受,係咪個頭好似實哂咁.. 扭計起上嚟..好係有支針喺個太陽穴插咗入去, 但係自已又要冷靜番, 要即刻控制住自己ga情緒,人都顛.. 以上係我ga感 ...
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-21 14:22 發表 伸下好好多,係度講下知道你地都認同我感受會舒服d,我有時會辛苦到自己係度喊添,重要喊到好慘果隻mouth:mouth:" /> 不過喊下又舒服d
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-21 14:22 發表 伸下好好多,係度講下知道你地都認同我感受會舒服d,我有時會辛苦到自己係度喊添,重要喊到好慘果隻mouth: 不過喊下又舒服d
複式洋房
積分: 339
原文章由 MamaQueen 於 08-10-21 15:39 發表 我都覺得做媽媽好難. 少少嘢都好擔心. 我係一個好緊張的人, 好彩我老公夠relaxed, 揍仔又叻過我.
原文章由 felixcheung 於 08-10-21 15:50 發表 HELLOOOOO各位, 我都是住碼頭區,多多指教! 我囝囝2歲.
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-21 16:06 發表 歡迎....歡迎... 一齊傾!
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-21 16:06 發表 我都覺得我老公湊仔叻過我... 同埋阿仔都痴佢多d!
積分: 3832
原文章由 felixcheung 於 08-10-21 16:52 發表 Thanks!你地d小朋友多大呀?
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-21 17:29 發表 welcome, 我大仔都係2歲, 係working mama.
原文章由 felixcheung 於 08-10-21 17:35 發表 hi cyrus_cedric, 下.....你仲有個細? 誰睇BB?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy