立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 34435
原帖由 包B 於 09-1-12 16:17 發表 亞 MO 19 號 OK 我任何日子都 OK 係 FRI - SUN 唔得囉...
積分: 40434
水晶宮
積分: 59007
原帖由 phibow 於 09-1-13 09:20 發表 good morning 今日有d寒風刺骨感覺丫
原帖由 tattat 於 09-1-13 10:25 發表 morning 我今日就覺得好似無咁凍呀, 唔知係咪行黎行去既關係呢
原帖由 phibow 於 09-1-13 10:40 發表 今日凍過昨天, 同豆豆等校車時好鬼凍
原帖由 tattat 於 09-1-13 10:50 發表 落到樓下先知拎漏野, 又快快走返上去, 又走返落黎, 一早就跑50米. 去到尖咀又去左bank 先行返公司, 所以一早就做足運動呀.
原帖由 phibow 於 09-1-13 10:56 發表 原來你一早已經做運動, 唔怪得知唔覺凍啦
侯爵府
積分: 21093
原帖由 tattat 於 09-1-13 11:21 發表 你估我想架 尋晚同爸爸講左話拎野比EE, 講左幾次, 今朝見到EE就問我, 我話無比到咩, 跟住咪交左諾諾比佢, 我衝返上去LOR
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-13 11:24 發表 早晨呀! 叉燒今早去九龍公園"考察" 凍鬼c佢
原帖由 phibow 於 09-1-13 11:25 發表 唔緊要啦, 咪當下做運動lor 呢排凍真係唔多想郁
原帖由 tattat 於 09-1-13 11:43 發表 仲食得多左, 所以呢排肥左唔少呢
原帖由 phibow 於 09-1-13 12:21 發表 ME TOO
原帖由 tattat 於 09-1-13 13:19 發表 夜晚食飽飯好似唔多飽咁, 點算點算 又早訓左喎, 陪為為訓, 訓到唔願起身呢
原帖由 phibow 於 09-1-13 13:40 發表 我仲衰, 越來越夜訓, 有時睇電視又要搵d野食下, 又有時煲下糖水, 唔肥難假
原帖由 tattat 於 09-1-13 14:50 發表 我前一排就係咁, 又係成日睇電視又消夜. 呢排咁乾, 我早2日都有煲糖水滋潤下呀
積分: 24868
原帖由 phibow 於 09-1-13 15:03 發表 睇怕我地3,4月時要開始減肥, 唔係夏天唔見得人
原帖由 tattat 於 09-1-13 15:41 發表 家下個雙下"爬" 都出左黎呀
原帖由 abbytang 於 09-1-13 15:39 發表 Hi All 我返啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy