懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31467


2321#
發表於 08-12-8 15:14 |只看該作者
戥你慘呢!!!

原文章由 nochoice83 於 08-12-8 15:11 發表
lokyee,我都補番句,生日快樂... ,有囡囡同你過生日,一定好開心
我有同媽咪傾過架...點知佢話「嗰個係你囝囝,你鍾意點未點囉...你整病佢,係你自己辛苦...」一輪咀係咁講,分明俾說話我聽啦...
...


男爵府

積分: 9302


2322#
發表於 08-12-8 15:15 |只看該作者
阿女鼻塞+咳咳差不多一個月,仲睇咗2次e生都未好番。


珍珠宮

積分: 31467


2323#
發表於 08-12-8 15:15 |只看該作者
羊毛底 --- 唔好話著, 我真係連諗都冇諗過要買!

原文章由 nochoice83 於 08-12-8 15:13 發表
我宜家都冇俾羊毛底衫囝囝著,因為我真係覺得唔係好凍呢...但媽咪成日話我囉...攪到我
lokyee129 該用戶已被刪除

2324#
發表於 08-12-8 15:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1471


2325#
發表於 08-12-8 15:17 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:15 發表
羊毛底 --- 唔好話著, 我真係連諗都冇諗過要買!


我有呀, 比我媽咪日哦夜哦之後屈服咗


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2326#
發表於 08-12-8 15:18 |只看該作者
原文章由 Fannytcf 於 08-12-8 15:10 發表

笑c我喇...果對夫婦係咪諗住bb唔讚得所以講反話呀~


我唸應該係啦, 如果佢講真既, 我同佢死過......
lokyee129 該用戶已被刪除

2327#
發表於 08-12-8 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5810


2328#
發表於 08-12-8 15:19 |只看該作者
真係有苦自己知,不過同你哋呻完,好好多lu
我宜家"孔"媽咪唔响到,同阿囝除咗件背心,攪乜鬼好似好鬼鼠咁
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:14 發表
戥你慘呢!!!


洋房

積分: 451


2329#
發表於 08-12-8 15:20 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 15:07 發表



好好聽既名呀!!^^

細個我地晴晴大半個月呀
我怕晴晴到時會蝦逸逸呀~~哈哈

通常細路仔時期,b仔會細粒個b女架嘛~

多謝你讚個名好聽呀, 個名係我地自己改架, 我阿媽同家姐都話"Q"口WOR...
係...男仔細個比女仔蝦唔出奇, 咁我都係可能要去0809物識先得lu


男爵府

積分: 9302


2330#
發表於 08-12-8 15:20 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:15 發表
羊毛底 --- 唔好話著, 我真係連諗都冇諗過要買!


上星期六咁凍,我MAMA都同阿女穿羊毛底衫


大宅

積分: 3833


2331#
發表於 08-12-8 15:20 |只看該作者
gumgum,
你好犀利呀,幫阿女著咁少衫,死啦,我係咪似阿婆呢,我都幫阿仔著3件衫,我成日驚一旦凍親氣管就麻煩啦!不過學話齋,驚佢慣咗著得多,又驚好似lokyee老公咁(借嚟做個比喻!唔好嬲呀!),一凍就包到隻糉咁!真係好矛盾!

我想問吓你地,凍呢幾日,你地BB塊面係咪都係凍架,但係條頸就熱呢?
lokyee129 該用戶已被刪除

2332#
發表於 08-12-8 15:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2333#
發表於 08-12-8 15:21 |只看該作者
nochoice, HWY,
我想問下你地頭像果張, BB雜誌相點整架 ?
幾得意, 我又想整呀...
lokyee129 該用戶已被刪除

2334#
發表於 08-12-8 15:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5810


2335#
發表於 08-12-8 15:23 |只看該作者
有個網址整架...不過宜家唔响lee部電腦到,我返去再post上嚟丫...
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:21 發表
nochoice, HWY,
我想問下你地頭像果張, BB雜誌相點整架 ?
幾得意, 我又想整呀...


洋房

積分: 451


2336#
發表於 08-12-8 15:24 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 15:11 發表
lokyee,我都補番句,生日快樂... ,有囡囡同你過生日,一定好開心
我有同媽咪傾過架...點知佢話「嗰個係你囝囝,你鍾意點未點囉...你整病佢,係你自己辛苦...」一輪咀係咁講,分明俾說話我聽啦...
...

呢段說話我都聽過, 但係同我講果個人係我姑仔


大宅

積分: 2335


2337#
發表於 08-12-8 15:24 |只看該作者
洗唔洗搵個謝安琪既 CD Cover 做background呀?



原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:21 發表
nochoice, HWY,
我想問下你地頭像果張, BB雜誌相點整架 ?
幾得意, 我又想整呀...
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


大宅

積分: 3104


2338#
發表於 08-12-8 15:26 |只看該作者
係啊
我都矛同冰冰買羊毛衫...
不過如果今年做冬唔凍我就一定會買件比佢囉
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 8804


2339#
發表於 08-12-8 15:27 |只看該作者
lokyee,
預祝你生日快樂呀 !!!!!

gumgum,
我都無諗住買羊毛底架,不過婆婆買左,就當看門口啦 !! 要既時候有得著囉 !!!

你o也個個都d奶奶/阿媽,成日都話著多d,我奶奶相反,佢成日話阿仔著2件好熱,唔好幫佢著咁多,我o也唔俾咋,如果唔係,佢想同阿仔著住件短袖衫就算 !!


男爵府

積分: 5810


2340#
發表於 08-12-8 15:28 |只看該作者
如果响戶外,面仔都會凍d...
健康院姑娘教頸仔暖就可以...
原文章由 manmanpetpet 於 08-12-8 15:20 發表
gumgum,
你好犀利呀,幫阿女著咁少衫,死啦,我係咪似阿婆呢,我都幫阿仔著3件衫,我成日驚一旦凍親氣管就麻煩啦!不過學話齋,驚佢慣咗著得多,又驚好似lokyee老公咁(借嚟做個比喻!唔好嬲呀!),一凍就包到隻糉咁!真係好矛盾! ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo