跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10674


2321#
發表於 09-1-24 23:13 |只看該作者
教定差唔多喇~~~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:11 發表

咁快???bb仲有半年先出世喎~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2322#
發表於 09-1-24 23:13 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:11 發表
christie,
你係facebook post你地一家人去飲果張相, 皓皓越大越似你呀~

嘻~我都覺得呀!

我老公而家成日借o的o意...
見有時皓皓對眼變o左單眼皮,就話個仔都似佢..
其實,越來越唔似佢!!
哈!!!


伯爵府

積分: 18922


2323#
發表於 09-1-24 23:13 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:11 PM 發表

咁快???bb仲有半年先出世喎~



教下佢到時要點, 幫下媽咪手嘛~


子爵府

積分: 10674


2324#
發表於 09-1-24 23:14 |只看該作者
阿女真係乖~~~~~~
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 23:12 發表

咁講真阿女佢算係幾乖既唔係我尊登讚佢呀,....學校有教佢大掃除呢樣野..咁阿女佢成日話要幫我做野咁我咪俾個機會佢試吓囉....佢又鍾意做啵佢真係幾抵錫o架又肯講道理....真係生女好D o架....julieann你都要快D生番 ...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2325#
發表於 09-1-24 23:14 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:12 發表
係咪card片套呀~

嘻...唔係呀~

轉o左呀~買o左部手提電話比佢..
佢「肯」部可以打倉頡o既電話好耐喎~
咁咪送比佢o羅...


伯爵府

積分: 18922


2326#
發表於 09-1-24 23:15 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:12 PM 發表

咁講真阿女佢算係幾乖既唔係我尊登讚佢呀,....學校有教佢大掃除呢樣野..咁阿女佢成日話要幫我做野咁我咪俾個機會佢試吓囉....佢又鍾意做啵佢真係幾抵錫o架又肯講道理....真係生女好D o架....julieann你都要快D生番 ...



講就易...要中個女真係唔係話中就中, 呢d真係好難講架, 如果可以, 第一胎我老公都想係女啦


子爵府

積分: 10674


2327#
發表於 09-1-24 23:15 |只看該作者
我一陣又去睇下先~~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:13 發表

嘻~我都覺得呀!

我老公而家成日借o的o意...
見有時皓皓對眼變o左單眼皮,就話個仔都似佢..
其實,越來越唔似佢!!
哈!!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2328#
發表於 09-1-24 23:15 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 23:12 發表
咁講真阿女佢算係幾乖既唔係我尊登讚佢呀,....學校有教佢大掃除呢樣野..咁阿女佢成日話要幫我做野咁我咪俾個機會佢試吓囉....佢又鍾意做啵佢真係幾抵錫o架又肯講道理....真係生女好D o架....julieann你都要快D生番 ...

女女都係體貼o的o架~


伯爵府

積分: 18922


2329#
發表於 09-1-24 23:15 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:13 PM 發表

嘻~我都覺得呀!

我老公而家成日借o的o意...
見有時皓皓對眼變o左單眼皮,就話個仔都似佢..
其實,越來越唔似佢!!
哈!!!


d老公通常都係咁架啦....明明係越大似媽咪, 佢都唔認, 係都要拎d野話係似佢多d


禁止訪問

積分: 7207


2330#
發表於 09-1-24 23:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2331#
發表於 09-1-24 23:16 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:14 PM 發表

嘻...唔係呀~

轉o左呀~買o左部手提電話比佢..
佢「肯」部可以打倉頡o既電話好耐喎~
咁咪送比佢o羅...


你真係一個好老婆~~


子爵府

積分: 10674


2332#
發表於 09-1-24 23:16 |只看該作者
哇~~~~咁岩哂佢心水喇, 又唔會話唔岩用囉
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:14 發表

嘻...唔係呀~

轉o左呀~買o左部手提電話比佢..
佢「肯」部可以打倉頡o既電話好耐喎~
咁咪送比佢o羅...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2333#
發表於 09-1-24 23:17 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:15 發表
講就易...要中個女真係唔係話中就中, 呢d真係好難講架, 如果可以, 第一胎我老公都想係女啦

咁又係呀~
我早兩日睇now 100台..
訪問劉偉強,
佢地初初又係只想生兩個,
但點知第二胎係仔,想追個女,
跟住生多個,點知都係仔..
又再追,到第四個先追到個女!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2334#
發表於 09-1-24 23:18 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:15 發表
d老公通常都係咁架啦....明明係越大似媽咪, 佢都唔認, 係都要拎d野話係似佢多d

因為皓皓bb時...真係好多人話似佢o架...


伯爵府

積分: 18922


2335#
發表於 09-1-24 23:19 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:17 PM 發表

咁又係呀~
我早兩日睇now 100台..
訪問劉偉強,
佢地初初又係只想生兩個,
但點知第二胎係仔,想追個女,
跟住生多個,點知都係仔..
又再追,到第四個先追到個女! ...


所以真係無得強求咁多...下一個係女既咪開心囉, 但如果係仔都無所謂, 係自己既一定錫晒佢架嘛~~


子爵府

積分: 10674


2336#
發表於 09-1-24 23:19 |只看該作者
四個??? 佢屋企咪好熱鬧~~~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:17 發表

咁又係呀~
我早兩日睇now 100台..
訪問劉偉強,
佢地初初又係只想生兩個,
但點知第二胎係仔,想追個女,
跟住生多個,點知都係仔..
又再追,到第四個先追到個女! ...


伯爵府

積分: 18922


2337#
發表於 09-1-24 23:19 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:18 PM 發表

因為皓皓bb時...真係好多人話似佢o架...


我老公都係架, wallace bb時真係同佢一樣樣, 依家都似佢, 不過就越來越似我囉


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2338#
發表於 09-1-24 23:20 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:16 發表
哇~~~~咁岩哂佢心水喇, 又唔會話唔岩用囉

係呀!
費時陣間送比佢,
又話送樣野比佢,又貴又唔係好鍾意啦..


禁止訪問

積分: 7207


2339#
發表於 09-1-24 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2340#
發表於 09-1-24 23:22 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:19 發表

所以真係無得強求咁多...下一個係女既咪開心囉, 但如果係仔都無所謂, 係自己既一定錫晒佢架嘛~~



但你之前都話,
如果touchwood下一胎唔係女..
可能都會追多個o架?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo