跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


2321#
發表於 05-8-2 15:08 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

冇得出街
該用戶已被刪除

2322#
發表於 05-8-2 15:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3484


2323#
發表於 05-8-2 15:36 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

原來咁多人都病病

我呢幾日都係咁咳到甩肺啊,食左幾日藥 :cry: 日頭好好多架,但一到夜晚一訓左落張床度就咳到訓唔到,好攞命,乾咳... :-(


大宅

積分: 3484


2324#
發表於 05-8-2 15:36 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

VILMA~~


[size=x-large]美人魚KITTY公仔




大宅

積分: 3484


2325#
發表於 05-8-2 15:38 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

琴日同老公,阿女去左西貢海灣酒店度燒野食,大人$88,小童$58
搵次我地攪下BBQ都好喎!


男爵府

積分: 8096


2326#
發表於 05-8-2 15:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

[size=xx-large]嘩~~~
該用戶已被刪除

2327#
發表於 05-8-2 16:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8096


2328#
發表於 05-8-2 16:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

kiu媽,

bbq拜託10月打後好d卦...而家b會....中暑架..
kiu媽 寫道:
琴日同老公,阿女去左西貢海灣酒店度燒野食,大人$88,小童$58
搵次我地攪下BBQ都好喎!


大宅

積分: 3484


2329#
發表於 05-8-2 16:13 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院


係!!10後會好D!
琴日雖然己經係有人攪掂哂俾我地燒但都身水身汗


大宅

積分: 3484


2330#
發表於 05-8-2 16:14 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

丁橋!!!!

Kitty&Daniel 寫道:
[size=x-large]Very Beautiful[quote]


大宅

積分: 3484


2331#
發表於 05-8-2 16:15 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

吉,VILMA~~

幾時約去唱K呀?!我想唱K啊!! :mrgreen: 叫埋MAY兩公婆
該用戶已被刪除

2332#
發表於 05-8-2 16:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3484


2333#
發表於 05-8-2 16:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

聽日得喎!!!

Kitty&Daniel 寫道:
你想幾時呀?? [quote]
kiu媽 寫道:
吉,VILMA~~

幾時約去唱K呀?!我想唱K啊!! :mrgreen: 叫埋MAY兩公婆
[/quote]


男爵府

積分: 8096


2334#
發表於 05-8-2 17:05 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

我明日都得~~~後日唔得lu~
kiu媽 寫道:
聽日得喎!!!

[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
你想幾時呀?? [quote]
kiu媽 寫道:
吉,VILMA~~

幾時約去唱K呀?!我想唱K啊!! :mrgreen: 叫埋MAY兩公婆
[/quote][/quote]


大宅

積分: 3484


2335#
發表於 05-8-2 17:11 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

VILMA~~

我聽日都得呀! 我阿姨帶我個女去街啊!嘻嘻~~~
咁聽日唱K啦!!
該用戶已被刪除

2336#
發表於 05-8-2 17:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8096


2337#
發表於 05-8-2 17:21 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

ok, (查實我都未同屋企隻野講..哈~~)
冇問題..
but...tst/mk邊度都ok啦~~你地話事~

kiu媽 寫道:
VILMA~~

我聽日都得呀! 我阿姨帶我個女去街啊!嘻嘻~~~
咁聽日唱K啦!!


大宅

積分: 3484


2338#
發表於 05-8-2 17:37 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

你兩個都OK!咁落實架喇!
再問下佢0地有邊個去先~嘻~~

我都無所為,尖沙咀,旺角都OK!
尖沙咀CEO好無?


大宅

積分: 3484


2339#
發表於 05-8-2 17:44 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

而家要出街,再電聯
今晚問下阿MAY去唔去 :mrgreen:


大宅

積分: 3875


2340#
發表於 05-8-2 21:52 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院


奀奀,

我星期六應該中午到入天水圍啦, 要去學校同個囡交學費 & 買校服, 到時再 call 妳. 我會拎埋 d 野俾妳.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo