烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


男爵府

積分: 6880


2321#
發表於 12-5-16 00:53 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

今晚煮了蛋漿,準備明天整雪糕。
我的煤氣爐沒有細火,只有中和大火,所以蛋漿我是坐熱水去煮至杰身。
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6499

熱血金章


2322#
發表於 12-5-16 00:54 |只看該作者

引用:今晚煮了蛋漿,準備明天整雪糕。 我的煤氣

原帖由 katrinafu 於 12-05-16 發表
今晚煮了蛋漿,準備明天整雪糕。
我的煤氣爐沒有細火,只有中和大火,所以蛋漿我是坐熱水去煮至杰身。





子爵府

積分: 13105


2323#
發表於 12-5-16 01:01 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-5-16 00:48
百乖廿幾蚊條?咁平?我多數見到成$80幾蚊呀。
我以前初初買來整cream brûlée ,最平一條要$4x蚊。後來越 ...

係呀, 百乖廿幾蚊, 不過, 我見二記比百乖還要平, 好似十幾蚊呀! 咁有可能如妳所講, 無嘜料到。mouth:


子爵府

積分: 13105


2324#
發表於 12-5-16 01:03 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-5-16 00:53
今晚煮了蛋漿,準備明天整雪糕。
我的煤氣爐沒有細火,只有中和大火,所以蛋漿我是坐熱水去煮至杰身。
諗住整咩味雪糕呀?


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2325#
發表於 12-5-16 01:13 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-16 00:50
橫掂都係,煮下佢睇下點


....煮完返來啦....OK...個色好橙色...似旦色, 好香椰味....明日用來包...
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2326#
發表於 12-5-16 01:14 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-16 00:51
你覺得你個D包唔夠圓?


唔係...係之前唔明CAYEE 講GE 拉兩下會圓...係MUG野...

點評

tp168    發表於 12-5-16 14:28
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2365


2327#
發表於 12-5-16 01:17 |只看該作者

引用:今晚造型包屋企小狗病了人都冇心機!醜樣芝

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
今晚造型包屋企小狗病了人都冇心機!醜樣芝腿卷+第一次整既芝士吞拿魚包




...
余寶咩事呀




子爵府

積分: 14865


2328#
發表於 12-5-16 01:21 |只看該作者

引用:交功課,芝士餐肉包!+ +

原帖由 teresafan 於 12-05-15 發表
交功課,芝士餐肉包!
賓得好靚呀!




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2329#
發表於 12-5-16 01:35 |只看該作者

引用:交功課,芝士餐肉包!+ +

原帖由 teresafan 於 12-05-15 發表
交功課,芝士餐肉包!
好靚好齊呀!




[/url]


男爵府

積分: 6880


2330#
發表於 12-5-16 01:51 |只看該作者

引用:Quote:katrinafu+發表於+12-5-16+00:53+今

原帖由 happylamily 於 12-05-16 發表
諗住整咩味雪糕呀?
老爸早幾天買了芒果來,所以一定要整芒果。本來想整蕃薯(已買),但班朋友要求整榴蓮呀。




男爵府

積分: 6644


2331#
發表於 12-5-16 07:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 happylamily 於 12-05-15 發

原帖由 katrinafu 於 12-05-16 發表
百乖廿幾蚊條?咁平?我多數見到成$80幾蚊呀。
我以前初初買來整cream brûlée ,最平一條要$4x蚊。後來越 ...
where to find it?




侯爵府

積分: 20309


2332#
發表於 12-5-16 07:46 |只看該作者

引用:今晚造型包屋企小狗病了人都冇心機!醜樣芝

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
今晚造型包屋企小狗病了人都冇心機!醜樣芝腿卷+第一次整既芝士吞拿魚包




...
都好靚呀




侯爵府

積分: 20309


2333#
發表於 12-5-16 07:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emryhk+於+12-05-16+發表個包

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
係啊,我睇出面個topic話包好餡再拉多兩野個包焗出黎會再圓d,所以都跟住做



...
就係果日你教我果招




侯爵府

積分: 23056


2334#
發表於 12-5-16 08:01 |只看該作者
phibow 發表於 12-5-15 22:31
係真唔係呀,比張相來引證下先
我怕嚇親你wor~ 係呢, 我有冇你facebook架??


侯爵府

積分: 23056


2335#
發表於 12-5-16 08:02 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-5-15 22:59
如果想冇咁肥,可以用植脂Cream .
植脂Cream係咩黎架? 點o既樣架??


大宅

積分: 2608


2336#
發表於 12-5-16 08:18 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-16 00:28
你用昭和粉,定日清?我用金像粉,用晒180 GM 水
日清,切間個包裡面有點濕,我係咪水多呢?今晚開始用Waitrose粉, 你有無用過呀?知唔知受唔受水?


侯爵府

積分: 23056


2337#
發表於 12-5-16 08:20 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-5-15 23:03
買雲呢拿條都好"蝦"人架,好多烘焙店賣平價貨,但係冇味架,只能做到要一點點雲呢拿籽得效果。



...
下? 咁都得呀? 咁應用大約咩價位先好用架呢?


侯爵府

積分: 23056


2338#
發表於 12-5-16 08:27 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-5-16 00:53
今晚煮了蛋漿,準備明天整雪糕。
我的煤氣爐沒有細火,只有中和大火,所以蛋漿我是坐熱水去煮至杰身。
因為我不停溫習緊, 希望到時唔怕咁雞手鴨腳.....
係咪姐係奶個part就照煮, 煮到邊邊起泡就熄火, 慢慢加入個"蛋+糖"漿度...

跟住就好似你張相咁.... 隔水(用蒸送架座高個兜?)打, 打到杰身....

入雪櫃, 第二朝就咁倒入機(唔洗再打?)...

放工食得~

有冇錯??


侯爵府

積分: 23056


2339#
發表於 12-5-16 08:29 |只看該作者
想問下你地呀, 我朋友仔買左象仔, 佢跟機食譜3次, 3次都發唔好... 得10-13cm, 但個心都好濕下.... 我想叫佢試so肥零失敗, 但想confirm下係咪象仔都用得先比佢, 怕佢再受打擊.... thx


珍珠宮

積分: 37201


2340#
發表於 12-5-16 08:31 |只看該作者

引用:Quote:katrinafu+發表於+12-5-15+22:59+如

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
植脂Cream係咩黎架? 點o既樣架??
會唔會好多反式脂肪




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo