立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 916
原文章由 cc0524 於 08-7-17 10:07 發表 好多日唔見你和!! 唉....................... 最唔抵係我啦!!! 八月中呀!! 你知啦, 我無工人用唔得架麻!!
水晶宮
積分: 74390
原文章由 Goody 於 08-7-17 10:20 發表 agent called 我話工人8/14 日呀,我交左$2,400啦! 而家唔知點,真係好男乜都冇份!
翡翠宮
積分: 75533
原文章由 jk923 於 08-7-17 12:29 發表 有!我地有電千八蚊電費咁大把
原文章由 cc0524 於 08-7-17 12:37 發表 我唔見左 $9600 呀!!!!
原文章由 jk923 於 08-7-17 15:11 發表 明白。 都唔明,乜只有綜緩果d學生要買書,我地果d就唔洗買?阿女K1都要成$1400書簿呀! 我地已經無伸請/無得伸請書簿津貼,點解連開學利是都唔比封我地丫! ...
原文章由 cc0524 於 08-7-17 15:34 發表 你地有無見過呢款扭蛋?? 我係荃灣搵唔到呀!! http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1625681&extra=&page=3
原文章由 jk923 於 08-7-17 15:58 發表 早幾日係APM見到得部機炸,比人扭晒!
子爵府
積分: 12757
原文章由 cc0524 於 08-7-17 15:29 發表 SZEWAN, 有線又有鞋開倉呀!!! STAXXXXX 呢!! 你上次買 $50 那間呀!
原文章由 szewan 於 08-7-17 16:16 發表 收到, tmr 去昅昅先
原文章由 szewan 於 08-7-17 16:17 發表 點解冇左$9600 ar ?吾係好明wor
原文章由 szewan 於 08-7-17 16:18 發表 其實學劵計吾計ga?
原文章由 cc0524 於 08-7-17 16:20 發表 你無留意新聞咩?? 外傭稅呀, 佢要由九月一日起新簽既合約先可以免, 我個係八月中呀!! 兩年咪唔見 $9600 羅!!
原文章由 szewan 於 08-7-17 16:23 發表 吓!!乜甘"免"法ar? 呃鬼咩?
原文章由 cc0524 於 08-7-17 16:21 發表 唔計!! 要申請緊書簿免費那些才算!!
原文章由 szewan 於 08-7-17 16:26 發表 唉!!仲諗住有細女幫手揾下洗用tim
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy