跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2341#
發表於 08-10-22 09:01 |只看該作者
morning ar..........


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2342#
發表於 08-10-22 09:05 |只看該作者
原文章由 felixcheung 於 08-10-21 16:52 發表
Thanks!你地d小朋友多大呀?


我個仔而家15個月...
我係working ma ma!


大宅

積分: 3832


2343#
發表於 08-10-22 09:08 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-22 09:01 發表
morning ar..........

morning ar
我真係好眼瞓, 細佬琴晚喊, 攪到我瞓得3,4個鐘, 佢應該係肚仔唔舒服, 我諗可能工人夜晚果餐俾得太多粥仔佢食, 食到唔消化,肚痛law


大宅

積分: 3832


2344#
發表於 08-10-22 09:12 |只看該作者
Ruby, 你份appraisal點呀?
你就好啦, 有bonus分, 我做得幾好,都係得份13th month咋


大宅

積分: 3832


2345#
發表於 08-10-22 09:32 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-21 16:06 發表


我都覺得我老公湊仔叻過我...
同埋阿仔都痴佢多d!

痴老公多d 都ok, 但我介意文朗痴嫲嫲多d !!!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2346#
發表於 08-10-22 09:38 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-22 09:12 發表
Ruby, 你份appraisal點呀?
你就好啦, 有bonus分, 我做得幾好,都係得份13th month咋


唉...唔好提喇...
我地全team人夾埋自評B+...
全部都比老細降返B...
上年係B=salaryx1....
B+係=salaryx1.5....
灰爆!!!!!

不過d同事話今年經濟不景...
x1都唔知有冇!!!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2347#
發表於 08-10-22 09:41 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-22 09:08 發表

morning ar
我真係好眼瞓, 細佬琴晚喊, 攪到我瞓得3,4個鐘, 佢應該係肚仔唔舒服, 我諗可能工人夜晚果餐俾得太多粥仔佢食, 食到唔消化,肚痛law


咁慘...訓得3,4個鐘!
咁你要教工人比幾多細佬食呀!

我謙謙食一碗粥仔...
佢好衰ka...
食粥仔開頭就好快...
食到中段就係度玩...
要氹下先肯再食!


大宅

積分: 4016


2348#
發表於 08-10-22 09:58 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-22 09:12 發表
Ruby, 你份appraisal點呀?
你就好啦, 有bonus分, 我做得幾好,都係得份13th month咋


你都好ar, 我做得幾好,都係得12個月人工咋.
我最唔開心係果d人工好高嘅高層成日瀉晒d嘢唔做, 我呢d就做到死. 上個星期我日日都好忙, 夜晚食完飯工人洗碗做cleaning時我同朗朗玩, 幾乎瞓著.


大宅

積分: 4016


2349#
發表於 08-10-22 10:00 |只看該作者
原文章由 felixcheung 於 08-10-21 16:52 發表
Thanks!你地d小朋友多大呀?


hello! welcome!
我個bb14個月大, 我係working mum, bb由工人揍, 加埋我家姐每日下午來幫手睇 (放心好多).


複式洋房

積分: 339


2350#
發表於 08-10-22 10:15 |只看該作者
Morning 各位,
咁即是我囝囝最大...
多謝你地回覆.
個個都好wor!都有人湊到小朋友.
我都是working mum,現囝囝返緊全日N班.
其實我好少上來bk,因boss一回來就唔到啦!
但如用msn就好d,有空找找我呀msn: [email protected]
我住啟豐,希望識d碼頭媽咪.
Thanks!
原文章由 MamaQueen 於 08-10-22 10:00 發表


hello! welcome!
我個bb14個月大, 我係working mum, bb由工人揍, 加埋我家姐每日下午來幫手睇 (放心好多).


大宅

積分: 3832


2351#
發表於 08-10-22 10:16 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-22 09:38 發表


唉...唔好提喇...
我地全team人夾埋自評B+...
全部都比老細降返B...
上年係B=salaryx1....
B+係=salaryx1.5....
灰爆!!!!!

不過d同事話今年經濟不景...
x1都唔知有冇!!! ...

咁係咪有14個月糧呀?? 對我黎講已經係勁好啦!


大宅

積分: 3832


2352#
發表於 08-10-22 10:19 |只看該作者
原文章由 felixcheung 於 08-10-22 10:15 發表
Morning 各位,
咁即是我囝囝最大...
多謝你地回覆.
個個都好wor!都有人湊到小朋友.
我都是working mum,現囝囝返緊全日N班.
其實我好少上來bk,因boss一回來就唔到啦!
但如用msn就好d,有空找找我呀msn: sz ...

我都住果度喎! 你囝囝幾月出生呀, 我大仔7月份, 可能我個仔大d
佢都係讀N1, 半日, 新一代,
你囝囝讀邊間??


大宅

積分: 1805


2353#
發表於 08-10-22 10:19 |只看該作者
原文章由 felixcheung 於 08-10-22 10:15 發表
Morning 各位,
咁即是我囝囝最大...
多謝你地回覆.
個個都好wor!都有人湊到小朋友.
我都是working mum,現囝囝返緊全日N班.
其實我好少上來bk,因boss一回來就唔到啦!
但如用msn就好d,有空找找我呀msn: sz ...


hihi..
我係全職媽媽,
你囝囝讀邊間ar...


複式洋房

積分: 339


2354#
發表於 08-10-22 10:42 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-22 10:19 發表

我都住果度喎! 你囝囝幾月出生呀, 我大仔7月份, 可能我個仔大d
佢都係讀N1, 半日, 新一代,
你囝囝讀邊間??

其實佢不是讀有名幼兒園....只是在良景良智樓下st . simon.
我囝囝2006-Sep,你大d...hahaha....
但我見佢返得都ok,進步了好多,佢是返全日N班,
因我嫖在那良景住,晚會返去食飯,而學校又就到我,佢地有延展服務.而佢地差唔多年中無休的,合在職媽咪選!
我唔可以成日上bk gar,


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2355#
發表於 08-10-22 10:48 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-22 10:16 發表

咁係咪有14個月糧呀?? 對我黎講已經係勁好啦!


我都想呀...
緊係唔係la...
13呀!


大宅

積分: 3832


2356#
發表於 08-10-22 10:50 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-22 10:48 發表


我都想呀...
緊係唔係la...
13呀!

哦, 你嘅13th month is not guarantee


大宅

積分: 3832


2357#
發表於 08-10-22 10:51 |只看該作者
NDS, 仲未有studio影果d 相嘅link呀??


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2358#
發表於 08-10-22 10:56 |只看該作者
原文章由 felixcheung 於 08-10-22 10:42 發表

其實佢不是讀有名幼兒園....只是在良景良智樓下st . simon.
我囝囝2006-Sep,你大d...hahaha....
但我見佢返得都ok,進步了好多,佢是返全日N班,
因我嫖在那良景住,晚會返去食飯,而學校又就到我,佢地有延展服務.而佢地 ...


咁三號風球OR黃雨開唔開ka?


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2359#
發表於 08-10-22 10:57 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-22 10:50 發表

哦, 你嘅13th month is not guarantee


not guarantee ka!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2360#
發表於 08-10-22 10:59 |只看該作者
原文章由 felixcheung 於 08-10-22 10:15 發表
Morning 各位,
咁即是我囝囝最大...
多謝你地回覆.
個個都好wor!都有人湊到小朋友.
我都是working mum,現囝囝返緊全日N班.
其實我好少上來bk,因boss一回來就唔到啦!
但如用msn就好d,有空找找我呀msn: sz ...


我add咗你la...
你有冇facebook呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo