自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 34179


2341#
發表於 08-7-25 11:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38944


2342#
發表於 08-7-25 11:09 |只看該作者
唔好係我面前哂(.)(.)
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-7-25 11:06 發表



班茂利成日揾我


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2343#
發表於 08-7-25 11:10 |只看該作者
hi all
尋日勁唔開心
事緣係:我老公出晒d糧,咁我個麻煩叔仔6月份跟我老公做都有糧,咪諗住叫我老公打返去99度話返去食飯,順便比埋d錢我叔仔,點知我99叫我地唔好返住
因為叔仔仲嬲老公無糧出比佢
佢都無腦架,佢阿哥何嘗唔係差唔多3個月先出曬d糧呀
我老公一出左5月個份已經出左幾千蚊d比佢先,
佢個份都係等多1個禮拜
咁大個人都唔q諗下
我尋晚同我老公講,唔使旨意叫我返去,
第時個孫出左世都唔使旨意見下


禁止訪問

積分: 34179


2344#
發表於 08-7-25 11:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 34179


2345#
發表於 08-7-25 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38944


2346#
發表於 08-7-25 11:13 |只看該作者
hello.....kitty食蕉
真係由開心變左男.女.男(嬲)bor
你99又係...咁講嘢ge....
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:10 發表
hi all
尋日勁唔開心
事緣係:我老公出晒d糧,咁我個麻煩叔仔6月份跟我老公做都有糧,咪諗住叫我老公打返去99度話返去食飯,順便比埋d錢我叔仔,點知我99叫我地唔好返住
因為叔仔仲嬲老公無糧出比佢:unknown ...


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2347#
發表於 08-7-25 11:14 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:10 發表
hi all
尋日勁唔開心
事緣係:我老公出晒d糧,咁我個麻煩叔仔6月份跟我老公做都有糧,咪諗住叫我老公打返去99度話返去食飯,順便比埋d錢我叔仔,點知我99叫我地唔好返住
因為叔仔仲嬲老公無糧出比佢:unknown ...


唔駛嬲..唔駛返咪重好..
唔駛見唔駛煩..慳番


珍珠宮

積分: 38944


2348#
發表於 08-7-25 11:15 |只看該作者
你好好學bor.....
而家你做返好學生,咁咪唔怕豬仔學lor
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-7-25 11:10 發表



"呃post學校" 係校外進修 ......而於不幸係我同佢都係壞同學,我唔想豬仔學


珍珠宮

積分: 38944


2349#
發表於 08-7-25 11:17 |只看該作者
唉...去買餸先....
都唔知煮乜好...


珍珠宮

積分: 41557


2350#
發表於 08-7-25 11:17 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:10 發表
hi all
尋日勁唔開心
事緣係:我老公出晒d糧,咁我個麻煩叔仔6月份跟我老公做都有糧,咪諗住叫我老公打返去99度話返去食飯,順便比埋d錢我叔仔,點知我99叫我地唔好返住
因為叔仔仲嬲老公無糧出比佢:unknown ...


唔好嬲啦,叔仔無腦,唔好理佢啦~~~


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2351#
發表於 08-7-25 11:18 |只看該作者
我叔仔不嬲都係好麻q煩架,但諗唔到佢小氣成咁
正常人都唔會嬲個阿哥啦,都唔關事,無糧出我老公想架咩? 我地出左5月個份糧都已經比左幾千蚊佢先啦 仲想點
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-7-25 11:12 發表



.....妳叔仔嬲咩?傻架?


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2352#
發表於 08-7-25 11:18 |只看該作者
去執下野先,,,下午要出街..BYE


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2353#
發表於 08-7-25 11:21 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-7-25 11:13 發表
hello.....kitty食蕉
真係由開心變左男.女.男(嬲)bor
你99又係...咁講嘢ge....

hi,monmon
呢穫真係男.女.男
我99無講得咁詳細,不過我地都知咩事啦,
平時話返去唔會叫我地唔好返去住,
我99仲白痴到同我叔仔返大陸散心,使唔使呀


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2354#
發表於 08-7-25 11:22 |只看該作者
原文章由 月希 於 08-7-25 11:14 發表


唔駛嬲..唔駛返咪重好..
唔駛見唔駛煩..慳番

依家真係慳返


侯爵府

積分: 24890


2355#
發表於 08-7-25 11:25 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-7-25 11:08 發表
呢個似d......

我明白佢阿媽心情,佢屋企OK架唔需要厄禮金

大女(我同學)到依加冇拍拖

二女係企坐左好多年(有病)

三仔係大學做到助教都唔拍拖

四仔日日換畫

所以咪寄望我同學


禁止訪問

積分: 34179


2356#
發表於 08-7-25 11:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41557


2357#
發表於 08-7-25 11:26 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:21 發表

hi,monmon
呢穫真係男.女.男
我99無講得咁詳細,不過我地都知咩事啦,
平時話返去唔會叫我地唔好返去住,
我99仲白痴到同我叔仔返大陸散心,使唔使呀 ...



真係有咁既阿媽就有咁既仔囉
我都唔想咁講,不過真係


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2358#
發表於 08-7-25 11:26 |只看該作者
原文章由 小小靖 於 08-7-25 11:17 發表


唔好嬲啦,叔仔無腦,唔好理佢啦~~~

真係好嬲呀,我最嬲係佢無lala嬲我老公,佢都9唔搭8,關我老公咩事,依家我老公係老細唔出糧比佢咩,佢6月份糧不嬲都應該係7月出架啦


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2359#
發表於 08-7-25 11:28 |只看該作者
原文章由 小小靖 於 08-7-25 11:26 發表



真係有咁既阿媽就有咁既仔囉
我都唔想咁講,不過真係

我都係咁話
真係不知所謂


珍珠宮

積分: 41557


2360#
發表於 08-7-25 11:29 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:26 發表

真係好嬲呀,我最嬲係佢無lala嬲我老公,佢都9唔搭8,關我老公咩事,依家我老公係老細唔出糧比佢咩,佢6月份糧不嬲都應該係7月出架啦


我岩岩諗到,你老公咁多個月無出糧,你快d同佢坐飛機散心啦,人地無出一個月都要返大陸

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo