懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
lokyee129 該用戶已被刪除

2341#
發表於 08-12-8 15:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2335


2342#
發表於 08-12-8 15:28 |只看該作者
我有條link响度:

http://www.magmypic.com/

原文章由 nochoice83 於 08-12-8 15:23 發表
有個網址整架...不過宜家唔响lee部電腦到,我返去再post上嚟丫...
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 8804


2343#
發表於 08-12-8 15:28 |只看該作者
gaka618,
歡迎你呀 !!
我o也有個 0808mama blog架,你可以去睇下呀 !!

http://hk.myblog.yahoo.com/0808-mama
lokyee129 該用戶已被刪除

2344#
發表於 08-12-8 15:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


2345#
發表於 08-12-8 15:30 |只看該作者
我同我媽咪係乜都敢死隊. 反而我老公成日話我, 但係佢好少時間對阿囡, 所以都冇符.

原文章由 manmanpetpet 於 08-12-8 15:20 發表
gumgum,
你好犀利呀,幫阿女著咁少衫,死啦,我係咪似阿婆呢,我都幫阿仔著3件衫,我成日驚一旦凍親氣管就麻煩啦!不過學話齋,驚佢慣咗著得多,又驚好似lokyee老公咁(借嚟做個比喻!唔好嬲呀!),一凍就包到隻糉咁!真係好矛盾! ...


男爵府

積分: 5810


2346#
發表於 08-12-8 15:30 |只看該作者
chanc9,唔該你呀,幫我post 條link,底錫
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:28 發表
我有條link响度:

http://www.magmypic.com/


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2347#
發表於 08-12-8 15:30 |只看該作者
9
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:24 發表
洗唔洗搵個謝安琪既 CD Cover 做background呀?


Chan C9....
你又........... ......
不過昨晚我睇無線將門人, 謝安謝個老公無啦啦俾人咀...笑到我死......唔知你有無睇...<---係咪九唔塔八呀...
lokyee129 該用戶已被刪除

2348#
發表於 08-12-8 15:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 451


2349#
發表於 08-12-8 15:31 |只看該作者
我同阿仔著左羊毛底好多日喇....聽你地講著慣曬...有d驚tim...加上99再包到佢實一實tim... ..不過我都唔想理99點揍阿b...有時知少d會開心d...始終唔係自己揍, 好多野都係唔順眼


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2350#
發表於 08-12-8 15:32 |只看該作者
9
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:28 發表
我有條link响度:

http://www.magmypic.com/


THX~!! CHAN C9.........
lokyee129 該用戶已被刪除

2351#
發表於 08-12-8 15:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9302


2352#
發表於 08-12-8 15:32 |只看該作者
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:21 發表
nochoice, HWY,
我想問下你地頭像果張, BB雜誌相點整架 ?
幾得意, 我又想整呀...


SENT! check pm.


男爵府

積分: 6150


2353#
發表於 08-12-8 15:35 |只看該作者
我都同阿仔著3件衫, 長袖body, 長袖衫再加背心, 係咪都多呀? 我都想train佢著小d衫, 似我老公, 但又怕佢凍.

daytime我阿媽睇佢, 連換片都要著返對leg warmer, 所以有時我怕我阿媽比慣多衫佢著, 到我地睇佢時又著得小仲容易病.

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


大宅

積分: 2335


2354#
發表於 08-12-8 15:35 |只看該作者
做咩姐~~~

咁妳自己有無覺得有D咁多似姐,下 ?!


未睇呀,不過有錄低,E幾晚一有時間即睇!!!
我老公尋晚就笑到卡卡聲 ~~~


[quote]原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:30 發表
9

Chan C9....
你又........... ......
不過昨晚我睇無線將門人, 謝安謝個老公無啦啦俾人咀...笑到我死......唔知你有無睇... [/quote
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 5810


2355#
發表於 08-12-8 15:35 |只看該作者
我有睇呀,笑爆咀呀,我覺得以前d遊戲好笑d,好過宜家d遊戲
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:30 發表
9

Chan C9....
你又........... ......
不過昨晚我睇無線將門人, 謝安謝個老公無啦啦俾人咀...笑到我死......唔知你有無睇...


男爵府

積分: 6150


2356#
發表於 08-12-8 15:35 |只看該作者
可唔可以話埋比我知呀?


原文章由 HWY 於 08-12-8 15:32 發表


SENT! check pm.

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


大宅

積分: 3104


2357#
發表於 08-12-8 15:37 |只看該作者

回覆 #2347 TracynWayne 的文章


講起我而家都仲想笑啊
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5810


2358#
發表於 08-12-8 15:37 |只看該作者
http://www.magmypic.com/
bbear,e條link


珍珠宮

積分: 31467


2359#
發表於 08-12-8 15:37 |只看該作者
正確態度! 如果唔係好容易唔開心...

原文章由 Fannytcf 於 08-12-8 15:31 發表
我同阿仔著左羊毛底好多日喇....聽你地講著慣曬...有d驚tim...加上99再包到佢實一實tim... ..不過我都唔想理99點揍阿b...有時知少d會開心d...始終唔係自己揍, 好多野都係唔順眼 ...


大宅

積分: 2335


2360#
發表於 08-12-8 15:39 |只看該作者
我想問......史小姐今日係咪放假呢?
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo