立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:19 發表 四個??? 佢屋企咪好熱鬧~~~~~
伯爵府
積分: 18922
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:21 PM 發表 係o架...所以話呢女都都係乖D o架聽話D 黐阿媽多D o架....今日無啦啦阿臭豬(大女)先講起佢生BB既時候佢就係大人o黎喇(我即刻眼都大埋)跟住我仲同佢講到你生BB既時候媽咪就已經老喇到時你仲會要媽咪咩都唔理媽咪啦 ...
禁止訪問
積分: 7207
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:19 發表 我老公都係架, wallace bb時真係同佢一樣樣, 依家都似佢, 不過就越來越似我囉
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:22 PM 發表 但你之前都話, 如果touchwood下一胎唔係女.. 可能都會追多個o架?
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:24 PM 發表 唔係啵今年多人生女呀你試吓今年中唔中如果中既話有可能今胎係女o架..今年旺女嘛
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 23:21 發表 係o架...所以話呢女都都係乖D o架聽話D 黐阿媽多D o架....今日無啦啦阿臭豬(大女)先講起佢生BB既時候佢就係大人o黎喇(我即刻眼都大埋)跟住我仲同佢講到你生BB既時候媽咪就已經老喇到時你仲會要媽咪咩都唔理媽咪啦 ...
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:24 PM 發表 佢而家唔抵得o的人話皓皓似我嘛!! 哈!! 可能遲吓wallace 有皓皓而家咁大, 真係會似你多過你老公o架.. 話晒,你對佢o既時間,都多過你老公對佢o既時間多多聲嘛!! ...
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:26 發表 係呀, d人話對得邊個多似邊個嘛~ 第時我老公一定呷醋~
子爵府
積分: 10674
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 23:28 發表 咪就係囉!佢屋企有$嘛.佢地閒閒地開拍1部戲D$就會幾百幾十萬咁走出o黎喇..佢地想點生都得啦!我地呢D邊度得呀屋企靠C6 1個搵...生多個都牙痛咁聲呀
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:31 PM 發表 吓~但Summy對我既時間都好多o架啵但佢真係唔似我囉似哂C6個樣...都好既似C6對眼咁大都唔錯呀
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:31 PM 發表 雖然係咁講, 但教養真係幾困難~ 同時教四個喎!
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:29 發表 我地新年個團拜係咪要cancel喇?
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:30 發表 我都想生個女........生女好~~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:31 發表 雖然係咁講, 但教養真係幾困難~ 同時教四個喎!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy