跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2341#
發表於 09-1-24 23:23 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:19 發表
四個??? 佢屋企咪好熱鬧~~~~~

咁佢屋企有錢...
實有工人幫手嘛~

不過,佢自己都話,好偏心個女..


伯爵府

積分: 18922


2342#
發表於 09-1-24 23:23 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:21 PM 發表

係o架...所以話呢女都都係乖D o架聽話D 黐阿媽多D
o架....今日無啦啦阿臭豬(大女)先講起佢生BB既時候佢就係大人o黎喇(我即刻眼都大埋)跟住我仲同佢講到你生BB既時候媽咪就已經老喇到時你仲會要媽咪咩都唔理媽咪啦 ...


好sweet呀


禁止訪問

積分: 7207


2343#
發表於 09-1-24 23:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2344#
發表於 09-1-24 23:24 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:19 發表
我老公都係架, wallace bb時真係同佢一樣樣, 依家都似佢, 不過就越來越似我囉

佢而家唔抵得o的人話皓皓似我嘛!!
哈!!
可能遲吓wallace 有皓皓而家咁大,
真係會似你多過你老公o架..
話晒,你對佢o既時間,都多過你老公對佢o既時間多多聲嘛!!


伯爵府

積分: 18922


2345#
發表於 09-1-24 23:24 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:22 PM 發表



但你之前都話,
如果touchwood下一胎唔係女..
可能都會追多個o架?


我老公話會囉...我自己就無所謂, 到時真係先算啦~~


伯爵府

積分: 18922


2346#
發表於 09-1-24 23:25 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:24 PM 發表


唔係啵今年多人生女呀你試吓今年中唔中如果中既話有可能今胎係女o架..今年旺女嘛



我地就係今年會開始造人, 承你貴言啦~~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2347#
發表於 09-1-24 23:26 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 23:21 發表

係o架...所以話呢女都都係乖D o架聽話D 黐阿媽多D
o架....今日無啦啦阿臭豬(大女)先講起佢生BB既時候佢就係大人o黎喇(我即刻眼都大埋)跟住我仲同佢講到你生BB既時候媽咪就已經老喇到時你仲會要媽咪咩都唔理媽咪啦 ...

所以我真係好想有個女呀~
女真係會體貼媽咪好多o架!


伯爵府

積分: 18922


2348#
發表於 09-1-24 23:26 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:24 PM 發表

佢而家唔抵得o的人話皓皓似我嘛!!
哈!!
可能遲吓wallace 有皓皓而家咁大,
真係會似你多過你老公o架..
話晒,你對佢o既時間,都多過你老公對佢o既時間多多聲嘛!! ...



係呀, d人話對得邊個多似邊個嘛~
第時我老公一定呷醋~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2349#
發表於 09-1-24 23:27 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:26 發表
係呀, d人話對得邊個多似邊個嘛~
第時我老公一定呷醋~

一定會呀~


禁止訪問

積分: 7207


2350#
發表於 09-1-24 23:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2351#
發表於 09-1-24 23:29 |只看該作者
我地新年個團拜係咪要cancel喇?


子爵府

積分: 10674


2352#
發表於 09-1-24 23:30 |只看該作者
我都想生個女........生女好~~~~


禁止訪問

積分: 7207


2353#
發表於 09-1-24 23:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2354#
發表於 09-1-24 23:31 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 23:28 發表
咪就係囉!佢屋企有$嘛.佢地閒閒地開拍1部戲D$就會幾百幾十萬咁走出o黎喇..佢地想點生都得啦!我地呢D邊度得呀屋企靠C6 1個搵...生多個都牙痛咁聲呀

雖然係咁講,
但教養真係幾困難~
同時教四個喎!


伯爵府

積分: 18922


2355#
發表於 09-1-24 23:32 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:31 PM 發表


吓~但Summy對我既時間都好多o架啵但佢真係唔似我囉似哂C6個樣...都好既似C6對眼咁大都唔錯呀



唔係喎, 反而我覺得兩個女似你喎~


伯爵府

積分: 18922


2356#
發表於 09-1-24 23:32 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:31 PM 發表

雖然係咁講,
但教養真係幾困難~
同時教四個喎!



咁又係...生得佢出黎就想自己教啦, 唔想依賴工人果d架嘛....不過一下教四個真係好難呀....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2357#
發表於 09-1-24 23:32 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:29 發表
我地新年個團拜係咪要cancel喇?

我都唔知呀~


子爵府

積分: 10674


2358#
發表於 09-1-24 23:33 |只看該作者
皓媽

皓皓都成個男仔咁喇, 邊似女仔呀????


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2359#
發表於 09-1-24 23:33 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:30 發表
我都想生個女........生女好~~~~

一次過生對twins 呀~


子爵府

積分: 10674


2360#
發表於 09-1-24 23:34 |只看該作者
養唔難, 係點教得佢地好先 '難' 呀
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:31 發表

雖然係咁講,
但教養真係幾困難~
同時教四個喎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo