跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7065


2341#
發表於 04-12-14 14:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

亞囝瞓左我都要珍惜光陰, 886
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


侯爵府

積分: 24274


2342#
發表於 04-12-14 14:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

MM:
依家我奶奶好攪笑架!
有時佢去完買送返到黎見我�老公抱住亞仔
佢就會即刻話番我地:做乜抱呀?
可能係我之前話得佢太多,佢入哂腦...
都好既,起碼佢真係有聽我講野先!

遲d有BB床,我就唔會同佢訓咁多架喇!
始終佢訓個籃床仔有d侷促(當係excuse啦!!)


侯爵府

積分: 24274


2343#
發表於 04-12-14 14:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

亞仔好醒,不斷e e unk unk叫,我冇得可以訓呢...
你地走啦... 唔駛理我... 呀...


侯爵府

積分: 23951


2344#
發表於 04-12-14 14:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Carol,
陪多你一陣, 有冇掛住SBB??佢實好掛住你和謙謙 .
打針諗成點?? 係哩, 你幾時back to work la??


侯爵府

積分: 24274


2345#
發表於 04-12-14 14:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy m:
多謝你呀!
當然有掛住老公啦!
佢都應該好掛住我地,因為今次佢真係仔細老婆嫩呢!!

我問過我弟婦同朋友,都係suggest 出去打5合1!
一來真係手勢好d,二來唔會發燒
三來可以打少d!
所以都係出去打

今朝問過尋日睇過果個兒科,佢有得打
所以月尾會去佢果度打
不過冇問$$!

我一月中返工,未confirm exactly 日子


侯爵府

積分: 21537


2346#
發表於 04-12-14 14:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
上個禮拜我老公都幫梓謙攞左出世紙, 半個鐘內攪掂!佢仲幫個仔攞左兩張.

carol,
我都打算同梓謙去私家醫生度打5合1, 不過我個兒科醫生就好似貴左d要$500一支針.


大宅

積分: 3092


2347#
發表於 04-12-14 14:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi各位靚媽咪
我係way way老公bb today 去打針好 :cry: :cry: :cry:
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


大宅

積分: 4607


2348#
發表於 04-12-14 15:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

karen&angus 寫道:
car仔,
上個禮拜我老公都幫梓謙攞左出世紙, 半個鐘內攪掂!佢仲幫個仔攞左兩張.

carol,
我都打算同梓謙去私家醫生度打5合1, 不過我個兒科醫生就好似貴左d要$500一支針.

karen
你哋又係喺沙田??
$500一支針好似真係貴咗 d, 我問過幾間都係 $350一支咋噃....


侯爵府

積分: 24274


2349#
發表於 04-12-14 15:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Karen:
我諗我唔會理佢幾多$$了!
如果打得好,都冇所謂啦!!

你叫你囝囝做梓謙呀?我有試過叫佢做朗謙,不過好似謙謙易叫d!


侯爵府

積分: 24274


2350#
發表於 04-12-14 15:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Waylie佬:
你仲未轉到張大頭相呀?
係喎!滿左月要去打針囉!Congratulations呀!!

Waylie好嘛?
請代問候,唔打比佢住喇!亞仔喊緊呀!!


大宅

積分: 4607


2351#
發表於 04-12-14 15:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
車仔:
我o係度呀!
你仲係全人奶呀?好堅呀!!

carol
而家仲係全人奶, 都係抱住 feed 得幾多得幾多, 費時比太大壓力自己, 不過見阿囡有重到就真係好滿足....but 呢兩日好似奶量 drop 咗, 原先想儲糧, but 餵佢都好似唔係好夠, 邊得嚟儲糧, 所以唔知可以維持到幾耐 唔都係要飲吓多奶茶先...


侯爵府

積分: 24274


2352#
發表於 04-12-14 15:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

車仔:
睇到你條counter bar 倒數wedding anniversary,我星期日都係Anniversary呢!不過你五年,我就三年!

你拍左幾耐拖結婚呀??


侯爵府

積分: 21537


2353#
發表於 04-12-14 15:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
唔係呀!因為梓謙響香港嘅醫院出世,所以要去金鐘攞.

carol,
係呀!我兩公婆都鍾意叫bb做梓謙,不過其實好多時都係叫英文名.


大宅

積分: 4607


2354#
發表於 04-12-14 15:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol
我拍咗四年拖註冊, 兩年後擺酒, up to now, total 11年 lu, 咁就比咗11年青春我老公 lu:exclaim: :exclaim: .... 你呢??


侯爵府

積分: 24274


2355#
發表於 04-12-14 15:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

大家唔好唔信<奶咀>的function呀!
打之前個message前,亞仔喊到拆天,扭眼訓呀!
不過我唔想抱太多,因為抱慣佢唔好,二來shoulder超痛
所以,一個奶咀!食得幾滋味!! :lol: :lol: :lol:
真係有安撫作用架!!


侯爵府

積分: 24274


2356#
發表於 04-12-14 15:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

車仔,咁橋?我93年一識我老公就拍拖,一拍拍左8年,到依家都係11年呀!
都話我地CAR字頭係幾有緣呢!
我同Car Man,同你,都有好多野好似!!


侯爵府

積分: 24274


2357#
發表於 04-12-14 15:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Karen:
至今都係叫謙謙多,冇乜叫過佢英文名呀!
出世紙有冇落埋英文名呀?
我就冇喇!因為老公唔想,話第時可能亞仔想改過個名都唔定,所以唔落住喎!


大宅

積分: 4607


2358#
發表於 04-12-14 15:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

又真係好多嘢好似喎... 你老公 1月10日生日, 我老公1月11日, 大家 wedding anniversary 又係相差一日, 真係q..
咁你幾多月開始拍拖, 我 2 月呀!!!


大宅

積分: 4607


2359#
發表於 04-12-14 15:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
Karen:
至今都係叫謙謙多,冇乜叫過佢英文名呀!
出世紙有冇落埋英文名呀?
我就冇喇!因為老公唔想,話第時可能亞仔想改過個名都唔定,所以唔落住喎!

我有朋友都叫我落埋英文名喺出世紙樹, 但係我都唔想, 因為中文名我哋幫佢改, 英文名比番個話事權佢自己... 可能佢第時真係唔鐘意個英文名都可以改嘛....


侯爵府

積分: 21537


2360#
發表於 04-12-14 15:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol/car 仔,
雖然我唔係car字頭! 不過, 我同老公都係93年拍拖, 97年結婚, 依家都係11年啦.

carol,
無加英文名呀! 我老公同SBB諗法一樣, 可能個仔大過想改都得.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo