
我朋友穿水後過埋夜都生唔出,然後才開刀,唔抵!原帖由 jcjc29 於 10-11-3 18:44 發表
我個C話出街唔可以叫蒸肉餅
因為會有好多肥肉喺裡面, 要食就要自己煮。
但係, 我係入廚新手...唔識剁肉可以買超市寫住"特瘦免治瘦肉"嚟蒸肉餅嗎?
會唔會好乾架? 又或者有冇辦法令佢好食D呢? ...

煲湯又買豬尾骨,話有益唔肥架!
偶煲豬展!不過,我一向照食豬尾舊肉,天天5pm時當snack lor,我次次寫"豬展",減到就算!
昨晚已吃蕃薯,今晚再吃,希望減到些!唔知關唔關吃止痛藥事...以前個C話好多人吃藥會積水1-2 lbs,hope me2.