美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   14


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2341#
發表於 10-11-3 00:15 |只看該作者
我開刀嗰時, 受唔住D麻酒藥, 完全控制唔到地打冷震, 牙都震到合唔埋, 本來想瞓下覺都唔得.

幣啦! 今晚老公冇LALA攞束花來我公司接我, 鬼咁拾派之下又走咗去DINNER(X扒), 今日個芋絲餐又前功盡癈LO.

原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-2 21:55 發表


真係唔好講笑...我連大解也唔夠力
我成日誤會我係便秘...然後食通便的野
後尾中e話...我唔係便秘...係唔夠氣...無氣去

我生仔...唔洗用力...哈哈哈哈
醫生用力d.....我係開刀....半身麻醉
最好笑係醫生係我下身開 ...


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


2342#
發表於 10-11-3 08:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 177


2343#
發表於 10-11-3 09:19 |只看該作者
我好失敗. 已3星期了, 只減左4.4磅. 都怪自己上weekend係咁食多左d煎炸野. 做運動都無用. 今個星期要努力了. 時間無多.

你地進展如何呀? 比d意見我呀..


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2344#
發表於 10-11-3 10:27 |只看該作者
你老公真係sweet爆
我老公送過一次花比我乍...((還要係個女迫佢...然後街市花婆通力合作下...唉...當然包得唔靚啦...街市款式))
我連結婚個花球也係自己arrange..

我媽安慰我...我已好幸福...我老豆當年只係結婚果日
送左幾支劍蘭當係花球...
佢話我有玫瑰已經好巴屎閉...唔好complain..哈哈
原帖由 manyu0826 於 10-11-3 00:15 發表
我開刀嗰時, 受唔住D麻酒藥, 完全控制唔到地打冷震, 牙都震到合唔埋, 本來想瞓下覺都唔得.

幣啦! 今晚老公冇LALA攞束花來我公司接我, 鬼咁拾派之下又走咗去DINNER(X扒), 今日個芋絲餐又前功盡癈LO.

...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2345#
發表於 10-11-3 10:29 |只看該作者
我的進展係...完全無進展
呢幾日還要日日出街食..
真係死得
原帖由 siu_lam 於 10-11-3 09:19 發表
我好失敗. 已3星期了, 只減左4.4磅. 都怪自己上weekend係咁食多左d煎炸野. 做運動都無用. 今個星期要努力了. 時間無多.

你地進展如何呀? 比d意見我呀..


大宅

積分: 2596


2346#
發表於 10-11-3 10:33 |只看該作者
我哩兩日唔知點解覺得自己成個人都好像脤左咁啊???
個肚又谷起左,點解會咁架???
我都跟足曬架啦


大宅

積分: 1511


2347#
發表於 10-11-3 11:08 |只看該作者
芋絲14紮一穀,已經改變好久了.營養師說的
不怕食多點啦

原帖由 manyu0826 於 10-11-2 14:48 發表
le排隔日食芋絲餐, 得半磚豆腐,蟹柳2條,7扎芋絲同a菜, 今日仲要唔記得帶芋絲, 依家好餓呀>_<


大宅

積分: 1511


2348#
發表於 10-11-3 11:12 |只看該作者
我依家一個月見一次營養師,重了三磅,之前減完117,現在120.我估是因為我食多咗嘢.
身形尺寸沒變化,可能我最近跑步跑得太快,長了肌肉.
至於食物,我都是低脂低鹽走糖.但我可能食多咗面包,所以重咗.或者是出街食得太多餐.
原帖由 karjo214 於 10-11-2 12:16 發表
lly

好耐冇見你了,我記得你上次話重返(有冇記錯?),而家情況如何呀?

咁知唔知食d乜野會冇咁寒?


大宅

積分: 1511


2349#
發表於 10-11-3 11:16 |只看該作者
我鍾意幫襯冬菇亭的滑牛粥.好味又大碗,二穀一肉,不過營養師都話多鹽,要我少食.真是好難找到合適的食品,除非自已煮啦.一沒時間就真是會重囉.
而且我發現,要重返五六磅,真是"話咁易".一日一磅,一周就五六磅.
除非縮咗個胃啦,不然真是好快肥返.
原帖由 karjo214 於 10-11-2 12:16 發表
lly

好耐冇見你了,我記得你上次話重返(有冇記錯?),而家情況如何呀?

咁知唔知食d乜野會冇咁寒?


大宅

積分: 1567


2350#
發表於 10-11-3 12:34 |只看該作者
我以為我痛幾個鐘就生得出已經好快,原來你仲叻! 我朋友穿水後過埋夜都生唔出,然後才開刀,唔抵!

我地拍拖時,就收左n次花,但某年改送戒指後就沒再收花了!我生日好近情人節,買花超貴,我話送大禮得啦!近年,老夫老妻,我多數同阿仔去選購手袋,然後claim返!有次,阿仔竟說:Daddy會唔會唔比返錢您架?
hehe...越來越現實!
原帖由 vicky_cheun 於 10-11-3 08:48 發表
我生仔果時係順產,仲要係生得好快(個幾鐘),本來諗住用無痛,點知個姑娘講時,個姑娘話,生得喇喎,唔駛啦,生左出黎就係最快既止痛方法~~~~~

另,你老公好sweet呀,我老公好鬼死現實,拍拖到依家成就黎13年,送過3次花咁大把,第1次係最初 ...


大宅

積分: 1567


2351#
發表於 10-11-3 12:47 |只看該作者
上來sung下真係好d,多謝各位支持!

兩老是長期病患,仲要開幾範,如果唔睇公立,我就實破產,唔忍都唔得!況且,我是納稅人,為何父母不可享用公立醫療呢?

原帖由 MagDog 於 10-11-2 09:24 發表
可怒耶..老人家是要來尊重的嘛..這些e生仔, 現在不是給了他們一個好好機會出來臨床嗎? 老人家也有人權看私家or公立. 老人家可能時間多又為省錢, 所以才看公立的..
不要說醫者父母心..但讀書人/年輕人都應該基本禮貌 ...


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2352#
發表於 10-11-3 16:34 |只看該作者
我生囡時就慘囉, 穿水後40個鐘都未作動, 結果要催生, 點知連催生個子宮都唔開, 好在一早有個麻醉師來問我做唔做, 咁隔離個姑娘又話我第一次生會痛好耐, 值得做喎, 唔係我實病十幾個鐘, 最後等發燒, 醫生就那那林推我去開刀.

係囉, 我都覺得情人節嗰D日子既花太貴, 超唔值, 所以唔比佢送, 可能咁, 佢就閒時久不久補番數比我啦


原帖由 vicky_cheun 於 10-11-3 08:48 發表
我生仔果時係順產,仲要係生得好快(個幾鐘),本來諗住用無痛,點知個姑娘講時,個姑娘話,生得喇喎,唔駛啦,生左出黎就係最快既止痛方法~~~~~

另,你老公好sweet呀,我老公好鬼死現實,拍拖到依家成就黎13年,送過3次花咁大把,第1次係最初 ...


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2353#
發表於 10-11-3 16:36 |只看該作者
但我C只比我食7扎一餐炸, 可能想我作最後"沖廁"啦

原帖由 LLY1103 於 10-11-3 11:08 發表
芋絲14紮一穀,已經改變好久了.營養師說的
不怕食多點啦


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2354#
發表於 10-11-3 16:39 |只看該作者
你會唔會係就來M or 去唔到廁所呀, 我就係le兩種情況會咁, 但m來後會落磅落得好快架

原帖由 FVCITY 於 10-11-3 10:33 發表
我哩兩日唔知點解覺得自己成個人都好像脤左咁啊???
個肚又谷起左,點解會咁架???
我都跟足曬架啦


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2355#
發表於 10-11-3 17:01 |只看該作者
你係剛開始減嗎? 煎炸野le d真係禁品來架, 唯有跟足d餐單同運動, 唔係真係冇計喎

原帖由 siu_lam 於 10-11-3 09:19 發表
我好失敗. 已3星期了, 只減左4.4磅. 都怪自己上weekend係咁食多左d煎炸野. 做運動都無用. 今個星期要努力了. 時間無多.

你地進展如何呀? 比d意見我呀..


別墅

積分: 513


2356#
發表於 10-11-3 18:44 |只看該作者
我個C話出街唔可以叫蒸肉餅
因為會有好多肥肉喺裡面, 要食就要自己煮。
但係, 我係入廚新手...唔識剁肉可以買超市寫住"特瘦免治瘦肉"嚟蒸肉餅嗎?
會唔會好乾架? 又或者有冇辦法令佢好食D呢?

[ 本帖最後由 jcjc29 於 10-11-3 18:46 編輯 ]


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2357#
發表於 10-11-3 22:52 |只看該作者
原帖由 jcjc29 於 10-11-3 18:44 發表
我個C話出街唔可以叫蒸肉餅
因為會有好多肥肉喺裡面, 要食就要自己煮。
但係, 我係入廚新手...唔識剁肉可以買超市寫住"特瘦免治瘦肉"嚟蒸肉餅嗎?
會唔會好乾架? 又或者有冇辦法令佢好食D呢? ...

其實真係有方法的
首先買豬肉買柳梅...
佢瘦得來係好淋滑的
然後叫佢幫你搞爛成免治
係你落調味料時
一路"攪伴"時...一路落水
小小...小小...落
你會feel到個肉餅...未加水前係好難攪得郁
到加左水...會越來越輕易攪得郁
就代表夠水份了

然後蒸完...就會因為夠水...而唔會乾得來硬
而且蒸完汁會多d...撈飯也happy d


別墅

積分: 513


2358#
發表於 10-11-4 00:46 |只看該作者
原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-3 22:52 發表

其實真係有方法的
首先買豬肉買柳梅...
佢瘦得來係好淋滑的
然後叫佢幫你搞爛成免治
係你落調味料時
一路"攪伴"時...一路落水
小小...小小...落
你會feel到個肉餅...未加水前係好難攪得郁
到加左水...會越來越輕易 ...


D媽, 唔該哂你呀~
不過我今日放工去超市嘅時候佢地話部碎肉機已經消咗毒, 唔肯幫我碎...
知唔知我地食唔食得"特瘦免治瘦肉"呀?


大宅

積分: 1567


2359#
發表於 10-11-4 07:38 |只看該作者
manyu,
哇!咁辛苦,咁第日要收雙倍禮金至比佢嫁出去啦!

E媽:
這兩天陪小王子溫書,覺得佢大個左,識話自己咩最唔識就做溫多d,我同佢溫造句,佢好認真,有些仲爭住作先,我修正佢的句子又接受,我話佢計錯數,佢就話:一題半題梗有ga la,去年佢會嬲,唔比我講真相ga!
所以今次溫書,雖然好mung至開波(因Sat.仲考樂器,上週猛練,沒得溫書)但沒咁緊張,因氣氛好,又覺得佢已好合作,有錯漏都非戰之罪啦!

Karjo,

你孩子幾大?幾年班?我仔P.3,有空多些交流啦!
昨日想覆你個post,但send唔出,彈左去唔知邊版,then我就收工啦!
原帖由 manyu0826 於 10-11-3 16:34 發表
我生囡時就慘囉, 穿水後40個鐘都未作動, 結果要催生, 點知連催生個子宮都唔開, 好在一早有個麻醉師來問我做唔做, 咁隔離個姑娘又話我第一次生會痛好耐, 值得做喎, 唔係我實病十幾個鐘, 最後等發燒, 醫生就那那林推我 ...


大宅

積分: 1567


2360#
發表於 10-11-4 07:46 |只看該作者
我99蒸肉餅會加蛋白,滑d。
我家中的肉餅我都少食,因99話瘦柳梅唔滑,激C 煲湯又買豬尾骨,話有益唔肥架! 偶煲豬展!不過,我一向照食豬尾舊肉,天天5pm時當snack lor,我次次寫"豬展",減到就算!

不過,我下週起真的唔做運動唔得啦!今早113 lbs...C得! 昨晚已吃蕃薯,今晚再吃,希望減到些!唔知關唔關吃止痛藥事...以前個C話好多人吃藥會積水1-2 lbs,hope me2.
原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-3 22:52 發表

其實真係有方法的
首先買豬肉買柳梅...
佢瘦得來係好淋滑的
然後叫佢幫你搞爛成免治
係你落調味料時
一路"攪伴"時...一路落水
小小...小小...落
你會feel到個肉餅...未加水前係好難攪得郁
到加左水...會越來越輕易 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo