烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   198


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2341#
發表於 11-12-12 14:12 |只看該作者
Sorriso 發表於 11-12-12 13:51
我想問下有冇人整過麻糬呀??如果係ok既,拎佢黎做湯丸又可以嗎??thc
整完 d 麻糬出嚟好黏手架喎, 點搓成湯丸呢 ?

我都想整麻糬, 諗住拎出嚟點花生粉+少少砂糖撈勻食咋 ~~


男爵府

積分: 8867


2342#
發表於 11-12-12 14:14 |只看該作者
高手們, 又來個case study 先!!

跟機食譜, 維也納, 唔知衰咩, 得機身一半高度... 酵母夠3g...




大宅

積分: 1677


2343#
發表於 11-12-12 14:21 |只看該作者
回覆 hallonatalie 的帖子

咁用烏冬mode,但係放糯米粉、粘米粉同水,又唔知會唔會可行d呢?

好黏手既話可唔可以加粉落手,會唔會好d啊?


大宅

積分: 3322


2344#
發表於 11-12-12 14:22 |只看該作者
呀大仔考呈分試, 好耐都無上bk, 原來而家多咗咁多sis買咗p仔, 一齊分享心得, 睇到都開心! 我要追翻睇都有排追 , 呢個星期尾到細仔考試, 考完我就可以鬆一口氣。

因為無時間, 近來都只係整方包, 等呀仔考完試, 我部p仔可以再出擊, 之前已經買咗好多整麵包書, 而家準備買麵粉, 聖誕就可以大整特整啦!

點評

hallonatalie    發表於 11-12-12 14:31


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2345#
發表於 11-12-12 14:34 |只看該作者
Sorriso 發表於 11-12-12 14:21
回覆 hallonatalie 的帖子

咁用烏冬mode,但係放糯米粉、粘米粉同水,又唔知會唔會可行d呢?
如果整湯丸, 就咁用糯米粉+水搓成麵糰, 好似易 handle d 喎 ~~

麻糬就係將 d 糯米整熟, 變成糯米糰, 好似 "糖不甩" 咁點花生粉+砂糖來食 ~~



禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2346#
發表於 11-12-12 14:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2347#
發表於 11-12-12 14:52 |只看該作者
BabyChristy 發表於 11-12-12 14:46
其實麻糬同湯丸有咩分別?
我昨日整完PIZZA, 好掂,好易整, 一次整到2塊
...
烘焙店 d 生意, 財源滾滾來 ~~


男爵府

積分: 5185


2348#
發表於 11-12-12 15:00 |只看該作者
回覆 hallonatalie 的帖子

咁panasonic邊個model有放料格呀, 台灣代購有冇得買呀, 因我老公唔食白麵包, 要食有料的.唔該!


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2349#
發表於 11-12-12 15:34 |只看該作者
呢幾日都冇開機,我想天日學整腸仔包呀,有冇人整過呀,易整嗎?


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2350#
發表於 11-12-12 15:38 |只看該作者
88328mama 發表於 11-12-11 22:03
係咪即係拎左個麵團出嚟,
將芝士同麵團撈埋 1齊,

我今日睇片,淨係話拎番起個葉就得,冇話加個冇葉架喎!乜跟機有個冇葉架咩?我冇嘅


大宅

積分: 1677


2351#
發表於 11-12-12 16:03 |只看該作者
其實因為用手搓,我媽咪手痛,所以想睇下麵包機幫唔幫到手,haha


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2352#
發表於 11-12-12 16:29 |只看該作者

引用:呀大仔考呈分試,+好耐都無上bk,+原來而家多

原帖由 迪迪洛洛媽媽 於 11-12-12 發表
呀大仔考呈分試, 好耐都無上bk, 原來而家多咗咁多sis買咗p仔, 一齊分享心得, 睇到都開心! 我要追翻 ...
迪迪洛洛媽媽,你終於返嚟喇,有冇被嚇一跳?多咗咁多人加入p仔呢?



點評

迪迪洛洛媽媽  真係嚇咗一大跳! 而且各位都好勁, 整咗好多唔同款麵包, 比我偷師!   發表於 11-12-13 10:17
hallonatalie    發表於 11-12-12 16:53
        


大宅

積分: 4688


2353#
發表於 11-12-12 16:53 |只看該作者
我lee幾日用部機整d 造型麵包, 好ok呀!!
而且時間仲快過整吐司。多謝bk 的網友指教。

我跟足跟機食譜的分量 (一定唔痴手, 一定搓到), 由於我食唔晒, 所以所有材料打過九折!!
**第一次唔係跟跟機食譜, 根本係搓唔到, 痴立立

1. 用機整麵團 - 1小時連發酵

2. 分割 - 15分鐘

3. 割完放個麵團休息下 (好似叫醒發) - 15分鐘

4. 造型 - 15分鐘

5. 最後發酵 - 1小時

6. 入爐

食落都好軟, 唔硬...

點評

hallonatalie    發表於 11-12-12 17:17


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2354#
發表於 11-12-12 16:54 |只看該作者
Ngor411 發表於 11-12-12 15:00
回覆 hallonatalie 的帖子

咁panasonic邊個model有放料格呀, 台灣代購有冇得買呀, 因我老公唔食白麵包, ...
http://pmst.panasonic.com.tw/frontend/product/PSPCcycleMid1.aspx?id=21

去呢度自己睇下喇 ~~


大宅

積分: 2769


2355#
發表於 11-12-12 17:07 |只看該作者
BM103T 的說明書提到不可以用鮮酵母, 鮮酵母是否等同于active dry yeast??

http://betsychik.blogspot.hk/


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2356#
發表於 11-12-12 20:42 |只看該作者
YnnMa 發表於 11-12-12 16:53
我lee幾日用部機整d 造型麵包, 好ok呀!!
而且時間仲快過整吐司。多謝bk 的網友指教。

想問,分割完要唔要按開始個掣架?


大宅

積分: 3991

陪月勳章


2357#
發表於 11-12-12 20:56 |只看該作者

引用:Quote:giftfromgod+發表於+11-12-12+08:45+

原帖由 cat_man_man 於 11-12-12 發表
有冇食譜呀?
幸福的p19




伯爵府

積分: 17076


2358#
發表於 11-12-12 22:00 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-12 11:26
我今朝都做左個紅妹朱古力包....用左黑糖,無落任何油份...好軟身,好香糖味....
請問用邊 1個譜呀


伯爵府

積分: 17076


2359#
發表於 11-12-12 22:05 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-12 11:43
我睇左本書,不過佢D成份同P仔P.23 果個差不多,只係無油,同加多左D 酵母..1/4匙, 我基本上係同P仔食譜上改 ...
即係唔加牛油, 但係 p,.23 粉祇落 230g,酵母粉反而加多,
咁個包咪發得好勁囉


伯爵府

積分: 17076


2360#
發表於 11-12-12 22:08 |只看該作者
BabyChristy 發表於 11-12-12 09:24
80g 好多呀..我唔敢加咁多, 怕好多糖份
上次太貪心啦,依家唔會咁闊佬啦,
藍莓好貴呀

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 00:07

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo