想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15109


2341#
發表於 12-7-19 10:24 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-19 10:19
哈哈,我啱啱起身梳洗完即刻上嚟啦

妳今日喉嚨點呀,好番晒未...妳都要飲多D水呀

喉嚨無痛不過有兩聲咳同有痰, 好煩


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2342#
發表於 12-7-19 10:28 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-19 10:24
喉嚨無痛不過有兩聲咳同有痰, 好煩

下,咁即係未好番,妳要睇多一次醫生好D喎,雖然大家都係唔想食咁多藥,但係好過D病菌潛伏响到喎


伯爵府

積分: 15109


2343#
發表於 12-7-19 10:32 |只看該作者
我諗緊好唔好等到下星期三睇c+果陣先, 等佢直接開葯


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2344#
發表於 12-7-19 10:37 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-19 10:32
我諗緊好唔好等到下星期三睇c+果陣先, 等佢直接開葯

但係仲有成個禮拜喎,定係妳打去C+度睇下有無得提前睇呀


伯爵府

積分: 15109


2345#
發表於 12-7-19 10:40 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-19 10:37
但係仲有成個禮拜喎,定係妳打去C+度睇下有無得提前睇呀

但我又唔想分兩日嘛, 啱啱果日上晝去健康院, 下晝就c+, 時間啱啱好, 我不停飲熱水都仲ok既, 係有痰討厭d囉


伯爵府

積分: 15109


2346#
發表於 12-7-19 10:41 |只看該作者
有無發覺雨嫣好似失蹤左


大宅

積分: 2841


2347#
發表於 12-7-19 10:42 |只看該作者
本帖最後由 ling330 於 12-7-19 10:45 編輯

唔知點解LEE幾日個肚好似冇咩感覺咁.. 只係定時肚餓.. 又冇扯住痛... 仲要等多一星期先去見醫生... 琴日比C6睇我個肚腩, 我話都唔知係我食多左野肚腩大左, 定係真係現肚..?

而家日日都鼻塞.. 攪到個人都冇咩心機.. 本身已經唔係咁夠氣, 有時食緊野直情唔掂.. 要停下... 因為個鼻塞要用口呼吸...


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2348#
發表於 12-7-19 10:45 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-19 10:40
但我又唔想分兩日嘛, 啱啱果日上晝去健康院, 下晝就c+, 時間啱啱好, 我不停飲熱水都仲ok既, 係有痰討厭d囉 ...

係啫,但妳有痰就即係有菌啦...妳再睇下啦,如果情況持續既,都要分兩日睇架...我哋依家連打噴嚏同咳都要好小心架,因為好容易會拉扯到個子宮架.....JM咁妳要多加留意啦...妳都要叻D,快D好番呀


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2349#
發表於 12-7-19 10:47 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-19 10:41
有無發覺雨嫣好似失蹤左

自從尋日佢睇完醫生話俾日假佢休息後,就唔見咗,我都啱啱想問下佢今日有冇返工同好D未添??
雨嫣,妳今日OK嗎?我哋班JM擔心妳呀...


伯爵府

積分: 15109


2350#
發表於 12-7-19 10:48 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-19 10:42
唔知點解LEE幾日個肚好似冇咩感覺咁.. 只係定時肚餓.. 又冇扯住痛... 仲要等多一星期先去見醫生... 琴日比C ...

咁你下次見醫生既記得講俾醫生知, 以我所知鼻敏感既葯係可以食既, 睇吓佢可唔可以開d葯俾你舒緩吓

個肚無咩感覺係正常既, 我地個個時不時都會有亂諗野既時間, 唔好諗咁多, 俾d信心bb啦


伯爵府

積分: 15109


2351#
發表於 12-7-19 10:49 |只看該作者
係啦雨嫣你快d出現啦, 擔心屎我地啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2352#
發表於 12-7-19 10:50 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-19 10:42
唔知點解LEE幾日個肚好似冇咩感覺咁.. 只係定時肚餓.. 又冇扯住痛... 仲要等多一星期先去見醫生... 琴日比C ...

有唔舒服都係早期啫,妳呢幾日無咩唔舒服,所能係亞B錫住妳呢...唔好太緊張,我哋既情緒其實都好影響咗亞B既健康架...但妳點解成日都鼻塞呀?


大宅

積分: 2841


2353#
發表於 12-7-19 10:52 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

我每日都會有留意自己有冇 流啡個D情況, 好彩冇事, 就會安心... 只不過真係日日瞓得唔好... 有D辛苦!! 晚晚鼻塞左自然張開口呼吸, 第二朝就口乾.. 好慘..


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2354#
發表於 12-7-19 10:54 |只看該作者
Purybaby:哈哈,我平時早上食兩隻蛋就已經頂住,呢幾日就食完都唔夠,我果然變大食咗,希望遲D可以好似妳咁食得啦....我會努力追妳架喇

點評

Pinkbi  好呀!  發表於 12-7-19 11:02
ling330  我地遲D個個變"好食得媽媽"  發表於 12-7-19 10:58


大宅

積分: 3724


2355#
發表於 12-7-19 10:56 |只看該作者

引用:今晚入了院,因為老公見我好辛苦!再檢查發

原帖由 稻米 於 12-07-19 發表
今晚入了院,因為老公見我好辛苦!再檢查發現有組織快要出來,所以醫生幫我攞出來化驗。我正式同BB 説再見 ...
一定好心痛,不過一定要快啲令創傷康復,好快會再有好消息,加油呀!




伯爵府

積分: 15109


2356#
發表於 12-7-19 10:57 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-19 10:54
Purybaby:哈哈,我平時早上食兩隻蛋就已經頂住,呢幾日就食完都唔夠,我果然變大食咗,希望遲D可以好似妳咁食得 ...

好消息喎, 有番胃口 恭喜你終於有好日子過嘞, bb真係乖


大宅

積分: 2841


2357#
發表於 12-7-19 10:57 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

我本身有鼻敏感..同埋左邊鼻孔係窄D, 所以我一定要左側身瞓, 用右邊呼吸就暢通D, 但自從Bingo之後, 左邊本身差, 跟住右邊就成日塞, 所以好似兩邊都塞晒咁..


伯爵府

積分: 15109


2358#
發表於 12-7-19 10:58 |只看該作者
tungkiu, 你放暑假有咩攪?


大宅

積分: 3724


2359#
發表於 12-7-19 10:59 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

早晨呀各位!




大宅

積分: 1697


2360#
發表於 12-7-19 10:59 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-19 10:17
應該係隻補血丸影響,但我唔可以停呢隻丸喎,但亞媽話我完全無活動都有影響,所以都決定每日落街行去公園坐下 ...

新鮮西梅你唔得, 乾嗰D得嘛??
一定要搵辦法解決.....8日真係太耐嘞!!

我之前都試過4-5日已好辛苦..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo