親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   231


男爵府

積分: 7423


2341#
發表於 13-4-10 11:03 |只看該作者
黎客商旅 又如何呢 ?
唔好易思, 太多野問..
大女 04年出世lo細女 05年都出世lo


珊瑚宮

積分: 119919


2342#
發表於 13-4-10 11:06 |只看該作者

引用:"這天"及"新鐸"比較,+邊個近去機場+?及"這

原帖由 christaki 於 13-04-10 發表
"這天"及"新鐸"比較, 邊個近去機場 ?
及"這天"原來沒4人房, 只有2人房 .....佢大唔大呢 ?
...
我系加床(二大一小學生)
1365563229649.jpg


男爵府

積分: 9246


2343#
發表於 13-4-10 11:06 |只看該作者
火車站 --> 中友 shopping, is it walkable distance? How long roughly?


珊瑚宮

積分: 119919


2344#
發表於 13-4-10 11:07 |只看該作者

引用:黎客商旅+又如何呢+?唔好易思,+太多野問..

原帖由 christaki 於 13-04-10 發表
黎客商旅 又如何呢 ?
唔好易思, 太多野問..
呢間未住過



珊瑚宮

積分: 119919


2345#
發表於 13-4-10 11:08 |只看該作者

引用:火車站+-->+中友+shopping,+is+it+walkable

原帖由 munce 於 13-04-10 發表
火車站 --> 中友 shopping, is it walkable distance? How long roughly?
行去金約半小時


珊瑚宮

積分: 119919


2346#
發表於 13-4-10 11:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+munce+於+13-04-10+發表火車

原帖由 12312 於 13-04-10 發表
行去金約半小時
行去約半小時

點評

munce  I see, is there any shopping malls or sightseeing within this half an hour?  發表於 13-4-10 11:36


珊瑚宮

積分: 119919


2347#
發表於 13-4-10 11:10 |只看該作者

引用:住中友,+咁去達甲,+遠嗎+?thank+you

原帖由 christaki 於 13-04-10 發表
住中友, 咁去達甲, 遠嗎 ?

thank you
可以搭公車或的士


珊瑚宮

積分: 119919


2348#
發表於 13-4-10 11:12 |只看該作者

引用:"這天"及"新鐸"比較,+邊個近去機場+?及"這

原帖由 christaki 於 13-04-10 發表
"這天"及"新鐸"比較, 邊個近去機場 ?
及"這天"原來沒4人房, 只有2人房 .....佢大唔大呢 ?
...
台中新驛只有二人和三人房(260尺)包早餐。在火車站后站。


男爵府

積分: 7467


2349#
發表於 13-4-10 11:26 |只看該作者
請問TOMER 好,還是逢甲花園好呢? 設備2間有什麼分別?


珊瑚宮

積分: 119919


2350#
發表於 13-4-10 11:50 |只看該作者

引用:請問TOMER+好,還是逢甲花園好呢?+設備2間有

原帖由 miranda0311 於 13-04-10 發表
請問TOMER 好,還是逢甲花園好呢? 設備2間有什麼分別?
我住過逢甲花園,未住過tomer


珊瑚宮

積分: 119919


2351#
發表於 13-4-10 12:04 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

在假日酒店果度有"耀x"賣outlet


大宅

積分: 1408


2352#
發表於 13-4-10 12:30 |只看該作者
本帖最後由 IP_Baby 於 13-4-10 12:33 編輯
maipo 發表於 13-4-10 10:26
咁係咪中友個邊交通比較方便呢?

坐公車,火車都係火車站方便.

其實逢甲係差唔多在機場同火車站中間, 去逢甲,天馬,高美,機場距離近,坐的士快d .



大宅

積分: 4856


2353#
發表於 13-4-10 13:30 |只看該作者
我上響食天堂的網站想訂枱,但要台灣電話,請問大家如何訂呢?


男爵府

積分: 7128


2354#
發表於 13-4-10 14:12 |只看該作者
回覆 12312 的帖子

12312 想問你台中機場無大哥大電話CARD賣, 只有一間 好似 遠信 (唔知個名O岩唔O岩), 係咪星期六/日唔開架? 因我到台中個日係星期六, 自駕會直接去清境, 唔知沿途可以係咩地方出電話CARD, 請指教! THX!

3.91kgs - 出世


珊瑚宮

積分: 119919


2355#
發表於 13-4-10 14:15 |只看該作者

引用:回覆+12312+的帖子 12312++想問你台中機場

原帖由 maipo 於 13-04-10 發表
回覆 12312 的帖子

12312 想問你台中機場無大哥大電話CARD賣, 只有一間 好似 遠信 (唔知個名O岩唔O岩), ...
台中機場好似得"中華"一間


珊瑚宮

積分: 119919


2356#
發表於 13-4-10 14:16 |只看該作者

引用:回覆+12312+的帖子 12312++想問你台中機場

原帖由 maipo 於 13-04-10 發表
回覆 12312 的帖子

12312 想問你台中機場無大哥大電話CARD賣, 只有一間 好似 遠信 (唔知個名O岩唔O岩), ...
星期六開。


男爵府

積分: 7128


2357#
發表於 13-4-10 14:19 |只看該作者
12312 發表於 13-4-10 14:16
星期六開。

你係指你講個間"中華" 星期六會都開呀 ? 咁你有無用過哩間呢 ?

3.91kgs - 出世


珊瑚宮

積分: 119919


2358#
發表於 13-4-10 14:20 |只看該作者

引用:Quote:12312+發表於+13-4-10+14:16+星期六

原帖由 maipo 於 13-04-10 發表
你係指你講個間"中華" 星期六會都開呀 ? 咁你有無用過哩間呢 ?
我用遠傳


珊瑚宮

積分: 119919


2359#
發表於 13-4-10 14:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maipo+於+13-04-10+發表你係

原帖由 12312 於 13-04-10 發表
我用遠傳
在桃園開既


男爵府

積分: 5377


2360#
發表於 13-4-10 14:25 |只看該作者
我港龍夜機到台中,第二朝會包車到清境。台中落機嗰晚,有無近機場住宿推介?我哋一家三口(兩大人及一個5歲小孩)。謝謝。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo