心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21395


2341#
發表於 07-1-17 17:08 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

WA

乜無上黎大半日, 甘多post呀, 吾追返啦

我呢d 大打雜, 要坐正係老闆房門口..........無得調位架啦

sally1

我仔細個時, 都係成日流鼻血, 真係3日吾埋兩日就流, 看個專科, 就話佢鼻膜薄, 大d會好d, 如果再大d呢都有流呢, 先再考慮做手術(電厚個鼻膜), 甘so far...........touch wood啦.................

依家都有流, but.............touch wood先

cailford

總之佢地盡左力就算架啦................


民房

積分: 4


2342#
發表於 07-1-17 18:11 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

大眼肥妹
試下幫她查保心安油 , 查在心口,背部和頸位 , 心口和背部要摔興(熱) , 然後再用暖水袋放在上面 , 即前後都膚下 , 比D暖水佢飲 , 睡覺時枕頭墊高一些 , 女女應該会舒服D.

各位
我上網看過美國新聞話室內泳池內的消毒劑-氯 ,令小朋友容易患哮喘 , 室外泳池会好些 , 空氣流通 D . 所以 , 我自己都心大心細 , 都是等夏天先游.


大宅

積分: 1847


2343#
發表於 07-1-17 22:35 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy 寫道:
cailford

總之佢地盡左力就算架啦................


hinhinmummy
如佢有盡力我當然接受啦.. 問題係佢大意, 心散, 有d錯過的野又吾上心, 咁又點會有好結果呢 :-( :-( :-( .
:wave:  :wave:  :wave:


禁止訪問

積分: 8013


2344#
發表於 07-1-18 09:01 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2345#
發表於 07-1-18 10:41 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

BBmame,我仔新開個種係green的, 每日二次, 每次一口.
是否同你所講的一樣呀 ??

Serevent inhaler

Gaxo smithkline

我個醫生話我仔嚴重了才要加呢種的.


BBMaMe 寫道:
(

~ 轉貼 ~
你使用的藥物的正式藥物名稱是 salbutamol。這藥是葛蘭素史克公司(GlaxoSmithKline)研發及持有專利的產品,而葛蘭素史克公司給它改的名是 Ventolin。在專利權期限過後,其它公司便可有權生產類名產品(generic product)。Salamol 便是 Hong Kong Medical Supplies 出的類名產品。其實 salbutamol 還有很多其它的公司用其它的名稱來生產。基本上藥的化學成份是一樣的,只要劑量一樣,藥效原則上是沒分別的。使用類名產品的原因是成本較平(沒有了專利)。近年醫管局已較多使用類名產品來節省資源了。
生日月, 開心過


大宅

積分: 4014


2346#
發表於 07-1-18 11:32 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy
吓....大d都重係咁要電鼻架
我等陣同佢睇專科.....希望幫到亞仔....唔好成日留啦 :-(

cailford
我仔考埋今日就考完啦.....我一身鬆哂!


大宅

積分: 1847


2347#
發表於 07-1-18 14:21 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

sally1
吾好太擔心啦. 我之前同你講話我表妹細個時又係咁成日流鼻血, 但大大下 (好似1,2年級左右啦) 就沒有了.
我阿仔又係今日last day 考試, 聽日就有result了, 我吾知會吾會發顛呢 .
:wave:  :wave:  :wave:


複式洋房

積分: 419


2348#
發表於 07-1-18 22:49 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

sally

我個仔之前都有一段時間成日流鼻血,但過咗一排就冇事。医生又係話佢鼻膜薄,你個仔之前有冇試過撞親個鼻呀?如果一日流o甘多次就最好睇一睇耳鼻喉科好D,現在排都好快


複式洋房

積分: 419


2349#
發表於 07-1-18 23:10 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位

我個仔之前二年走去學游水,ok la個個都話對哮喘好,點知學完第二日,阿仔一起身就有兩聲,都係兩聲就算啦,点知佢完成曬個course都係一早就咳兩聲,我咪帶佢睇医生law,点知一食藥D鼻水、咳就嚟,後尾轉咗幾個医生先知佢鼻炎,仲食咗三個星期抗生素。


侯爵府

積分: 21395


2350#
發表於 07-1-19 09:55 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

積肥

我隻女未又係, 一落水就鼻炎, 最後未停左無再swimming law...........


大宅

積分: 1521


2351#
發表於 07-1-19 11:28 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文 寫道:
BBmame,我仔新開個種係green的, 每日二次, 每次一口.
是否同你所講的一樣呀 ??
Serevent inhaler
Gaxo smithkline
我個醫生話我仔嚴重了才要加呢種的.

雪文:
我睇開既醫生都唔肯refer我個仔去睇(政府)專科,佢地話冇需要喎 :evil: ?!所以我個仔仲係食係貴藥。

~轉貼~
•氣喘治療藥物分為兩大類:

第一類:立即症狀緩解藥物---有症狀時立即使用
1、短效支氣管擴張劑,用來擴張支氣管平滑肌
a).短效乙二型交感神經興奮劑:
• 常使用噴霧劑型,可迅速緩解支氣管痙攣,藥物有Ventolin『泛得林』;Berotec『備勞喘』;及Bricanyl『撲咳喘』。
• 副作用:常見手顫抖、心悸。
b).抗乙醯膽鹼藥物:
• 噴霧劑型,常與乙二型交感神經興奮劑併用,常見藥物有Atrovent『定喘樂』。
• 副作用:口乾,痰液較黏難以排出。攝護腺肥大及青光眼患者禁用。

2、口服或注射型類固醇
氣喘嚴重發作時,快速減輕氣道管壁的發炎反應,降低氣道黏膜水腫及減少氣道黏液分泌。

第二類:氣喘長期控制藥物---長期規則使用
可以降低氣管壁發炎的藥物,長期每日規則使用於中、重度氣喘病患。症狀減輕後仍需持續使用一段時間,以求病情控制穩定。

1、噴霧或吸入型類固醇
噴霧或吸入型類固醇,是預防及控制氣喘最重要的藥物,長期使用很少有全身性副作用,偶有局部副作用,如口腔念珠菌感染、聲音沙啞。所以使用該藥物後,應立即漱口則可避免或減少上述情形發生。常見藥物有Flixotide『輔舒酮』、Pulmicort『可滅喘』及Duasma『定舒滿』。

2、長效型支氣管擴張劑
每日1-2次,可加強噴霧或吸入型類固醇效果,藥物包括長效乙二型交感神經興奮劑 (有口服劑型及噴霧劑型如Serevent『使立穩』)。

三、茶鹼類藥物
如Aminophylline、phyllocontin,服用後二到四小時效果才會出現,常見副作用有噁心、失眠、心悸等症狀。若有上述症狀出現,應減低劑量。


大宅

積分: 1521


2352#
發表於 07-1-19 11:51 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy 寫道:
積肥

我隻女未又係, 一落水就鼻炎, 最後未停左無再swimming law...........


咁...咪唔可以帶亞仔去游泳池游水囉!?


大宅

積分: 1521


2353#
發表於 07-1-19 12:44 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文、cailford:
我見外面有個醫生可以幫到我地解決藥物上既問題,如果你地唔介意 ... 可以去 --> LINK


大宅

積分: 4169


2354#
發表於 07-1-19 13:02 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)


BBMaMe,

你係咪比錯link ??

BBMaMe 寫道:
雪文、cailford:
我見外面有個醫生可以幫到我地解決藥物上既問題,如果你地唔介意 ... 可以去 --> LINK


大宅

積分: 4169


2355#
發表於 07-1-19 13:05 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)


我個囡尋晚個又開始'索'鼻, 我見佢個鼻d'鼻息肉'又脹大左, 不過佢都


子爵府

積分: 10854


2356#
發表於 07-1-19 13:11 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

係呀 :lol: :lol: 俾錯咗啦
tpy 寫道:

BBMaMe,

你係咪比錯link ??

[quote]
BBMaMe 寫道:
雪文、cailford:
我見外面有個醫生可以幫到我地解決藥物上既問題,如果你地唔介意 ... 可以去 --> LINK
[/quote]


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2357#
發表於 07-1-19 13:18 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

BBMaMe, 講返我自己二個小朋友的case. 我仔係貝夫人政府診所睇咗幾次咳, 幾個月都唔好, 佢refer的.

我囡係私家, 同佢講夜咳幾個月, 亞哥有哮喘, 即寫紙的.

Heihei都去咗QM, 你問佢在那里refer的.

睇政府係慳好多加, 我仔上次照咗二張x光, 都係無加錢.

Thank you 你的資料, 要揾料揾你實無錯.


BBMaMe 寫道:
[quote]
雪文 寫道:
BBmame,我仔新開個種係green的, 每日二次, 每次一口.
是否同你所講的一樣呀 ??
Serevent inhaler
Gaxo smithkline
我個醫生話我仔嚴重了才要加呢種的.

雪文:
我睇開既醫生都唔肯refer我個仔去睇(政府)專科,佢地話冇需要喎 :evil: ?!所以我個仔仲係食係貴藥。

生日月, 開心過


大宅

積分: 1521


2358#
發表於 07-1-19 14:25 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

sorry to tpy、雪文、cailford、Minnieluo <-- :wink:


再黎....去 --> LINK


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2359#
發表於 07-1-19 14:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

BBMaMe, thank you very much.


C啦, 睇完我又想自行去配singular俾仔仔吃啦, 但問過QM醫生又話唔好, 都唔知點算好, 佢係咁咳咳咳都唔會好咁. :-( :-( :-(
生日月, 開心過


大宅

積分: 4169


2360#
發表於 07-1-19 17:15 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

不如你問下BBMaMe個條link介紹的Dr.Yonex

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo