在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


2341#
發表於 04-9-17 18:29 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

bye hugo ma, irene, longlong
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


2342#
發表於 04-9-18 09:13 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

早晨啦各位靚媽,

yumama,
咁重好啦!我都想臭b可快d戒埋夜片呀!btw, 妳bb幾大呀?

888,
妳點呀?好d未呢?


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2343#
發表於 04-9-18 09:18 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

good morning,
irene,
仲係喉嚨痛同埋食左d藥, 而家係度wing下wing下咁呀, 我今日都做唔到嘢架啦, 等我蛇埋今日啦, 下星期冇咁得閒架啦.

irenenghm 寫道:
早晨啦各位靚媽,


888,
妳點呀?好d未呢?


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2344#
發表於 04-9-18 09:27 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

good morning !

888,
冇乜事啦ma ? 今日放工要休息多d啦 !


侯爵府

積分: 23722


2345#
發表於 04-9-18 09:55 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

早晨呀, 咁多位KT媽,

我尋日經過葵芳卓X, 都清晒貨, 得D BB濕紙巾, 唔通真係咁好用????你地好犀利, 去卓X都搵到D正片片比BB, 我諗都無諗過 ?-( ?-( ?-( ?-( 真係要多D過嚟偷下師先得


別墅

積分: 755


2346#
發表於 04-9-18 10:00 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

Good morning

888
are you better now? I miss you much.

irene
my bb is going to be 2 years old.


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


2347#
發表於 04-9-18 10:01 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

888,
hehe, 咁妳今日一於專心上bk入kt, 咩都唔好理啦! 我一定會陪妳嫁

Alexismama,
係呀, 呢隻尿片/褲仔好多bk媽咪都話正嫁. 而卓悅因為係一批批咁入, 所以每批賣完都要等佢下次返貨先有嫁. 我上次一知佢返貨就拿拿聲掃貨啦!我而家重有大約8包 SIZE L, 我果次同個fd總共掃左24包呀!


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


2348#
發表於 04-9-18 10:06 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

yumama,
咁妳bb真係好叻叻, 咁快就戒埋夜片, 但妳晚晚都要叫佢起身, 妳咪好辛苦囉!btw, 咁佢多唔多尿床呀?


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2349#
發表於 04-9-18 10:07 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

真係好多謝各位呀, 我琴日都唔知幾掛住你地呀, 今日真係wing wing下都要上黎.
我都好多謝irene幫我入d褲仔咋, 唔係我自己都好難買到lu.:-P :-P

irenenghm 寫道:
888,
hehe, 咁妳今日一於專心上bk入kt, 咩都唔好理啦! 我一定會陪妳嫁

Alexismama,
係呀, 呢隻尿片/褲仔好多bk媽咪都話正嫁. 而卓悅因為係一批批咁入, 所以每批賣完都要等佢下次返貨先有嫁. 我上次一知佢返貨就拿拿聲掃貨啦!我而家重有大約8包 SIZE L, 我果次同個fd總共掃左24包呀!


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


2350#
發表於 04-9-18 10:13 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

咪咁啦!人家好難為情嫁. 大家都係bk媽咪, 有好野梗係一齊分享啦!係咪? [quote]
mcyw888 寫道:
真係好多謝各位呀, 我琴日都唔知幾掛住你地呀, 今日真係wing wing下都要上黎.
我都好多謝irene幫我入d褲仔咋, 唔係我自己都好難買到lu.:-P :-P

[quote]


侯爵府

積分: 23722


2351#
發表於 04-9-18 10:14 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

irene, 2個人................24包片 點扲 ?-( ?-( ?-( .................你地開貨車去買呀
irenenghm 寫道:
我果次同個fd總共掃左24包呀!


侯爵府

積分: 23722


2352#
發表於 04-9-18 10:22 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

yumama,

你用邊隻床墊, 吸尿個隻定係膠個隻, 如果係吸尿個隻要放係床單下面, 因為佢比較硬身同有d細毛毛係面, bb直接訓係上面係唔舒服架, 如果係膠ge, 就更加唔應該比bb訓係上面, 幫佢換完片就攞走佢啦
yumama 寫道:
Alexismama

i have bought 床墊 to my bb but she does not like it. it made her feel not comfortable. now i do not use it.
i leave 床墊 on a bed only.


別墅

積分: 755


2353#
發表於 04-9-18 10:26 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

早之有d咁"正"片片, i will save more money.

irene,
only two or three times. one time is i overslept, so i forget to take her to toilet.


別墅

積分: 755


2354#
發表於 04-9-18 10:35 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

Alexismamo,
after i read you message, i think that i used in wrong so she does not like it. i have bought the one with 毛毛係面.

[quote]
Alexismama 寫道:
yumama,

你用邊隻床墊, 吸尿個隻定係膠個隻, 如果係吸尿個隻要放係床單下面, 因為佢比較硬身同有d細毛毛係面, bb直接訓係上面係唔舒服架, 如果係膠ge, 就更加唔應該比bb訓係上面, 幫佢換完片就攞走佢啦[quote]


侯爵府

積分: 23722


2355#
發表於 04-9-18 10:50 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

yumama, 因為呢隻床墊ge目的係萬一小朋友賴尿, 係保護個床"肉", 佢會吸左d尿保護張床"肉"唔好比d尿整濕/臭,床單就要洗架啦, 無辦法。不過你都好叻又勤力, 我就無咁神心半夜起身叫阿女去toilet, 同埋我諗我叫醒佢, 佢喊到拆天都似, 所以我有得佢自己慢慢戒, 有時佢反而自己會起身叫我話mami我要痾尿尿, 咁我就同佢去, 如果唔係就一早起身睇佢褲仔有無濕, 而家佢朝朝都問我mami你睇下我片片有冇濕呀, 如果無濕, 佢就會好開心, 如果有少少, 佢就會話少少唔緊要啦, 如果多多, 佢就唔出聲, 真係比佢激水, 不過我覺得順其自然就得啦, 佢日頭就好ok, 訓晏覺唔著片都好少出事, 所以我就有得佢慢慢戒夜片囉 :-P


伯爵府

積分: 17559


2356#
發表於 04-9-18 11:05 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

依你哋悼我一個係果邊? :cry:


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


2357#
發表於 04-9-18 11:12 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

Alexismama,
我想問問張床墊向邊度買嫁. 幾錢呢?洗唔洗得嫁?thx呀!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2358#
發表於 04-9-18 11:18 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

wensi,
你咪入埋黎LU, 啱咀形就咀得架啦, 邊度都冇所謂啦.:-P :-P

wensi 寫道:
依你哋悼我一個係果邊? :cry:


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2359#
發表於 04-9-18 11:27 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

888,
我買嗰隻小米係: WAITROSE --- COUSCOUS --500G


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2360#
發表於 04-9-18 11:36 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

雲兒白,
THANKS, 你知唔知有間shop叫做"綠", 佢地都有小米買, 係某d mtr station有架, newspaper話佢地而家做緊promotion買二送一呀, 28.00/kg, 你買開幾多$呀?

雲兒白 寫道:
888,
我買嗰隻小米係: WAITROSE --- COUSCOUS --500G

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo