跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1508


2361#
發表於 08-7-17 16:46 |只看該作者
係扭蛋裡面有六個印, d 印咪好細 law.
影出黎好靚, 上次去機場扭蛋, 都無為以有呢 d 野.

原文章由 cc0524 於 08-7-17 15:34 發表
你地有無見過呢款扭蛋?? 我係荃灣搵唔到呀!!

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1625681&extra=&page=3


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2362#
發表於 08-7-17 16:49 |只看該作者
我呢兩日放工都係荃灣搵, 都搵唔到呀!!



原文章由 Edith.C 於 08-7-17 16:46 發表
係扭蛋裡面有六個印, d 印咪好細 law.
影出黎好靚, 上次去機場扭蛋, 都無為以有呢 d 野.


大宅

積分: 1508


2363#
發表於 08-7-17 17:26 |只看該作者
講 d 激氣野先
昨日放工回家, 一出 lift, 勁濃殺虫水味, d 味 姐姐 話下午已經乒屋, 呀女午睡一直聞住 d 味, 我自己聞小小就唔舒服, 條脷痺晒. 打去管理處, 佢叫我開左防煙門.
唉 ~ 捉呀女入房, 等廳 d 味散.

http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=3358&prev=3367&next=3349


翡翠宮

積分: 75533


2364#
發表於 08-7-17 20:41 |只看該作者
原文章由 Edith.C 於 08-7-17 17:26 發表
講 d 激氣野先
昨日放工回家, 一出 lift, 勁濃殺虫水味, d 味 姐姐 話下午已經乒屋, 呀女午睡一直聞住 d 味, 我自己聞小小就唔舒服, 條脷痺晒. 打去管理處, 佢叫我開左防煙門.
唉 ~ 捉呀女入房, 等廳 d 味散.

http: ...

有無問下點解有呢d味?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2365#
發表於 08-7-18 10:33 |只看該作者
有無噴得咁誇張??? 佢地自己聞唔到既咩??



原文章由 Edith.C 於 08-7-17 17:26 發表
講 d 激氣野先
昨日放工回家, 一出 lift, 勁濃殺虫水味, d 味 姐姐 話下午已經乒屋, 呀女午睡一直聞住 d 味, 我自己聞小小就唔舒服, 條脷痺晒. 打去管理處, 佢叫我開左防煙門.
唉 ~ 捉呀女入房, 等廳 d 味散.

http: ...


男爵府

積分: 7285


2366#
發表於 08-7-18 15:55 |只看該作者
Hello呀大家,
我個仔黎近九月會入 聖安德 讀N1呀, 我想問有無小朋友都係到讀呀????


複式洋房

積分: 225


2367#
發表於 08-7-19 12:29 |只看該作者
Hi 各位媽媽,

初來報到.
請問你們平時到那裡做facial??
有冇經濟又好味的食店?
那間藥房是比較老實(不會騙人呢)?

麗城有冇好介紹? Thank you so much.



原文章由 kerrykevin 於 08-7-18 15:55 發表
Hello呀大家,
我個仔黎近九月會入 聖安德 讀N1呀, 我想問有無小朋友都係到讀呀????


別墅

積分: 916


2368#
發表於 08-7-21 09:20 |只看該作者
CC,
我地好大機會唔駛交餘下果d外傭稅啦! 希望交左果d都有得退啦!

原文章由 cc0524 於 08-7-17 16:20 發表
你無留意新聞咩??

外傭稅呀, 佢要由九月一日起新簽既合約先可以免, 我個係八月中呀!! 兩年咪唔見 $9600 羅!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2369#
發表於 08-7-21 09:38 |只看該作者
唉!! 你話正苦 d 野係唔係亂黎呀!! 都唔知點攪既!!

我個 agent 上星期都有打比我問我要唔要 hold 住, 我話 hold 鬼 hold 馬咩, 你地都知我工人點架啦, 我叫 agent 仲要趁呢個時候個個 hold 住無乜野做就 send 封加快信上入境處叫佢快 d 批個新工人比我呀!!


原文章由 Goody 於 08-7-21 09:20 發表
CC,
我地好大機會唔駛交餘下果d外傭稅啦! 希望交左果d都有得退啦!


男爵府

積分: 7751


2370#
發表於 08-7-21 11:12 |只看該作者
今日報紙 tax 可以提前8月1號生効.

原文章由 cc0524 於 08-7-21 09:38 發表
唉!! 你話正苦 d 野係唔係亂黎呀!! 都唔知點攪既!!

我個 agent 上星期都有打比我問我要唔要 hold 住, 我話 hold 鬼 hold 馬咩, 你地都知我工人點架啦, 我叫 agent 仲要趁呢個時候個個 hold 住無乜野做就 send 封加 ...


子爵府

積分: 12757


2371#
發表於 08-7-21 15:55 |只看該作者
[url=http://hk.rd.yahoo.com/blog/mod/art_title/*http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5700]亞妹補牙記[/url]http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5700


翡翠宮

積分: 75533


2372#
發表於 08-7-21 16:29 |只看該作者
原文章由 kerrykevin 於 08-7-18 15:55 發表
Hello呀大家,
我個仔黎近九月會入 聖安德 讀N1呀, 我想問有無小朋友都係到讀呀????

hello!以我所知你係呢度好似無人讀聖安德,我個細女黎緊讀K1,會去創價讀。


翡翠宮

積分: 75533


2373#
發表於 08-7-21 16:31 |只看該作者
原文章由 maymama111 於 08-7-19 12:29 發表
Hi 各位媽媽,

初來報到.
請問你們平時到那裡做facial??
有冇經濟又好味的食店?
那間藥房是比較老實(不會騙人呢)?

麗城有冇好介紹? Thank you so much.



...

你好。我無係呢附近做facial
早餐有時會係街市裹面食,有時去9咪。
藥房d藥我就唔清楚,我只會係果度買日用品。


複式洋房

積分: 269


2374#
發表於 08-7-21 21:49 |只看該作者
原文章由 maymama111 於 7/19/2008 12:29 PM 發表
Hi 各位媽媽,

初來報到.
請問你們平時到那裡做facial??
有冇經濟又好味的食店?
那間藥房是比較老實(不會騙人呢)?

麗城有冇好介紹? Thank you so much.



...

FACIAL 我係ok對面果間yankee度做, 都ok架~ 裡面d設備都幾齊, 有桑拿又有得沖澡. 有時我推阿b一齊去, 佢地都無問題. 好過專誠出外面做.
藥房都幾老實, d野平過百佳架~ 所以我好多時都去藥房買野多.
食就真係無乜選擇, 通常都係新香城,再唔係就去街市食.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2375#
發表於 08-7-22 09:51 |只看該作者
你好呀~~


原文章由 kerrykevin 於 08-7-18 15:55 發表
Hello呀大家,
我個仔黎近九月會入 聖安德 讀N1呀, 我想問有無小朋友都係到讀呀????


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2376#
發表於 08-7-22 09:51 |只看該作者
hello~~



原文章由 maymama111 於 08-7-19 12:29 發表
Hi 各位媽媽,

初來報到.
請問你們平時到那裡做facial??
有冇經濟又好味的食店?
那間藥房是比較老實(不會騙人呢)?

麗城有冇好介紹? Thank you so much.



...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2377#
發表於 08-7-22 09:53 |只看該作者
你仲未去買鞋呀???

亞妹個牙醫幾靚女和!! 睇佢個樣都幾細心, 佢補牙收幾多錢呀?




伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2378#
發表於 08-7-22 10:26 |只看該作者
szewan, 呀妹好叻喎, 無喊 !
個牙醫姐姐係邊樹架, 比個地埗黎丫 !



男爵府

積分: 7285


2379#
發表於 08-7-22 10:45 |只看該作者
你好

原文章由 cc0524 於 08-7-22 09:51 AM 發表
你好呀~~


男爵府

積分: 7285


2380#
發表於 08-7-22 10:50 |只看該作者
哦.... 原來係咁呀.... 唔怪得我咁遲同佢報名都仲有位啦..... 不過我只打算同佢讀一年, 因為我太遲先同佢搵N班, 好多都full晒.... 妳細女會報 "創價"...... 哎呀... 係邊呀???

原文章由 jk923 於 08-7-21 04:29 PM 發表

hello!以我所知你係呢度好似無人讀聖安德,我個細女黎緊讀K1,會去創價讀。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo