立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13148
原文章由 rubytang 於 07-8-15 18:31 發表 邊個pm你, 搞到你咁煩呀~
水晶宮
積分: 58522
原文章由 magee009 於 07-8-15 18:35 發表 我受夠啦 :verye ...
大宅
積分: 1054
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 18:30 發表 係啊!仲要三個都係女
積分: 12706
原文章由 waiwaimummy 於 07-8-15 18:38 發表 女好啊 可以同佢地扮靚靚:lol :lol
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 18:38 發表 不要理,不要再send來send去了
原文章由 waiwaimummy 於 07-8-15 18:40 發表 冷靜d, 唔好理佢
原文章由 rubytang 於 07-8-15 18:40 發表 係呀~ 我都好恨架~ 所以, 我吼住左亞花個草草囉~ 人地話生仔就好聽, 生女就好命呀~
原文章由 magee009 於 07-8-15 18:41 發表 我明白架,但容忍有限度 但我也不會再理
男爵府
積分: 6056
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 18:44 發表 係,我都鐘意女女
原文章由 waiwaimummy 於 07-8-15 18:42 發表 唔明"生仔就好聽"
原文章由 rubytang 於 07-8-15 18:43 發表 咁即係邊鬼個pm 你, 搞到你咁 呢~
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 18:45 發表 冷靜D,請你食西瓜下下火
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 18:46 發表 生仔會無左個仔=跟老婆走 生女就多左個仔=女婿跟埋返外家
翡翠宮
積分: 91289
原文章由 magee009 於 07-8-15 18:30 發表 請不要再煩我 不要再pm我
原文章由 magee009 於 07-8-15 18:46 發表 佢自己明就得 我冇事啦 koko
原文章由 rubytang 於 07-8-15 18:46 發表 咁當人地同你講佢生左個仔, 你都會好開心話" 係呀, 生左個仔呀~" 咁覺得有人傳宗接代, 咪幾好囉~ 咁咪好聽囉~ 但你諗真d, 生女, 第時又顧家多d又細心d, 或者老來都係d女黎帶你去睇e生, 有個咁貼 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy