自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24890


2361#
發表於 08-7-25 11:29 |只看該作者
校董再唔出現,我比張飛第二個


侯爵府

積分: 24890


2362#
發表於 08-7-25 11:30 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:10 發表
hi all
尋日勁唔開心
事緣係:我老公出晒d糧,咁我個麻煩叔仔6月份跟我老公做都有糧,咪諗住叫我老公打返去99度話返去食飯,順便比埋d錢我叔仔,點知我99叫我地唔好返住
因為叔仔仲嬲老公無糧出比佢:unknown ...

可能係唔會,妳俉好咁勞氣


侯爵府

積分: 24890


2363#
發表於 08-7-25 11:33 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:21 發表

hi,monmon
呢穫真係男.女.男
我99無講得咁詳細,不過我地都知咩事啦,
平時話返去唔會叫我地唔好返去住,
我99仲白痴到同我叔仔返大陸散心,使唔使呀 ...

一定「拉」仔錫到咁


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2364#
發表於 08-7-25 11:33 |只看該作者
我地無人地咁富貴,更何況我地依家要儲返d錢
原文章由 小小靖 於 08-7-25 11:29 發表


我岩岩諗到,你老公咁多個月無出糧,你快d同佢坐飛機散心啦,人地無出一個月都要返大陸


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2365#
發表於 08-7-25 11:35 |只看該作者
絕對無可能係誤會,我叔仔嬲到連追糧都搵我99打黎 佢唔想同我老公講
我老公打比佢又唔聽,真係無腦架
原文章由 CICISASA 於 08-7-25 11:30 發表

可能係唔會,妳俉好咁勞氣


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2366#
發表於 08-7-25 11:36 |只看該作者
係呀,我99得2個仔,我老公係大仔
原文章由 CICISASA 於 08-7-25 11:33 發表

一定「拉」仔錫到咁


珍珠宮

積分: 41557


2367#
發表於 08-7-25 11:38 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:33 發表
我地無人地咁富貴,更何況我地依家要儲返d錢



你唔明我點解咁講呀?
我係串你99咋


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2368#
發表於 08-7-25 11:39 |只看該作者
原文章由 小小靖 於 08-7-25 11:38 發表



你唔明我點解咁講呀?
我係串你99咋

我知,所以我咪話無人地咁富貴囉


侯爵府

積分: 23660


2369#
發表於 08-7-25 11:40 |只看該作者
原文章由 CICISASA 於 08-7-24 19:48 發表

唔明


因為成日係好文個邊見到你, 但你又無入學校. 如果學校可以變為好文分享地區, 你就可以直接返入里分享. 明唔明??


侯爵府

積分: 23660


2370#
發表於 08-7-25 11:42 |只看該作者
今日好少少, 31頁. 追完仲未放 lunch !!


侯爵府

積分: 24890


2371#
發表於 08-7-25 11:43 |只看該作者
原文章由 jjwmkk 於 08-7-25 11:40 發表


因為成日係好文個邊見到你, 但你又無入學校. 如果學校可以變為好文分享地區, 你就可以直接返入里分享. 明唔明??

因為學校冇人咁岩得閒咪過去


侯爵府

積分: 24890


2372#
發表於 08-7-25 11:44 |只看該作者
PP pig
尋日有冇去classroom個边


珍珠宮

積分: 41557


2373#
發表於 08-7-25 11:44 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:39 發表

我知,所以我咪話無人地咁富貴囉




人地咁富貴又會連個少少糧都嬲餐飽


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2374#
發表於 08-7-25 11:47 |只看該作者
原文章由 小小靖 於 08-7-25 11:44 發表




人地咁富貴又會連個少少糧都嬲餐飽

佢就算無,我6299都有啦


禁止訪問

積分: 34179


2375#
發表於 08-7-25 11:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24890


2376#
發表於 08-7-25 11:52 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:35 發表
絕對無可能係誤會,我叔仔嬲到連追糧都搵我99打黎 佢唔想同我老公講
我老公打比佢又唔聽,真係無腦架

同佢當面計番D糧 點清楚



唔駛同佢勞氣對自己冇益


珍珠宮

積分: 41557


2377#
發表於 08-7-25 11:52 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:47 發表

佢就算無,我6299都有啦



你叔仔做咩架?


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2378#
發表於 08-7-25 11:53 |只看該作者
尋日就係諗住咁,點知99就叫我地唔好返好住
原文章由 CICISASA 於 08-7-25 11:52 發表

同佢當面計番D糧 點清楚



唔駛同佢勞氣對自己冇益


侯爵府

積分: 24890


2379#
發表於 08-7-25 11:55 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-7-25 11:36 發表
係呀,我99得2個仔,我老公係大仔

我老公都係細仔重好愚孝,反而成日比D家姐、細妹蝦,但佢又好豁達成日都話冇所謂


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2380#
發表於 08-7-25 11:56 |只看該作者
我叔仔個個月成日轉工架,依家無野做,就算佢無野做都唔會餓死,因為我99會養佢,我叔仔又唔使養我6299,99屋企d野又唔使交,d錢自己搵自己使,佢最鍾意炒股:;pppp:
原文章由 小小靖 於 08-7-25 11:52 發表



你叔仔做咩架?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo