立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9302
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 15:21 發表 咳咳.....有冇轉醫生呀? 係咪個個醫生d藥唔岩呢..... 如果大人咳咳可以食d糖水滋潤返就冇事啦 但係bb真係幾麻煩架
大宅
積分: 3833
積分: 5932
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:35 發表 做咩姐~~~ 咁妳自己有無覺得有D咁多似姐,下 ?! 未睇呀,不過有錄低,E幾晚一有時間即睇!!! 我老公尋晚就笑到卡卡聲 ~~~ [quote]原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:30 發表 http://forum.baby-kingdom.com/images/c ...
珍珠宮
積分: 31467
原文章由 BBEAR 於 08-12-8 15:35 發表 我都同阿仔著3件衫, 長袖body, 長袖衫再加背心, 係咪都多呀? 我都想train佢著小d衫, 似我老公, 但又怕佢凍. daytime我阿媽睇佢, 連換片都要著返對leg warmer, 所以有時我怕我阿媽比慣多衫佢著, 到我地睇佢時又著得 ...
積分: 6004
原文章由 BBEAR 於 08-12-8 15:35 發表 可唔可以話埋比我知呀?
積分: 2335
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:44 發表 其實唔係咩train既, 可能係我懶幫佢著衫跟住自己揾藉口啫.... 不過我唔鍾意D BB著到成隻糭咁! 我鍾意好似D鬼仔BB咁淨係著條片片周圍爬.
原文章由 tok604 於 08-12-8 15:44 發表 嘩。。。去完健康院 有多左咁多版添。。。 報告下先。。。姑娘話bb重得ok喎 咁都安心d 雖然我都仲係覺得佢好細粒
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 15:40 發表 係呀 去照胃鏡呀~
原文章由 HWY 於 08-12-8 15:41 發表 已經睇咗2個E生都唔得,E生話BB咁細唔可以食咳藥(因藥性太重),只開咗啲止傷風收鼻。
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:48 發表 前靚女空姐, 甘你個女而家幾重呀 ??
積分: 8804
原文章由 Fannytcf 於 08-12-8 15:31 發表 我同阿仔著左羊毛底好多日喇....聽你地講著慣曬...有d驚tim...加上99再包到佢實一實tim... ..不過我都唔想理99點揍阿b...有時知少d會開心d...始終唔係自己揍, 好多野都係唔順眼 ...
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:47 發表 咁妳遲D都可以試下架 ~
原文章由 tok604 於 08-12-8 15:49 發表 我係前醜空姐呀~~~~~ 頭先磅話14.41lbs
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:50 發表 唔會喇, 如果係仔都會既... 我最多遲D幫佢著三點式. hehe.
積分: 5810
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy