懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
lokyee129 該用戶已被刪除

2361#
發表於 08-12-8 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9302


2362#
發表於 08-12-8 15:41 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 15:21 發表



咳咳.....有冇轉醫生呀?
係咪個個醫生d藥唔岩呢.....

如果大人咳咳可以食d糖水滋潤返就冇事啦
但係bb真係幾麻煩架


已經睇咗2E生都唔得,E生話BB咁細唔可以食咳藥(因藥性太重),只開咗啲止傷風收鼻。


大宅

積分: 3833


2363#
發表於 08-12-8 15:43 |只看該作者
fannytcf,
我個仔同你個仔一樣,都係成日著住件羊毛底,我都要諗諗計,唔好俾佢著咁多先!

cherry,
你奶奶都幾特別喎,學話齋老人家只會驚粒孫凍親,好少話著得多架喎!

lokyee,
你奶奶真係好鬼誇張喎,夏天要"come"被!咁你老公點返上海呀!(無記錯你c6個邊係上海人,上海係咪應該俾hk凍呢!)
預祝你生日快樂呀!


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2364#
發表於 08-12-8 15:43 |只看該作者
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:35 發表
做咩姐~~~

咁妳自己有無覺得有D咁多似姐,下 ?!


未睇呀,不過有錄低,E幾晚一有時間即睇!!!
我老公尋晚就笑到卡卡聲 ~~~


[quote]原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:30 發表 http://forum.baby-kingdom.com/images/c ...


我都覺得佢呢張相有少少似既,
你果日話我個囝似謝安琪...我返去有同C6講, C6重串串地甘話...下原來我似謝安琪(因為D朋友成日話我個囝同我老公係餅印)呀 ? 甘有無話你似張X聰呀???.............


珍珠宮

積分: 31467


2365#
發表於 08-12-8 15:44 |只看該作者
其實唔係咩train既, 可能係我懶幫佢著衫跟住自己揾藉口啫.... 不過我唔鍾意D BB著到成隻糭咁! 我鍾意好似D鬼仔BB咁淨係著條片片周圍爬.

原文章由 BBEAR 於 08-12-8 15:35 發表
我都同阿仔著3件衫, 長袖body, 長袖衫再加背心, 係咪都多呀? 我都想train佢著小d衫, 似我老公, 但又怕佢凍.

daytime我阿媽睇佢, 連換片都要著返對leg warmer, 所以有時我怕我阿媽比慣多衫佢著, 到我地睇佢時又著得 ...


男爵府

積分: 6004


2366#
發表於 08-12-8 15:44 |只看該作者
嘩。。。去完健康院 有多左咁多版添。。。
報告下先。。。姑娘話bb重得ok喎 咁都安心d
雖然我都仲係覺得佢好細粒


男爵府

積分: 9302


2367#
發表於 08-12-8 15:46 |只看該作者
原文章由 BBEAR 於 08-12-8 15:35 發表
可唔可以話埋比我知呀?


Hi BBEAR

SENT! pls check pm.


大宅

積分: 2335


2368#
發表於 08-12-8 15:47 |只看該作者
咁妳遲D都可以試下架 ~




原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:44 發表
其實唔係咩train既, 可能係我懶幫佢著衫跟住自己揾藉口啫.... 不過我唔鍾意D BB著到成隻糭咁! 我鍾意好似D鬼仔BB咁淨係著條片片周圍爬.
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2369#
發表於 08-12-8 15:48 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-8 15:44 發表
嘩。。。去完健康院 有多左咁多版添。。。
報告下先。。。姑娘話bb重得ok喎 咁都安心d
雖然我都仲係覺得佢好細粒


靚女空姐, 甘你個女而家幾重呀 ??


大宅

積分: 2335


2370#
發表於 08-12-8 15:48 |只看該作者
又好似係wo ~

C......佢一陣又話我無佢心,唔記得佢講過既野 ~

原文章由 lokyee129 於 08-12-8 15:40 發表



係呀
去照胃鏡呀~
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


珍珠宮

積分: 31467


2371#
發表於 08-12-8 15:49 |只看該作者
係架上次睇兒科個醫生都係咁講, 咁細個除非超級嚴重如果唔係都唔會開咳藥架. 副作用太大!

原文章由 HWY 於 08-12-8 15:41 發表


已經睇咗2個E生都唔得,E生話BB咁細唔可以食咳藥(因藥性太重),只開咗啲止傷風收鼻。


男爵府

積分: 6004


2372#
發表於 08-12-8 15:49 |只看該作者
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:48 發表


前靚女空姐, 甘你個女而家幾重呀 ??


我係前醜空姐呀~~~~~
頭先磅話14.41lbs


男爵府

積分: 8804


2373#
發表於 08-12-8 15:49 |只看該作者
原文章由 Fannytcf 於 08-12-8 15:31 發表
我同阿仔著左羊毛底好多日喇....聽你地講著慣曬...有d驚tim...加上99再包到佢實一實tim... ..不過我都唔想理99點揍阿b...有時知少d會開心d...始終唔係自己揍, 好多野都係唔順眼 ...


我都係奶奶湊,我都唔想知咁多,但放工返到屋企就會見到dd,硬係唔順眼呢 !!!!


大宅

積分: 2335


2374#
發表於 08-12-8 15:50 |只看該作者
哈哈~笑C !!!

我都覺得係張相似姐.....



原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:48 發表


前靚女空姐, 甘你個女而家幾重呀 ??
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


珍珠宮

積分: 31467


2375#
發表於 08-12-8 15:50 |只看該作者
唔會喇, 如果係仔都會既...
我最多遲D幫佢著三點式. hehe.

原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 15:47 發表
咁妳遲D都可以試下架 ~


男爵府

積分: 8804


2376#
發表於 08-12-8 15:52 |只看該作者
manman,
我奶奶自己都怕熱嘛 !! 佢唔怕凍既 !
所以以為阿孫都係咁呀 !!!


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2377#
發表於 08-12-8 15:53 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-8 15:49 發表


我係前醜空姐呀~~~~~
頭先磅話14.41lbs


14.41lbs<--都唔錯啦, 我睇你阿女張相, 好肥嘟嘟, 好得意AR~!!! 就甘睇, 唔止14.41lbs tim


男爵府

積分: 8804


2378#
發表於 08-12-8 15:53 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:50 發表
唔會喇, 如果係仔都會既...
我最多遲D幫佢著三點式. hehe.


b囡果d三點式好靚呢 !!!
b仔嚟嚟去去都係果d,一個字...........


大宅

積分: 2335


2379#
發表於 08-12-8 15:54 |只看該作者
到時記得影 Movie喇 wo, 等睇妳既傑作呀 ~


原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:50 發表
唔會喇, 如果係仔都會既...
我最多遲D幫佢著三點式. hehe.
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 5810


2380#
發表於 08-12-8 15:54 |只看該作者
我囝囝都係14磅到喎
原文章由 tok604 於 08-12-8 15:49 發表


我係前醜空姐呀~~~~~
頭先磅話14.41lbs

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo