立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:33 發表 皓媽 皓皓都成個男仔咁喇, 邊似女仔呀????
伯爵府
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:33 PM 發表 一次過生對twins 呀~
子爵府
積分: 10674
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:33 發表 一次過生對twins 呀~
禁止訪問
積分: 7207
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:34 發表 我都覺呀~ 所以我都唔明..點解到今時今日, 仲有人問我,佢仔定女!!!!!!!!
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:34 發表 係呀, 一次過攪掂~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:34 PM 發表 我都覺呀~ 所以我都唔明..點解到今時今日, 仲有人問我,佢仔定女!!!!!!!!
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:35 發表 咁其實發問果個係咪諗住發下音, 搵下話題咋
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:37 PM 發表 吓係咩細女就個個都話係似足我但大女就唔係喇好多人都話佢似足爸爸個樣o架你冇見過我C6咋...一見過我C6呀都會話Summy個樣似足C6呀
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:36 發表 wallace都係啦, 依家都仔樣, 但好多人都叫佢做妹妹, 有d就會問左先, 佢係妹妹定仔仔....
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:37 PM 發表 唔係o架.. 佢係好疑惑咁問我o架.. 問完我,仲要話,佢好似女仔!!
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:39 PM 發表 都唔係呀~ 你幫wallace 束起兩條小馬尾.. 又真係好似女仔喎!
原帖由 julieann 於 09-1-24 23:39 發表 不過皓皓有d角度睇都真係似女仔~~ 但其實都幫佢著晒d男裝, 無可能睇唔出佢係男仔~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:39 發表 都唔係呀~ 你幫wallace 束起兩條小馬尾.. 又真係好似女仔喎!
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:41 發表 咪就係o羅.. o個日仲要係著住校服o忝呀!!
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:41 PM 發表 都唔係o架..wallace個樣都似女仔樣o架所以好可能下一個係女都唔定o架.......
原帖由 毛B 於 09-1-24 11:41 PM 發表 我都覺得似呀, 尤其束起頭髮, 戴幅超果陣仲似呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy