烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   198


大宅

積分: 4688


2361#
發表於 11-12-12 16:53 |只看該作者
我lee幾日用部機整d 造型麵包, 好ok呀!!
而且時間仲快過整吐司。多謝bk 的網友指教。

我跟足跟機食譜的分量 (一定唔痴手, 一定搓到), 由於我食唔晒, 所以所有材料打過九折!!
**第一次唔係跟跟機食譜, 根本係搓唔到, 痴立立

1. 用機整麵團 - 1小時連發酵

2. 分割 - 15分鐘

3. 割完放個麵團休息下 (好似叫醒發) - 15分鐘

4. 造型 - 15分鐘

5. 最後發酵 - 1小時

6. 入爐

食落都好軟, 唔硬...

點評

hallonatalie    發表於 11-12-12 17:17


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2362#
發表於 11-12-12 16:54 |只看該作者
Ngor411 發表於 11-12-12 15:00
回覆 hallonatalie 的帖子

咁panasonic邊個model有放料格呀, 台灣代購有冇得買呀, 因我老公唔食白麵包, ...
http://pmst.panasonic.com.tw/frontend/product/PSPCcycleMid1.aspx?id=21

去呢度自己睇下喇 ~~


大宅

積分: 2769


2363#
發表於 11-12-12 17:07 |只看該作者
BM103T 的說明書提到不可以用鮮酵母, 鮮酵母是否等同于active dry yeast??

http://betsychik.blogspot.hk/


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2364#
發表於 11-12-12 20:42 |只看該作者
YnnMa 發表於 11-12-12 16:53
我lee幾日用部機整d 造型麵包, 好ok呀!!
而且時間仲快過整吐司。多謝bk 的網友指教。

想問,分割完要唔要按開始個掣架?


大宅

積分: 3991

陪月勳章


2365#
發表於 11-12-12 20:56 |只看該作者

引用:Quote:giftfromgod+發表於+11-12-12+08:45+

原帖由 cat_man_man 於 11-12-12 發表
有冇食譜呀?
幸福的p19




伯爵府

積分: 17076


2366#
發表於 11-12-12 22:00 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-12 11:26
我今朝都做左個紅妹朱古力包....用左黑糖,無落任何油份...好軟身,好香糖味....
請問用邊 1個譜呀


伯爵府

積分: 17076


2367#
發表於 11-12-12 22:05 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-12 11:43
我睇左本書,不過佢D成份同P仔P.23 果個差不多,只係無油,同加多左D 酵母..1/4匙, 我基本上係同P仔食譜上改 ...
即係唔加牛油, 但係 p,.23 粉祇落 230g,酵母粉反而加多,
咁個包咪發得好勁囉


伯爵府

積分: 17076


2368#
發表於 11-12-12 22:08 |只看該作者
BabyChristy 發表於 11-12-12 09:24
80g 好多呀..我唔敢加咁多, 怕好多糖份
上次太貪心啦,依家唔會咁闊佬啦,
藍莓好貴呀

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 00:07


伯爵府

積分: 17076


2369#
發表於 11-12-12 22:11 |只看該作者
回覆 cat_man_man 的帖子

係咪秤重量有差池呢,請問用咩秤呢

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 00:22


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


2370#
發表於 11-12-12 22:43 |只看該作者
88328mama 發表於 11-12-12 22:05
即係唔加牛油, 但係 p,.23 粉祇落 230g,酵母粉反而加多,
咁個包咪發得好勁囉
...


我果個係250G, 我用左

高粉 250G
黑糖 2大匙+多DD...覺得佢較白糖淡
鹽 1小匙(6G)
奶 190ML.....書用180ML, 我加多左DD...
酵母 小匙1.25 左右....

另外, 加左朱古力粒+紅苺干, 用MODE 3....

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 00:22
Stay Hungry , stay foolish !!


伯爵府

積分: 17076


2371#
發表於 11-12-12 23:18 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-12 22:43
我果個係250G, 我用左

高粉 250G
明白, 不過我用韓國黃糖,都係唔太甜

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 00:23


大宅

積分: 3991

陪月勳章


2372#
發表於 11-12-13 00:46 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享

抹茶牛奶吐司出爐
myphoto.jpg



點評

@bear    發表於 11-12-13 11:08
cat_man_man  YUMMY!!!   發表於 11-12-13 10:21
88328mama    好味道  發表於 11-12-13 07:23
hallonatalie    發表於 11-12-13 00:50


伯爵府

積分: 17076


2373#
發表於 11-12-13 07:26 |只看該作者
本帖最後由 88328mama 於 11-12-13 07:31 編輯
hinhin_ma 發表於 11-12-12 22:43
我果個係250G, 我用左

高粉 250G

想問問 我試過 d 日本黑糖真係好清甜,怕唔怕太淡呢
定係祇你攡佢黑糖個香味呢
呢個就唔駛加牛油對嗎
今次想加核桃 & 提子, 想問問係咪都係加係提子格呢,
個度好似好細個位, 驚加晒 2樣唔夠味

整黑糖核桃加奶會唔會怪怪地呢

唔好意思好多問題哦


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2374#
發表於 11-12-13 08:28 |只看該作者

引用:+本帖最後由+88328mama+於+11-12-13+07:31+

原帖由 88328mama 於 11-12-13 發表
本帖最後由 88328mama 於 11-12-13 07:31 編輯
我上次整黑糖都有用奶粉,冇乜問題。我怕只用水,個包鞋口



點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 10:00
        


禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2375#
發表於 11-12-13 08:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2376#
發表於 11-12-13 09:05 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享

第五機包包 ~~ 健康全麥包

鹽糖牛油各減半,全麥 mode,預約今朝早新鮮出爐,唔鞋口,仲外脆內軟添!
myphoto.jpg



點評

@bear  叻叻呀  發表於 11-12-13 11:08


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


2377#
發表於 11-12-13 09:24 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 11-12-13 09:25 編輯
88328mama 發表於 11-12-13 07:26
想問問 我試過 d 日本黑糖真係好清甜,怕唔怕太淡呢
定係祇你攡佢黑糖個香味呢
呢個就 ...

我只係用佢代替本身D 糖, 所以加多左, 因為覺得佢唔夠白糖甜, 但有香味.....

核桃加奶....應該無相沖.....你平時都用奶粉+水, 即是奶.....不過我未試過, 屋企無人食核桃...


我係用104, 個位都可以放較多...你或者用手動放, 咪可以放多D....


Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 4688


2378#
發表於 11-12-13 09:32 |只看該作者
回覆 @bear 的帖子

其實分割係代表你已經係個機完成了搓麵團的工作, 已經係從機拿了麵團出來進行分割 (即切開一舊舊)


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


2379#
發表於 11-12-13 09:34 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 09:05
第五機包包 ~~ 健康麥包

鹽糖牛油各減半,全麥 mode,預約今朝早新鮮出爐,唔鞋口,仲外脆內軟 ...


WA !! 好靚WOR, 你麥粉同高粉個比例係幾多??我係1:1.......唔知點解, 我果個外面有D 濃, 本身個MODE又無得較顏色....我用MODE 7...同麥包MODE 8...有MUG唔同??
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2769


2380#
發表於 11-12-13 09:36 |只看該作者
BMS104 - 用function22 蛋糕模式,跟足說明書的朱古力蛋糕食譜, 中途放入爐朱古力豆. 出來的蛋糕好成功.

點評

@bear  好想食呀  發表於 11-12-13 11:10
hallonatalie    發表於 11-12-13 10:20
http://betsychik.blogspot.hk/

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo