想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 3724


2361#
發表於 12-7-19 11:04 |只看該作者

引用:tungkiu,+你放暑假有咩攪?

原帖由 Purybaby 於 12-07-19 發表
tungkiu, 你放暑假有咩攪?
好舒服囉,起碼唔駛喺學校,頂唔住喺課室嘔都幾大件事,不過呢個星期都幾舒服,雖然都有啲頂住,不過都食到幾多嘢,我係咁瞓,瞓得幾多得幾多,9點幾瞓,10點幾先起身。13個鐘,爽呀




伯爵府

積分: 15109


2362#
發表於 12-7-19 11:05 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-19 11:04
好舒服囉,起碼唔駛喺學校,頂唔住喺課室嘔都幾大件事,不過呢個星期都幾舒服,雖然都有啲頂住,不過都食到 ...

咁咪好囉, 可以好好休息吓, 你同doris都好似開始食到野喎, 幾好丫!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2363#
發表於 12-7-19 11:06 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-19 10:58
tungkiu, 你放暑假有咩攪?

Tungkiu之前話買咗本書睇,我諗都差唔多睇晒啦...咁下一步搞咩呀??


伯爵府

積分: 15109


2364#
發表於 12-7-19 11:08 |只看該作者
去書展再買過新書再睇過


大宅

積分: 3724


2365#
發表於 12-7-19 11:09 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-19+10:58+tung

原帖由 doristws 於 12-07-19 發表
Tungkiu之前話買咗本書睇,我諗都差唔多睇晒啦...咁下一步搞咩呀??
未睇晒呀,坐喺屋企就睇電視,宜家只睇咗大半,不過真係好好睇。我只喺屋企休息咋,晏啲就行去媽咪屋企,食埋飯先番




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2366#
發表於 12-7-19 11:09 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-19 10:57
好消息喎, 有番胃口 恭喜你終於有好日子過嘞, bb真係乖

係呀....不過唔知係咪我哋慢慢"痴"咗妳D食力,搞到妳病咗添....所以真係非常對妳唔住喇


伯爵府

積分: 15109


2367#
發表於 12-7-19 11:10 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-19 11:09
係呀....不過唔知係咪我哋慢慢"痴"咗妳D食力,搞到妳病咗添....所以真係非常對妳唔住喇 ...

如果真係分左我d食力俾大家我又無所謂呀, 大家一齊食先開心嘛


大宅

積分: 3724


2368#
發表於 12-7-19 11:11 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-19+10:57+好消

原帖由 doristws 於 12-07-19 發表
係呀....不過唔知係咪我哋慢慢"痴"咗妳D食力,搞到妳病咗添....所以真係非常對妳唔住喇 ...
大家慢慢會回復食力咖喇,Doris係咪遲啲要去醫院飲糖水?




大宅

積分: 3724


2369#
發表於 12-7-19 11:14 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

我睇其他post啲人話帶定半個檸檬,因為要飲兩杯好甜嘅糖水,空肚飲隨時嘔,帶檸檬去係加落去啲糖水度變甜檸水,好飲好多,姑娘俾咖,不啲醫院會加埋檸檬咖,不過多數要自備




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2370#
發表於 12-7-19 11:14 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-19 11:08
去書展再買過新書再睇過

吓....書展又真係太多人啦..好容易俾人撞親架,都係算啦....我C6尋晚已經鄭重聲明今年唔俾我去書展啦,不過佢都有道理架...因為暑假,人真係好多,重有好多小朋友,佢哋成日在追追逐逐,好易撞到架...我覺得我哋都係少去一年啦...反正書展年年都有舉辦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2371#
發表於 12-7-19 11:16 |只看該作者
本帖最後由 doristws 於 12-7-19 11:17 編輯
tungkiu 發表於 12-7-19 11:09
未睇晒呀,坐喺屋企就睇電視,宜家只睇咗大半,不過真係好好睇。我只喺屋企休息咋,晏啲就行去媽咪屋企,食 ...

唔好睇咁多電視呀,有幅射架...妳多D聽下音樂都好好架


大宅

積分: 2841


2372#
發表於 12-7-19 11:17 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

Purybaby, 你不知幾想我地同你一齊大食.. 一齊大隻...哈哈


大宅

積分: 3724


2373#
發表於 12-7-19 11:17 |只看該作者

引用:Quote:tungkiu+發表於+12-7-19+11:09+未睇

原帖由 doristws 於 12-07-19 發表
本帖最後由 doristws 於 12-7-19 11:17 編輯
唔睇電視好悶咖




大宅

積分: 2841


2374#
發表於 12-7-19 11:17 |只看該作者
回覆 tungkiu 的帖子

飲糖水係有咩用?


大宅

積分: 3724


2375#
發表於 12-7-19 11:18 |只看該作者

引用:回覆+tungkiu+的帖子 飲糖水係有咩用?

原帖由 ling330 於 12-07-19 發表
回覆 tungkiu 的帖子

飲糖水係有咩用?
Check妊娠糖尿



點評

ling330  哦  發表於 12-7-19 11:19


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2376#
發表於 12-7-19 11:18 |只看該作者
本帖最後由 doristws 於 12-7-19 11:22 編輯
Purybaby 發表於 12-7-19 11:10
如果真係分左我d食力俾大家我又無所謂呀, 大家一齊食先開心嘛

但係我又唔想妳病喎


大宅

積分: 3724


2377#
發表於 12-7-19 11:19 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

我爺爺有糖尿病,唔知醫院駛唔駛我飲糖水




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2378#
發表於 12-7-19 11:19 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-19 11:11
大家慢慢會回復食力咖喇,Doris係咪遲啲要去醫院飲糖水?

係呀.....產前講座話明唔係個個都要CHECK...點解我要CHECK呢個喎


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2379#
發表於 12-7-19 11:21 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-19 11:14
我睇其他post啲人話帶定半個檸檬,因為要飲兩杯好甜嘅糖水,空肚飲隨時嘔,帶檸檬去係加落去啲糖水度變甜檸 ...

加埋檸檬都係甜架....我好怕食甜嘢架,我連西梅乾都食唔到呀...因為太甜啦


大宅

積分: 3724


2380#
發表於 12-7-19 11:21 |只看該作者

引用:Quote:tungkiu+發表於+12-7-19+11:11+大家

原帖由 doristws 於 12-07-19 發表
係呀.....產前講座話明唔係個個都要CHECK...點解我要CHECK呢個喎
記得帶檸檬就得喇



點評

doristws  哦...唔該妳  發表於 12-7-19 11:25

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo