跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2286


2361#
發表於 06-2-20 16:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

:-P :-P :-P :-P :-P :-P[img]


伯爵府

積分: 17688


2362#
發表於 06-2-20 16:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)


伯爵府

積分: 18644


2363#
發表於 06-2-20 16:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)



琥珀宮

積分: 165356


2364#
發表於 06-2-20 16:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

噢!!! 妳九菜啦
我都係最近一次party到識咋
仲係佢叫我佢話佢認得anson
佢認人好叻架

[quote]
swingBB 寫道:
c....原來你同may係同黨....我每講一樣佢都幫住你 :-( :-( :-( 我唔制 :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 17688


2365#
發表於 06-2-20 16:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

jelly,
係, 我e家5日要同fish cut 一次指甲
個幾星期cut 一次腳甲
佢又醒瞓, 一趴轉就cut 唔到
試過佢清醒幫佢cut
因為佢瞓時一隻手指甲cut 咗一半
想佢醒時cut 埋佢
fish 驚到fing 哂手呀


侯爵府

積分: 20995


2366#
發表於 06-2-20 16:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

佢應該明!

coz 依家謙謙如果整親我地, 我地扮喊, 佢都會想喊, 同識做sorry既動作!
ymc2727 寫道:
琴日同fish 響大床玩
佢冇啦啦出手wer
我e 家左邊面有條長2吋0既血痕呀
:-( :-( :-( :-(
我知佢冇心
我指住條血痕話佢唔arm
fish 只係眼定定咁望我jar
唔知佢明唔明呢
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 21537


2367#
發表於 06-2-20 16:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

Hin.com 寫道:
Karen,

I Added You


伯爵府

積分: 17688


2368#
發表於 06-2-20 16:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

sbb,
我教fish sorry 係兩隻手包住個頭架
謙謙係咪咁架?
不過 fish wer 完我, 我話完佢, 佢就乘機手指指咗去第2 shu
所以我覺得佢唔明囉


侯爵府

積分: 20995


2369#
發表於 06-2-20 17:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

yeah! same as fish lar.
原本我地教佢sorry個動作係好似police 敬禮咁, but佢modify左, 變左抱頭too

謙謙真係知道自己衰左, 依家佢仲識"hall"番我地!

佢仲有一樣好勁既絕技, 我相信0411冇咩BB可以做到, 下次見到佢真人, 我叫佢現場表演比你地睇!
我覺得佢既表現勁過張柏芝!!!!!
ymc2727 寫道:
sbb,
我教fish sorry 係兩隻手包住個頭架
謙謙係咪咁架?
不過 fish wer 完我, 我話完佢, 佢就乘機手指指咗去第2 shu
所以我覺得佢唔明囉
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 17729


2370#
發表於 06-2-20 17:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

之前同 swing cut 指甲仲難過登天,依家好少少....佢好似係好似識聽咁,每次 cut 都同佢慢慢講話手指仔 dirty 要 cut la.....唔cut 就黑mub mub.....無人鍾意架 :-( :-( :-( 可能講一大倫先 cut 到果幾隻手指仔 :-( :-( :-(
ymc2727 寫道:
jelly,
係, 我e家5日要同fish cut 一次指甲
個幾星期cut 一次腳甲
佢又醒瞓, 一趴轉就cut 唔到
試過佢清醒幫佢cut
因為佢瞓時一隻手指甲cut 咗一半
想佢醒時cut 埋佢
fish 驚到fing 哂手呀


大宅

積分: 2286


2371#
發表於 06-2-20 17:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

swingBB,
乖啦!唔駛唔制 :-(
我同C並非什麼同黨,亦不是有黨派的。
我只不過係有碗話碗,有碟話碟je :-P

**查實,我都好有胃口ga
SZEYUEN 寫道:
噢!!! 妳九菜啦
我都係最近一次party到識咋
仲係佢叫我佢話佢認得anson
佢認人好叻架

[quote]
swingBB 寫道:
c....原來你同may係同黨....我每講一樣佢都幫住你 :-( :-( :-( 我唔制 :-( :-( :-(
:-P :-P :-P :-P :-P :-P[img]


公爵府

積分: 27329


2372#
發表於 06-2-20 17:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)


好, 等表演

戇居SBB 寫道:
佢仲有一樣好勁既絕技, 我相信0411冇咩BB可以做到, 下次見到佢真人, 我叫佢現場表演比你地睇!
我覺得佢既表現勁過張柏芝!!!!!


伯爵府

積分: 17729


2373#
發表於 06-2-20 17:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

C
唔洗咁激動.....講笑姐......
Oh... 原來佢係----識人高手...失敬 ---may
[quote]
SZEYUEN 寫道:
噢!!! 妳九菜啦
我都係最近一次party到識咋
仲係佢叫我佢話佢認得anson
佢認人好叻架


大宅

積分: 2286


2374#
發表於 06-2-20 17:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

swingBB,
有機會的話,我叫囡囡送個Flying Kiss比你啦 !

May :lol:
:-P :-P :-P :-P :-P :-P[img]


伯爵府

積分: 17729


2375#
發表於 06-2-20 17:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

有show睇.....
Valeriemama 寫道:
好, 等表演
[quote]
戇居SBB 寫道:
佢仲有一樣好勁既絕技, 我相信0411冇咩BB可以做到, 下次見到佢真人, 我叫佢現場表演比你地睇!
我覺得佢既表現勁過張柏芝!!!!!
[/quote]


伯爵府

積分: 17729


2376#
發表於 06-2-20 17:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)


maycmhui 寫道:
swingBB,
有機會的話,我叫囡囡送個Flying Kiss比你啦 !
May :lol:


侯爵府

積分: 23951


2377#
發表於 06-2-20 17:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

nat,
which brand of diapers you bought today and how much???


大宅

積分: 2286


2378#
發表於 06-2-20 17:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

咁多位0411Member


**趕住返屋企煮飯 :-P
:-P :-P :-P :-P :-P :-P[img]


大宅

積分: 2286


2379#
發表於 06-2-20 17:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

咁多位0411Member


**趕住返屋企煮飯 :-P
:-P :-P :-P :-P :-P :-P[img]


公爵府

積分: 27329


2380#
發表於 06-2-20 17:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)


nepia, L size, j card 今日感謝日, 有 95 折
折實 $79.7, 買 4 包, 送 15 條 miffy 尿片試用裝



happy_mother 寫道:
nat,
which brand of diapers you bought today and how much???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo