心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 14241


2361#
發表於 07-1-22 12:52 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 1847


2362#
發表於 07-1-23 14:24 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽/hinhinmummy/雪文
我大仔有左result, 真係有驚無喜 :evil: , 同上次差吾多, 一科高番d分, 另一科又低番, 真係無佢辨法, 唯有降低個grade黎睇佢啦... :cry: :cry: .

BBMaMe
我睇左條link喇, 吾該晒. 你認為果個係Dr. 可吾可信呢 ? 不過参巧下都無妨的.
:wave:  :wave:  :wave:


侯爵府

積分: 21395


2363#
發表於 07-1-23 14:29 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

CAILFORD

只要盡左力未算law.................

頭先lunch食得飽得濟, 搭車返黎時暈車浪tim.............依家想嘔tim..........去廁所先


子爵府

積分: 14241


2364#
發表於 07-1-23 15:22 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford

小朋友係咁上下啦, 我都學識左唔好要求咁高囉. 好似我女既teacher 話亞女咁, 可以好高分, 可以好低分, 無既, 睇佢個日既狀態囉....

你仔仔要呈分未呀>?

我諗個個dr. yxxxx 應該係doctor, 不過我又覺得佢好似成日開藥咁 (但未睇過個小朋友)... 不過參考都okay, 真係買來食要諗下囉..

cailford 寫道:
heihei媽/hinhinmummy/雪文
我大仔有左result, 真係有驚無喜 :evil: , 同上次差吾多, 一科高番d分, 另一科又低番, 真係無佢辨法, 唯有降低個grade黎睇佢啦... :cry: :cry: .

BBMaMe
我睇左條link喇, 吾該晒. 你認為果個係Dr. 可吾可信呢 ? 不過参巧下都無妨的.

唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


2365#
發表於 07-1-23 15:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinma

頭先打算訂個多啦a x 既birthday cake 俾亞女, 話成175/lb 呀, 仲要80元delivery charges, 3lbs up... 好貴呀!!!
唔知亞女幾時先會叮一聲


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2366#
發表於 07-1-23 16:02 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位, 我二日入唔到BK, 都無時間去搞. 我明天問. 等我消息. :mrgreen: [quote]
tpy 寫道:
不如你問下BBMaMe個條link介紹的Dr.Yonex
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2367#
發表於 07-1-23 16:07 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy, 點解換個咁的公仔呀

而家好返D未呀, 你.


hinhinmummy 寫道:
CAILFORD

只要盡左力未算law.................

頭先lunch食得飽得濟, 搭車返黎時暈車浪tim.............依家想嘔tim..........去廁所先
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2368#
發表於 07-1-23 16:08 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford, 算啦, 不是太差都OK啦, 佢哋學校有無排名加 ? 我咁問係我哋學校, 排前50幾名就可以入band 1中學, 咁keep到都不用太擔心.



cailford 寫道:
heihei媽/hinhinmummy/雪文
我大仔有左result, 真係有驚無喜 :evil: , 同上次差吾多, 一科高番d分, 另一科又低番, 真係無佢辨法, 唯有降低個grade黎睇佢啦... :cry: :cry: .

BBMaMe
我睇左條link喇, 吾該晒. 你認為果個係Dr. 可吾可信呢 ? 不過参巧下都無妨的.
生日月, 開心過


別墅

積分: 795


2369#
發表於 07-1-23 16:20 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2370#
發表於 07-1-23 17:26 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Arlene , 你好嗎 ? 仔仔呢排點呀 ?
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2371#
發表於 07-1-23 17:42 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

嘔返d生毫同奶茶, 同生果達出黎(最後食果幾樣野), 無事lu.............

諗吾到換乜野公仔, 未求其搵個law


侯爵府

積分: 21395


2372#
發表於 07-1-23 17:45 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei

立體先要3 lbs, 平面2 lbs 就得架啦

但佢地好足磅架, 美x 果d, 會計埋fruit, 但佢地only個cake, 上次我個仔開生日會, 3 lbs都食吾晒.................1x個小朋友, 2x個大人

跟住個仔學校開生日會, 我訂左個keroro去, 2 lbs, 老師話d小朋友好開心, 但都係食吾晒, 可能有其他野食啦

美x 果d都好似要130幾元 lbs?

deliver, 如果佢送去mtr, 你去pick up, 會平d 架, 上次佢送去灣仔, 就收我50元


別墅

積分: 795


2373#
發表於 07-1-23 18:03 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hi there,

He is fine. No asthma for over 18 months! Hurray!

How're yours?
雪文 寫道:
Arlene , 你好嗎 ? 仔仔呢排點呀 ?


大宅

積分: 1847


2374#
發表於 07-1-23 21:09 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽/hinhinmummy
阿仔的成績就正如heihei媽你所講-可以高, 可以低.. 真係睇化了
:wave:  :wave:  :wave:


禁止訪問

積分: 8013


2375#
發表於 07-1-24 08:53 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2376#
發表於 07-1-24 09:28 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位早晨

Arlene , 真係恭喜你啦

我對仔女不太好, 希望過埋冬天又有好轉啦.[quote]
Arlene 寫道:
Hi there,

He is fine. No asthma for over 18 months! Hurray!

How're yours? [quote]
生日月, 開心過


大宅

積分: 1847


2377#
發表於 07-1-24 13:22 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽
尋日都未答你.....阿仔一年有4次考試, 應該最後的先呈分, 但e+佢d成績都咁, 遲d學的會深d, 可能會...
你阿女生日嗎 ? 幾多歲呀 ? 同佢講聲HAPPY BRITHDAY先.

雪文
阿仔間學校好似要40名以內先有chance入band 1, 之前佢就得, 但上次考試已out of this range了 .
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 1847


2378#
發表於 07-1-24 13:39 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy
你尋日嘔完無咩麻 ? 係未食自助餐呢 ? 又有生毫, 又有果達..

Alrene
真係'登'你開心了. 我細仔幾時先可以好似你仔仔咁呢 ?

細仔之前氣管炎番發, 食完藥都仲有咳, 尋晚又有d氣喘, 又流鼻水... 真係沒完沒了
:cry: :cry:
:wave:  :wave:  :wave:


侯爵府

積分: 21395


2379#
發表於 07-1-24 14:09 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford

呵呵比你發現到我尋日去左食lunch buffet tim, 其實我不嬲都吾搭得車......................尋日可能加上飲埋杯奶茶.........更加吾妥.............


別墅

積分: 795


2380#
發表於 07-1-24 14:34 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford 寫道:
hinhinmummy
你尋日嘔完無咩麻 ? 係未食自助餐呢 ? 又有生毫, 又有果達..

Alrene
真係'登'你開心了. 我細仔幾時先可以好似你仔仔咁呢 ?

細仔之前氣管炎番發, 食完藥都仲有咳, 尋晚又有d氣喘, 又流鼻水... 真係沒完沒了
:cry: :cry:


Sigh! Talking about the evil. He's been coughing slightly since Sunday. I fed him some coughing syrup but it didn't get better. Just took him to the doctor. Doctor said he's got very mild asthma. He could hear the 'hee' sound with a stethescope when he made a big deep breathe.

I thought it's over :-( but I guess I was wrong! :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo