cailford 寫道:
heihei媽/hinhinmummy/雪文
我大仔有左result, 真係有驚無喜 :evil: , 同上次差吾多, 一科高番d分, 另一科又低番, 真係無佢辨法, 唯有降低個grade黎睇佢啦... :cry: :cry: .
BBMaMe
我睇左條link喇, 吾該晒. 你認為果個係Dr. 可吾可信呢 ? 不過参巧下都無妨的.

cailford 寫道:
heihei媽/hinhinmummy/雪文
我大仔有左result, 真係有驚無喜 :evil: , 同上次差吾多, 一科高番d分, 另一科又低番, 真係無佢辨法, 唯有降低個grade黎睇佢啦... :cry: :cry: .
BBMaMe
我睇左條link喇, 吾該晒. 你認為果個係Dr. 可吾可信呢 ? 不過参巧下都無妨的.
cailford 寫道:
hinhinmummy
你尋日嘔完無咩麻 ? 係未食自助餐呢 ? 又有生毫, 又有果達..
Alrene
真係'登'你開心了. 我細仔幾時先可以好似你仔仔咁呢 ?
細仔之前氣管炎番發, 食完藥都仲有咳, 尋晚又有d氣喘, 又流鼻水... 真係沒完沒了
:cry: :cry: