跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 12759


221#
發表於 07-9-14 23:10 |只看該作者
原文章由 bonnie991 於 07-9-14 22:19 發表


你哋會揀咩興趣班?
我都煩緊, 有d時間相撞. 你哋有冇上過個電腦班, 口碑好嗎?


我大囡就有星期二合唱團,星期一就圖書館的服務. 星期三佢又想參加戲劇.

細女參加了集體朗誦(星期四), 佢仲參加了女子籃球和交通安全隊 (不過唔知得唔得).

你講的電腦班我兩個都冇參加過. 所以比唔到comment你.

bonnie,
話時話你個仔學曉swimming未, 今個暑假, 兩個女都學識了蛙式, 而且試了參加學校校隊的水試. 雖然佢地冇被選中 不過佢地都好開心, 因為佢地可以一口氣游完一個50米大池.

[ 本文章最後由 文文媽媽 於 07-9-14 23:16 編輯 ]
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


複式洋房

積分: 150


222#
發表於 07-9-14 23:26 |只看該作者

hi文文媽媽

請問你知唔知道星期六的興趣班,帶左小朋友番學後,家長可唔可以留在學校小食部之類的地方等放學?唔該


洋房

積分: 39


223#
發表於 07-9-15 12:02 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-9-14 23:10 發表


我大囡就有星期二合唱團,星期一就圖書館的服務. 星期三佢又想參加戲劇.

細女參加了集體朗誦(星期四), 佢仲參加了女子籃球和交通安全隊 (不過唔知得唔得).

你講的電腦班我兩個都冇參加過. 所以比唔到 ...

文文媽:
你游泳校隊咁快公報取唔取錄呀


別墅

積分: 632


224#
發表於 07-9-15 13:14 |只看該作者
其實我都是認為田千應有自己的topic,所以才要求開一個.
無理由全港那麼多學校有,我們沒有.我覺得這樣對那些想成為田千媽咪或新田千媽咪會比較容易集中.
大家應該都煩著選課外活動,不過小一好似選擇很少.


子爵府

積分: 12759


225#
發表於 07-9-15 15:40 |只看該作者
原文章由 ep4 於 07-9-15 12:02 發表

文文媽:
你游泳校隊咁快公報取唔取錄呀


因為之前佢地都有mention 要一分鐘內游完50米, 咁我兩個都過了一分鐘, 咪估到唔得囉. 不過我地都係志在參與試下姐.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


子爵府

積分: 12759


226#
發表於 07-9-15 15:41 |只看該作者
原文章由 pandacat18 於 07-9-14 23:26 發表
請問你知唔知道星期六的興趣班,帶左小朋友番學後,家長可唔可以留在學校小食部之類的地方等放學?唔該


我問了其他家長, 現在大部份 星期六的興趣班都唔可以留在學校小食部之類的地方等放學.

[ 本文章最後由 文文媽媽 於 07-9-15 15:46 編輯 ]
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


男爵府

積分: 5087


227#
發表於 07-9-15 18:15 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-9-14 23:10 發表


我大囡就有星期二合唱團,星期一就圖書館的服務. 星期三佢又想參加戲劇.

細女參加了集體朗誦(星期四), 佢仲參加了女子籃球和交通安全隊 (不過唔知得唔得).

你講的電腦班我兩個都冇參加過. 所以比唔到 ...


文文媽媽,

我囝囝學緊自由式, 宜家仲差呼吸做得唔係太好, 仲有3堂就學完啦, 因為泳池要close. 不過, 我都覺得佢做得唔錯, 因為我都同你哋講過佢好怕水, 宜家都叫泳到幾步啦!

我啱啱係學校返黎, 晒咗幾個鐘, 散晒!
不過個囝好開心.


大宅

積分: 3745


228#
發表於 07-9-15 18:30 |只看該作者
各位媽媽, 我大仔今年要報小學了.

今日我地來過參觀學校, 好impressed, d學生好友善, 好自信, 見到我地會主動要帶我地參觀, 拖住我仔教佢玩.

下午我聽了校長的簡介會, 都好impressed, 老公好鍾意, 話要報讀.

感覺上, 學校比較注重學校多元能力發展, 課外活動好多, 請問大家, 學校既學術方面係點架, 小朋友會唔會掛住玩唔讀書架?

老實講, 田千唔係我心儀既學校, 不過今日我見到學生既表現, 真係想報讀呢.

而家個個報小學, 都會睇下學校升中派位情況, 但田千又冇往績參考, 真係唔知點決定呀, 以後上中學會唔會好旁惶呢?

想請教下大家, 平時學生既情況係點架? 功課多唔多? 如果有課外活動, 會唔會好夜至返到屋企架?

各位已有小朋友在學的媽媽, 你地點解會揀田千架?


洋房

積分: 39


229#
發表於 07-9-15 20:42 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-9-15 15:40 發表


因為之前佢地都有mention 要一分鐘內游完50米, 咁我兩個都過了一分鐘, 咪估到唔得囉. 不過我地都係志在參與試下姐.

原來如此,我以為立即公佈呀:mrgreen:


別墅

積分: 581


230#
發表於 07-9-16 10:29 |只看該作者
原文章由 Samuel媽 於 07-9-15 18:30 發表
各位媽媽, 我大仔今年要報小學了.

今日我地來過參觀學校, 好impressed, d學生好友善, 好自信, 見到我地會主動要帶我地參觀, 拖住我仔教佢玩.

下午我聽了校長的簡介會, 都好impressed, 老公好鍾意, 話要報讀.

感 ...


我囡今年讀3年級,呢間學校唔算多功課,如果有課外活動最遲都係搭5:30pm校車放學,大約6點都會到。
我最初點解揀呢間學校,首先我係好鍾意學校既環境、校社新、活動教學等..... 我想個囡讀得冇咁大壓力,所以就揀咗呢間小學,第一次已經收咗亞囡,當時真係幾開心。
田千在大埔區的成績暫時唔係至top嗰幾間,我覺得如果比你小朋友入到去最top嗰間又點,原來佢跟唔上,到時咪重慘,搞到個小朋友冇晒信心,咁我寧願讀間普普通通,個小朋友成績可以keep喺頭嗰批,小朋友既信心自然會大d,到派位時一樣可以派到band1中學。
希望你小朋友入到你心怡既一間小學,讀得開開心心。

[ 本文章最後由 wcheuk 於 07-9-16 10:30 編輯 ]


複式洋房

積分: 150


231#
發表於 07-9-16 22:58 |只看該作者

文文媽媽

原文章由 文文媽媽 於 07-9-15 15:41 發表


我問了其他家長, 現在大部份 星期六的興趣班都唔可以留在學校小食部之類的地方等放學.



thank you:loveliness:


複式洋房

積分: 150


232#
發表於 07-9-16 23:09 |只看該作者

hi Samuel

原文章由 Samuel媽 於 07-9-15 18:30 發表
各位媽媽, 我大仔今年要報小學了.

今日我地來過參觀學校, 好impressed, d學生好友善, 好自信, 見到我地會主動要帶我地參觀, 拖住我仔教佢玩.

下午我聽了校長的簡介會, 都好impressed, 老公好鍾意, 話要報讀.

感 ...

我個小朋友今年讀一年班,我揀田千嘅原因係:
環境好,我個小朋友一睇就鍾意,仲有佢係活動型,活動教學會適合佢,還有的是出左門口冇得周圍去,一定要搭校車番屋企, 其他的好處要日後慢慢看,遲啲先知


複式洋房

積分: 449


233#
發表於 07-9-18 12:00 |只看該作者
pandacat:
你住邊架? 我住洞梓架, 係咪遠你好多呢?

我之前講到 大女比老師選左入 (星期二 合唱團)到新達4:45
我會趕唔切接佢, 因 owen 4:10先到屋企,
(星期四 創藝社)就5:45到新達,我就可以接到佢.
e+我 細仔 owen 報左 (星期二 陶瓷班) 但就5:45到新達,
我首先接左姐姐後等一個鐘再接owen,
希望佢呢個班會收佢啦.

joanne & windy:
你地個女係咪合唱團呀? 其實我個女唔係好想合唱團,
因為佢見我幫owen報陶瓷班, 佢又想玩.........
佢都係鐘意呢方面既野, 我心諗: 唔係為左你個合唱團,
我連陶瓷班都唔報呀.........出去接你地放學, 你估我好開心!!!
(早知叫你幫我接女啦, kakakaaaaaa, 講笑!)


複式洋房

積分: 449


234#
發表於 07-9-18 12:04 |只看該作者
喂喂~ 各位靚太, e+多左咁多小朋友入田千,
我唔知邊個打邊個, 可唔可以組織一下呀.....
唔該見字就copy左打埋自己個小朋友名上去, 釘橋!

Carly:
1B ~ 卓浩 Owen
4A ~ 卓希 Melody


子爵府

積分: 12759


235#
發表於 07-9-18 13:11 |只看該作者
原文章由 ΞCarlyΞ 於 07-9-18 12:00 發表
pandacat:
你住邊架? 我住洞梓架, 係咪遠你好多呢?

我之前講到 大女比老師選左入 (星期二 合唱團)到新達4:45
我會趕唔切接佢, 因 owen 4:10先到屋企,
(星期四 創藝社)就5:45到新達,我就可以接到佢.
e+我 細仔 owen ...


幫你接有mug問題, 最大問題你自己都要接佢返屋企.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


複式洋房

積分: 134


236#
發表於 07-9-18 13:43 |只看該作者
原文章由 ΞCarlyΞ 於 07-9-18 12:04 發表
喂喂~ 各位靚太, e+多左咁多小朋友入田千,
我唔知邊個打邊個, 可唔可以組織一下呀.....
唔該見字就copy左打埋自己個小朋友名上去, 釘橋!

Carly:
1B ~ 卓浩 Owen
4A ~ 卓希 Melody ...

1B ~ 姒昇 Sunny


複式洋房

積分: 134


237#
發表於 07-9-18 13:45 |只看該作者
原文章由 ΞCarlyΞ 於 07-9-18 12:04 發表
喂喂~ 各位靚太, e+多左咁多小朋友入田千,
我唔知邊個打邊個, 可唔可以組織一下呀.....
唔該見字就copy左打埋自己個小朋友名上去, 釘橋!

Carly:
1B ~ 卓浩 Owen
4A ~ 卓希 Melody ...



1B ~ 卓浩 Owen
4A ~ 卓希 Melody
1B ~ 姚 昇 Sunny


複式洋房

積分: 321


238#
發表於 07-9-18 22:50 |只看該作者
原文章由 ΞCarlyΞ 於 07-9-18 12:04 發表
喂喂~ 各位靚太, e+多左咁多小朋友入田千,
我唔知邊個打邊個, 可唔可以組織一下呀.....
唔該見字就copy左打埋自己個小朋友名上去, 釘橋!

Carly:
1B ~ 卓浩 Owen
4A ~ 卓希 Melody ...


1B ~ 卓浩 Owen
4A ~ 卓希 Melody
1B ~ 姚 昇 Sunny
4E ~ 映均 Rachel


子爵府

積分: 12759


239#
發表於 07-9-18 23:16 |只看該作者
1B ~ 卓浩 Owen
4A ~ 卓希 Melody
1B ~ 姚 昇 Sunny
4E ~ 映均 Rachel
3D ~ 茜文 Icy
5E ~ 希文 Daisy
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


別墅

積分: 581


240#
發表於 07-9-19 11:13 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-9-18 23:16 發表
1B ~ 卓浩 Owen
4A ~ 卓希 Melody
1B ~ 姚 昇 Sunny
4E ~ 映均 Rachel
3D ~ 茜文 Icy
5E ~ 希文 Daisy

3C ~ 衍慧 Canice

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo