跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6482


221#
發表於 07-12-30 11:11 |只看該作者
天氣又開始凍la...
咁多位奶媽...記得著多件衫呀
病左就餵唔到b ka la
take care


男爵府

積分: 7224


222#
發表於 07-12-30 14:39 |只看該作者
係呀!有健康媽咪先有健康b架!
奶媽們,take care!
原文章由 phoebe_liu 於 07-12-30 11:11 發表
天氣又開始凍la...
咁多位奶媽...記得著多件衫呀
病左就餵唔到b ka la
take care


別墅

積分: 733


223#
發表於 07-12-30 19:52 |只看該作者
my baby's face have suffered 濕疹 for 3 weeks and my body is very inchy in last 2 weeks.

Then, I went to see chinese doctor. He asked me to STOP breast feed my baby because my health is too weak, 脾濕..etc. so my milk quality is not good at all for the baby.

I am seroucsily consider if I should really stop to breast feed my baby.. I want to give my baby the best. I am very disappointed..........
Ling


複式洋房

積分: 322


224#
發表於 07-12-30 21:29 |只看該作者

回覆 #4 phoebe_liu 的文章

小b無乜事^^,醫生比左d滴鼻既藥水佢,等佢訓得好d。哈哈 佢尋晚真係一覺訓到6點幾~
睇醫生個陣小b定定咁唔郁,醫生見到佢個樣話bb好似好識野喎~好似知係到做乜咁


別墅

積分: 764


225#
發表於 07-12-30 22:11 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-30 11:08 發表
哈哈,我係想講"好大set",btw你都get到我意思~
係呢我都想知邊度買會平d?

我係baby outlet買咋.. 不過因為係公價.. 無折..
我買個時未加價得.. 千五左右.. 呢家好似加左lu..


男爵府

積分: 7224


226#
發表於 07-12-30 22:11 |只看該作者
我生之前我個醫生都同我講過,一定要量力而為,不可免強餵人奶,否則對亞b和媽咪都無好處。好彩,我產後身體都ok。
我諗你可唔可以一餐人奶,一餐奶粉間住餵,等身體好d至全人奶呀?
原文章由 laial2 於 07-12-30 19:52 發表
my baby's face have suffered 濕疹 for 3 weeks and my body is very inchy in last 2 weeks.

Then, I went to see chinese doctor. He asked me to STOP breast feed my baby because my health is too weak, 脾 ...


別墅

積分: 764


227#
發表於 07-12-30 22:14 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 07-12-30 11:11 發表
天氣又開始凍la...
咁多位奶媽...記得著多件衫呀
病左就餵唔到b ka la
take care

係呀.. 大家要小心唔好冷病呀..
病左無得餵阿b事小.. 奶量跌事大呀.. 我之前係係其他thread見到有媽咪病後奶量跌左好多..


別墅

積分: 764


228#
發表於 07-12-30 22:16 |只看該作者
原文章由 laial2 於 07-12-30 19:52 發表
my baby's face have suffered 濕疹 for 3 weeks and my body is very inchy in last 2 weeks.

Then, I went to see chinese doctor. He asked me to STOP breast feed my baby because my health is too weak, 脾 ...

你要健康.. 阿b先會健康.. 你快快補好個身體.. 咪又可以餵番人奶囉.. 努力呀..


別墅

積分: 764


229#
發表於 07-12-30 22:21 |只看該作者
我今日好開心呀.. 雖然凍左好多.. 但我都照帶左阿b出街.. 仲去左好多地方..
我著到佢成個波咁.. 好攪笑的..
好耐無出過咁耐街啦..


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


230#
發表於 07-12-31 11:10 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-30 22:21 發表
我今日好開心呀.. 雖然凍左好多.. 但我都照帶左阿b出街.. 仲去左好多地方..
我著到佢成個波咁.. 好攪笑的..
好耐無出過咁耐街啦..


我都試過幾次單拖同呀女出街,真係好開心,最緊要係夠晒方便,執幾條片就行得...

大家有冇試過周街餵人奶?我已經試過幾次喇... 餐廳、酒樓、的士、行住街邊行邊餵都試過,之前以為會好尷尬,原來一d都唔會,可能我唔知醜,嘩哈哈~~~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7224


231#
發表於 07-12-31 14:45 |只看該作者
我亞女又瘋狂勁飲!今次已是第三次啦!
第一次:第18-19日
第二次:第23-25日
今次:昨日(第31日)-今日

琴曰 18:30-21:30瘋狂勁飲,中途停過3次換片、掃風,不夠10分鐘又來過
今早又係咁

點算呀?


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


232#
發表於 07-12-31 15:14 |只看該作者
我個女有時都會咁樣,通常由1800-2400呢幾個鐘內喪食,我通常都由得佢啜(因為見啜極都仲有奶,咪由得佢食,當俾佢食多D)...

你有冇趁佢離口時LIN下自己仲有冇奶?有冇飲多D幫助上奶既飲料呢?或者你試下飲埋"多奶茶"啦,我呢幾日開始一日飲1-2杯,D奶明顯地谷得勁左好多,呀女好多時都食唔清就飽飽唔食喇~

原文章由 余魚媽 於 07-12-31 14:45 發表
我亞女又瘋狂勁飲!今次已是第三次啦!
第一次:第18-19日
第二次:第23-25日
今次:昨日(第31日)-今日

琴曰 18:30-21:30瘋狂勁飲,中途停過3次換片、掃風,不夠10分鐘又來過
今早又係咁

點算呀? ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 322


233#
發表於 07-12-31 15:24 |只看該作者

回覆 #2 余魚媽 的文章

BB會唔會係鼻塞飲得唔好?我個囝都試過,我帶佢去睇醫生比左d滴鼻既藥水佢,氣順左,飲奶既次數都少左


別墅

積分: 764


234#
發表於 07-12-31 15:58 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-31 11:10 發表


我都試過幾次單拖同呀女出街,真係好開心,最緊要係夠晒方便,執幾條片就行得...

大家有冇試過周街餵人奶?我已經試過幾次喇... 餐廳、酒樓、的士、行住街邊行邊餵都試過,之前以為 ...

我唔敢呀.. 只係育嬰室餵.. 因為阿b唔鍾意有野"褸"住個頭.. 如果周街餵真係"春光乍洩"..
所以我出街都會帶定2支奶係身.. 無育嬰室就會餵樽囉..


男爵府

積分: 6482


235#
發表於 07-12-31 17:31 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 07-12-30 21:29 發表
小b無乜事^^,醫生比左d滴鼻既藥水佢,等佢訓得好d。哈哈 佢尋晚真係一覺訓到6點幾~
睇醫生個陣小b定定咁唔郁,醫生見到佢個樣話bb好似好識野喎~好似知係到做乜咁 ...



真係乖 ...
冇乜事就好啦


男爵府

積分: 6482


236#
發表於 07-12-31 17:33 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-30 22:14 發表

係呀.. 大家要小心唔好冷病呀..
病左無得餵阿b事小.. 奶量跌事大呀.. 我之前係係其他thread見到有媽咪病後奶量跌左好多..

咁大件事 ??
咁又岩喎
病左仲可以餵冰奶
如果奶量大減就真係大件事啦


男爵府

積分: 6482


237#
發表於 07-12-31 17:36 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-31 11:10 發表


我都試過幾次單拖同呀女出街,真係好開心,最緊要係夠晒方便,執幾條片就行得...

大家有冇試過周街餵人奶?我已經試過幾次喇... 餐廳、酒樓、的士、行住街邊行邊餵都試過,之前以為 ...

周街餵咁正 ??
我真係唔敢
次次出街都會去餵奶房餵


男爵府

積分: 6482


238#
發表於 07-12-31 17:38 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-31 14:45 發表
我亞女又瘋狂勁飲!今次已是第三次啦!
第一次:第18-19日
第二次:第23-25日
今次:昨日(第31日)-今日

琴曰 18:30-21:30瘋狂勁飲,中途停過3次換片、掃風,不夠10分鐘又來過
今早又係咁

點算呀? ...


你個女都幾 "拆" 得ka喎


男爵府

積分: 7224


239#
發表於 07-12-31 18:55 |只看該作者
多奶茶係邊到買?
原文章由 tsznok 於 07-12-31 15:14 發表
我個女有時都會咁樣,通常由1800-2400呢幾個鐘內喪食,我通常都由得佢啜(因為見啜極都仲有奶,咪由得佢食,當俾佢食多D)...

你有冇趁佢離口時LIN下自己仲有冇奶?有冇飲多D幫助上奶既飲料呢?或者你試下飲埋"多奶茶"啦,我 ...


男爵府

積分: 7224


240#
發表於 07-12-31 18:58 |只看該作者
拆得都好ar,但最怕做人亞媽唔夠奶比佢拆:-(

原文章由 phoebe_liu 於 07-12-31 17:38 發表


你個女都幾 "拆" 得ka喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo