想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 1240


221#
發表於 14-9-11 00:13 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我都系17號due day, 依家日日都好緊張, 剛剛肚有好針吉咁痛, 其他咩感覺都冇, 希望可以同大家一齐生羊b


大宅

積分: 1409


222#
發表於 14-9-11 00:24 |只看該作者

引用:我都系17號due day, 依家日日都好緊張, 剛

原帖由 markstar 於 14-09-11 發表
我都系17號due day, 依家日日都好緊張, 剛剛肚有好針吉咁痛, 其他咩感覺都冇, 希望可以同大家一齐生羊b

...
試下驗。。。我剛驗左有料到,好淺
1410366244306.jpg


男爵府

積分: 7778


223#
發表於 14-9-11 00:34 |只看該作者

引用:應該...剛剛驗有粉印啦+

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
應該...剛剛驗有粉印啦
咁快驗到




男爵府

積分: 7778


224#
發表於 14-9-11 00:34 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我due day 19號





大宅

積分: 1409


225#
發表於 14-9-11 00:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11

原帖由 yanbeebee 於 14-09-11 發表
咁快驗到
我17號due! 岩岩無聊驗下,但要加深先有希望


男爵府

積分: 7778


226#
發表於 14-9-11 00:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanbeebee+於+14-09-11+發表

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
我17號due! 岩岩無聊驗下,但要加深先有希望
你係綠d?




複式洋房

積分: 223


227#
發表於 14-9-11 00:49 |只看該作者

引用:應該...剛剛驗有粉印啦

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
應該...剛剛驗有粉印啦
woo


大宅

積分: 1409


228#
發表於 14-9-11 00:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11

原帖由 yanbeebee 於 14-09-11 發表
你係綠d?
秀兒早早孕


大宅

積分: 2145


229#
發表於 14-9-11 01:50 |只看該作者

引用:應該...剛剛驗有粉印啦+

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
應該...剛剛驗有粉印啦
呢條已經好深粉紅。恭喜!咁快驗到嘅。




大宅

積分: 1409


230#
發表於 14-9-11 09:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11

原帖由 Lockheart 於 14-09-11 發表
呢條已經好深粉紅。恭喜!咁快驗到嘅。
得個控炸


男爵府

積分: 7778


231#
發表於 14-9-11 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lockheart+於+14-09-11+發表

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
得個控炸
有左先會有控架麻




大宅

積分: 1409


232#
發表於 14-9-11 09:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11

原帖由 yanbeebee 於 14-09-11 發表
有左先會有控架麻
我呢幾日唔驗住!到due day再驗


別墅

積分: 527


233#
發表於 14-9-11 12:07 |只看該作者

引用:應該...剛剛驗有粉印啦+

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
應該...剛剛驗有粉印啦
我見到呀




大宅

積分: 1094


234#
發表於 14-9-11 12:14 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我都係無咩感覺!但少少野自己又諗,例如:
1)琴日係廁所無啦啦一下作嘔(無可能咁快有呢個感覺)
2)放屁(可能係因為啲中藥)
3)成日肚餓(可能食少左野)
4)胃氣
5)胸痛(可能係M)




大宅

積分: 1409


235#
發表於 14-9-11 14:11 |只看該作者

引用:我都係無咩感覺!但少少野自己又諗,例如:

原帖由 Wenchoy 於 14-09-11 發表
我都係無咩感覺!但少少野自己又諗,例如:
1)琴日係廁所無啦啦一下作嘔(無可能咁快有呢個感覺)
2)放屁 ...
排卵後3日36.62
排卵後4日36.78
排卵後5日36.72
排卵後6日跌温36.48
排卵後7日36.62左右扯痛痛到行唔到,秀兒早早孕淺控,中醫話平穩唔錯!
排卵後8日36.78睇中醫開始有滑脈!

day1-12中藥
day13-17燉雞精,蜆精
day18-19中藥
每晚用哎草浸腳


別墅

積分: 527


236#
發表於 14-9-11 14:13 |只看該作者
02November 發表於 14-9-10 23:40
我同你一樣case.
我前兩日36.83,今日36.94就算我唔係本身低溫 我都已經係高溫3日。。。。


男爵府

積分: 7778


237#
發表於 14-9-11 14:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Wenchoy+於+14-09-11+發表我

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
排卵後3日36.62
排卵後4日36.78
排卵後5日36.72
我中醫呢幾日無開,我都想去睇呀




大宅

積分: 1409


238#
發表於 14-9-11 14:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11

原帖由 yanbeebee 於 14-09-11 發表
我中醫呢幾日無開,我都想去睇呀
我右手強過左手中的話又係女


男爵府

積分: 7778


239#
發表於 14-9-11 14:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanbeebee+於+14-09-11+發表

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
我右手強過左手中的話又係女
我上次小x中醫都話係女!

我想女呀

我今日day 23,有m的感覺




大宅

積分: 1094


240#
發表於 14-9-11 14:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanbeebee+於+14-09-11+發表

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
我右手強過左手中的話又係女
咩叫右手強過左手呀?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo