自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


伯爵府

積分: 16393


221#
發表於 14-10-6 16:35 |只看該作者

引用:回覆 renewdanny 的帖子請問你喜記事件, 你

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 renewdanny 的帖子

請問你喜記事件, 你支持老闆嗎?
喜記 case, 如果有份屈老闆的,讀書是白讀了

點評

為人子女  不能理解, 請看頁1尾  發表於 14-10-6 17:30


大宅

積分: 1661


222#
發表於 14-10-6 16:36 |只看該作者

回覆:Onlok 的帖子

因為讀書考試, 老師話point form最清楚明白。

點評

Onlok  樓下大晒!  發表於 14-10-6 21:24
Onlok  樓下大晒!  發表於 14-10-6 21:23
為人子女  理料之教育習慣  發表於 14-10-6 16:55


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


223#
發表於 14-10-6 16:37 |只看該作者

引用:回覆+kokobear+的帖子嗯嗯,+法治安寧,+我們

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 kokobear 的帖子

嗯嗯, 法治安寧, 我們也是擔心學生安危, 請反佔中不去打人 / 非禮
不要佔旺佔銅,老實坐低表達;學聯要求同林鄭傾又响度拖,一時要呢樣下一刻又要第二樣;誠意何在?



點評

Kateff  擺明另有目的  發表於 14-10-6 17:16
為人子女  只希望會談盡快成功!!!  發表於 14-10-6 16:54
The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


224#
發表於 14-10-6 16:38 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

冇咩point ,唔知你想表達啲咩

點評

為人子女  嗯, 盡能力溝通  發表於 14-10-6 16:53


大宅

積分: 1801


225#
發表於 14-10-6 16:39 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 14:36
回覆 Sindy 的帖子

点解次次講到你咁高??
唔係學歷高低問題,只不過人地睇野客觀d 姐,都唔明你開post 來做乜,你根本都接受唔到人地既意見,人地講乜你都反…

點評

為人子女  大家都話大家客觀的  發表於 14-10-6 16:51


複式洋房

積分: 227


226#
發表於 14-10-6 16:39 |只看該作者
輕鬆媽咪 發表於 14-10-6 16:23
請問咩係民心, 當放完摧淚彈, 賺到人心?? ---> 發摧淚彈係失人心, 但唔等如佔中人仕可以霸佔街道, 影響民 ...

請問咩係民心, 當放完摧淚彈, 賺到人心?? ---> 發摧淚彈係失人心, 但唔等如佔中人仕可以霸佔街道, 影響民生.--->被趕出公民廣場, 不開放添美道是政府的決定, 因為沒有地方示威, 去道路是迫不得已, 呢点同好多人講過, 大家意見不同

你家中不會先打你个女一把, 用打者愛也的道理去賺取佢既人心吧?? --->佔中人仕正正就係打咗香港人一大把(影響小巿民生計), 然後說: 我為你地爭取緊咋, 你地咁都唔明!
--->也有被影響的人支持, 誰能代表全香港?

其實你唔信呢d叫非禮, 你大可以問人法律意見, 查下條例---> 未審先判, 就算喜記老闆真的有非禮人, 他代表咗全港反對佔中嘅人?--->你不評論, 我也沒法, 他不代表全反占中的人, 只不過他大聲話自己係反占中, 一边抱女生小腿, 女生一边叫, 他一边不放手


就如我一開始提到
如果有一日, 某中年男子撲到你女身上, 大哭大叫, 你會先等他喊完攬夠, 先問他原因, 再確定是否非禮嗎? ---> 如果有個男子撲到你女身上, 大哭大叫, 你都會即刻拉走佢先啦, 係咪? D警察如果一見示威者即刻清場, 你地仲可以霸住D路, 發表晒你地D根本實得唔到嘅偉論後先至拉開你地係唔啱? 邊個克制D?
--->你自己睇番, 去公民廣場未占馬路. 而且為什麼不先找談判專家嘗試説服市民離開

點評

pooh仔  有喎. 你哋照佔咋喎   發表於 14-10-6 22:23


伯爵府

積分: 19276

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


227#
發表於 14-10-6 16:40 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

為人子女就做為人子女該做的事吧!你寫咁多野想點?我係c9,你寫咁多,冇興趣亦冇打算睇,你哋成熟D先同我哋理論…… 你哋欠缺嘅係人生經驗!

點評

為人子女  我阿婆同你一樣咁講  發表於 14-10-6 16:59


禁止訪問

積分: 93097


228#
發表於 14-10-6 16:40 |只看該作者

引用:Quote:輕鬆媽咪 發表於 14-10-6 16:23 請問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


229#
發表於 14-10-6 16:41 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:01
為人子女, 望見有不少家長以為學生沒有思考能力, 各种持反對意見, 其實心好痛
痛心的是身為父母, 郤沒有理 ...

講得好


翡翠宮

積分: 76426

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


230#
發表於 14-10-6 16:41 |只看該作者

引用:佔中時就扮大人,比人打、罵時變返细路,你

原帖由 jojo1234 於 14-10-06 發表
佔中時就扮大人,比人打、罵時變返细路,你赢
又幾啱聽喎!

點評

為人子女  養兒100歲, 長憂99, 明的  發表於 14-10-6 17:01


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


231#
發表於 14-10-6 16:42 |只看該作者

引用:回覆 小豬澄 的帖子每个月只幾百元, 當年住

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 小豬澄 的帖子

每个月只幾百元, 當年住木屋, 我捱過, 試過
請問佔中可以改變啲咩?成日要梁振英落台,佢只不過係阿爺既一隻棋喳,佢落台有咩用,唔好忘記已經回歸左喇,如果你話比我聽,佔完可以港獨,我即刻出去佔,

點評

為人子女  只望改政制有利香港  發表於 14-10-6 17:03


禁止訪問

積分: 15530


232#
發表於 14-10-6 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76426

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


233#
發表於 14-10-6 16:49 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

其實樓主都好乖!有聽大家嘅意見!亦有解答!欣賞樓主呢點!
不過政治唔係得黑同白咁簡單!

[AM專訪]人大常委會將於周日就普選框架拍板,連日各方叫陣,大有決戰前夕味道,但台前上演的明明是一場大衛挑戰巨人的強弱懸殊決鬥。長年遊走兩岸三地的文化評論員梁文道,對政改十分悲觀,他直言香港「好大鑊」,因察覺到有一方勢力將香港弄致翻天覆地,他質疑,「香港今日搞到咁局面,邊個有著數?」文:鄭秀韻      攝:鍾式明人稱「道長」的梁文道,從事傳媒工作16年,長年筆耕,文章多分析中港台社會動態,對近日鬧得紛擾的政改問題,亦有一番觀察及見解。他早前接受本報專訪,從內地一股肅殺氣氛,談到香港為何失去中間溫和聲音,令政改走向恍如已預見的「死局」。他指現時內地氣氛空前緊張,出現很多「古靈精怪」的敏感和自我審查,「點解內地咁緊張?並非習近平有好明確命令話邊條路線唔准郁,而係營造一種肅殺氣氛,所有人嘅神經就挑動起嚟,過去嘅極左分子又重新出嚟……」而政治鬥爭最劇烈的時候,意識型態亦必定空前緊張,並興起「維穩經濟」。所謂「維穩經濟」,他舉一個活生生事例,指認識一名江西南昌年輕異見人士,對方因經常批評共產黨及地方政府,長期成為維穩打擊對象,因屢被「國保」騷擾,遂決定離開南昌到北京發展,「點知佢快要走時,『國保』叫佢唔好走,話幾十個兄弟睇你,大家傾deal,甚至有咩合作項目一齊搞……」他以另一例子作比喻,「冇火燭,消防員做乜?」有人撥火推高中港矛盾梁文道認為,香港爭取民主與內地緊扣相連,若香港實行一人一票普選特首及立法會,會影響內地各省市年輕人,「佢哋會問點解我哋唔得?」因此,中央將香港政改問題提升到國家安全層面,而且黑白分明,他認為合乎他們的一貫發展邏輯,他更認為,近年中港對立嚴重,是有人刻意挑撥事端,而今年4月內地童在旺角便溺猛地發酵更是事不尋常,他指事件本是小事一樁,內地過去多會以「兩地血濃於水」來小事化無,「但今次唔係,《環球時報》出3日社論鬧香港人,新華社出評論,微博上出『五毛』鬧香港人,即係撥火,唔係收火,中港矛盾佢有份撥火。」他又指網媒《熱血時報》及《輔仁媒體》在內地毋須「翻牆」,「想大陸網民睇到呢啲網站,見到香港班人成日叫你『支那狗』、『蝗蟲』……所以中港矛盾係佢撥出嚟,就係安全問題。」「呢種對立矛盾推高有咩好處?」他認為正是基於維穩邏輯,他亦察覺今年發生的所有事都很奇怪,「傳統智慧話俾我哋知,七一遊行前中央會派糖嘅,但今次出白皮書;傳統智慧話俾我哋知,如果真係有班人佔中,就好似當年五區公投咁,係play down(淡化)重要性,但大家都知,反佔中只係推高咗佔中嘅意志力同埋度氣……點解佢咁做?同香港後面有啲人做嘢官僚心態有關,呢班官僚同南昌官員一樣,冇事就冇飯開……」打傳媒學者 失中間聲音維穩魔爪還伸向傳媒,新聞網站《主場新聞》結業,身為創辦人之一的梁文道,對「主場之死」無透露丁點內情,但斷言肯定與政治原因有關,認為事件達到的效果是香港媒體光譜「唔見咗」,只剩兩極,「今鋪政改好特別地方,有班人講袋住先、或有啲人想有得傾,但好多人話好難……點解冇中間力量?唔會有溫和聲音?係佢自己拆咗……」他指2010年通過政改方案,是因與民主黨傾掂數,當時民主黨是政壇中間力量,首腦是司徒華,「但今日政壇冇咁嘅人,全數歸晒兩邊……」當時除了政治力量,還有輿論力量,「學者聯署,即佔中嗰班,陳健民、戴耀廷,仲有蔡子強、馬嶽,今日班人全部俾你打到變晒敵人,冇埋中間聲音……」《主場》被滅聲,梁文道曾形容「香港真係好大鑊」,「《主場》本來都企中間位,但佢都容忍唔到,同見佢手法都變咗,從前如果想搞掂一個media,佢唔會用啲方法令到創辦人覺得唔舒服,佢會拉攏你,例如佢可以用銀行想落廣告,呢個先係正路手法,所以今次香港好大鑊,因為以前從來唔係咁玩。」他深信不疑,「肯定依家有一班勢力覺得,愈搞到香港對立好嚴重、推到香港好大鑊,佢愈有著數。」他反覆提出「搞到咁咩人有著數」的疑問,「香港今日搞到呢個局面,一定有好多人攞著數、攞政績,一步一步推,對佢哋嚟講,消滅一個媒體係一個政績,要一個媒體轉軚,又係一個政績,搞個反佔中(活動),又係政績,全部人都冇諗,呢啲嘢最終構成嗰個好大picture入面,其實對中央有冇好處?都冇好處,對香港亦冇好處,但佢唔理得咁多!」有可能變「一國一制」基本法委員會委員劉強早前說,政改最壞打算是「一國兩制」變「一國一制」,梁文道認同這個說法,甚至認為極有可能,他推測政改最壞局面是中央堅持「過半數」提名門檻,佔中必會發生,到時駐港解放軍可能會「影子」出動,「但真正大鑊地方唔係解放軍出,而係清場後要上court,可能搞一、兩年,呢年幾兩年日日有古仔(新聞),國際媒體當烏克蘭(內戰)新聞咁做,外國勢力有可能變真,真有一班極右人士覺得香港冇掩雞籠,真係嚟到,然後透過香港影響大陸,香港變咗所謂中國版顏色革命嘅前線基地,到時真真正正係國安問題。」他不排除當出現最惡劣情況時,中央會乘勢重推23條立法,他認為23條與普選分不開,「我成日覺得咩愛國愛港都係假嘅」,他大膽假設,即使今日香港有普選,八成投票選民仍是會選曾鈺成之類的建制派,「但就算係咁,你估選舉會否冇篩選?都唔會,因為安全永遠唔會放心。」對前景悲觀 中央香港雙輸梁文道對時局不無感慨,他形容:「我覺得好不幸」,並直言「好悲觀」,「睇住冇晒中間派,最終對中央、對香港都輸!」他續說,「如果中央清醒嘅話,唔應該俾個局面發生到咁情況,但點解會去到咁?我成日覺得有好多我哋估唔到嘅人,可能好多係香港自己人,喺中間攞著數!」他相信整個局面並無預設劇本,可能是陰差陽錯,或有人欺上瞞下、謊報軍情,「即係明明香港冇乜敵對勢力,只係內部矛盾,但愈同上面煲到好勁,佢先有資源、有權、有著數,呢個就係維穩經濟學……」但他諷刺說,「點解過去咁多年中國內部保安維穩開支不停上升?你愈維穩愈唔穩……」觀乎近日事態發展,佔中看來已無法避免,但後續如何,無人知曉,「大家開始已去到一個地步,冇人再計較實際嘅嘢……大家都唔諗,大家覺得佔中係世界末日,世界末日之後仲有乜好諗……冇人去諗之後點,連建制派都唔諗,推晒啲人出嚟,是非大決戰,之後點?點埋尾?冇人諗……」香港人可做甚麼?「唯有盡量掌握機會,將實況講出嚟,要超越既有嘅意識形態對立……」後記末代港督彭定康於96年在其任內最後一份施政報告中曾說——「我感到憂慮的,不是香港的自主權會被北京剝奪,而是這項權利會一點一滴地斷送在香港某些人手裡……」彭定康於18年前所作的預言,看來正在應驗!

樓主應作多方面睇清楚啲先!
我支持佔中!但反對佔銅旺中!樓會會分我為邊類?支持定反對?


男爵府

積分: 9834


234#
發表於 14-10-6 16:51 |只看該作者

回覆:ivylam82 的帖子

這個高風險的手術(佔中)的代價太大,我相信大部分香港市民選擇唔做,寧願吃中藥調理,系慢一點,但安全及也有機會復元。
阻人衣食,尤如殺人父母,你明白這個句子的意思嗎?你們唔系阻住人家揾食,你們會俾人叫廢青垃圾嗎?
你們對政府的不滿,點解要大多數市民找數?真系好無辜!
政改是中央話事,香港政府可以做的很有限,你們不滿689唔同你們傾,與市民何干?




伯爵府

積分: 16393


235#
發表於 14-10-6 16:51 |只看該作者

引用:Quote:為人子女 發表於 14-10-6 13:32 回覆

原帖由 kksushi 於 14-10-06 發表
一開始你地有申請和平集會時, 人家有無咁對你地呀? 根本就你地自己先去犯法去試警察底線, 人地叫左你地和 ...
我今朝同我同事用冇申請示威呢點拗時,佢竟然答我“你估政府會批咩?就係知佢唔會批先夾硬去!” 嘩歪理到呢

點評

Kateff    發表於 14-10-6 17:19
Snoobiz  咪就係!梗硬到暈!   發表於 14-10-6 17:19


珍珠宮

積分: 35162


236#
發表於 14-10-6 16:52 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

打手仲未比人拉


子爵府

積分: 12405


237#
發表於 14-10-6 16:54 |只看該作者

引用:Quote:wcandtt+發表於+14-10-6+13:28+你地

原帖由 Sindy 於 14-10-06 發表
佢地有認真讀下歷史就唔會咁, 納稅人支助佢地班學生讀書, 又唔好好去讀 ...
咁又唔可以咁講,警察人工夠係用納稅人錢啦,咁佢哋又好好地全暴安民?



點評

Kateff  警察都有交稅  發表於 14-10-6 17:20


子爵府

積分: 13835

好媽媽勳章


238#
發表於 14-10-6 16:56 |只看該作者

引用:+本帖最後由+為人子女+於+14-10-6+13:01+編

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
本帖最後由 為人子女 於 14-10-6 13:01 編輯

為人子女, 望見有不少家長以為學生沒有思考能力, 各种持反 ...
請不要再派其他高登小朋友來洗板又洗板了!!有冇聽過一失足成千古恨?請不要再滅聲了!民主是什麼?民主係人民做主。但你地有冇問過香港700萬市民嘅意願呢?




侯爵府

積分: 20745


239#
發表於 14-10-6 16:59 |只看該作者
其實好簡單,你同你某D同學不滿老師,跟住就佔領學校TOILET,吾比其他同學用TOILET,甘對不對呢?

點評

mamaluk  瀨咗啦  發表於 14-10-6 18:05
為人子女  去其他toilet 占完會走  發表於 14-10-6 17:35


珍珠宮

積分: 44848


240#
發表於 14-10-6 17:01 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

我地都做過學生 你講咁多野都好似唔係好關事咁既 你以為我地真係會亂信個d心post咩

但我都有眼見你地佔中既情影 亦有眼見你地搜救護車

你地咪又係見唔到自己錯乜 我只係80後

你唔好覺得佔咗中就係一種承擔 好偉大

你呢一刻覺得自己好成熟 若干年後 都會覺自己幼稚

今時今日 我終於明白老人家講既食鹽多過你食飯

後生點都唔明 一定係要經歷某d野先明

點評

為人子女  一樣有70後支持  發表於 14-10-6 17:38

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo