在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1404


221#
發表於 08-7-2 20:35 |只看該作者
投青衣一票!



[ 本文章最後由 vane@nana 於 08-7-2 22:38 編輯 ]


大宅

積分: 3207


222#
發表於 08-7-2 23:18 |只看該作者
咁一於去灝景灣啦! 妳地prefer幾點開始玩呀? anyway, 一齊喺靑衣城食lunch呀!

明早confirm時間!

原文章由 vane@nana 於 08-7-2 20:35 發表
投青衣一票!


大宅

積分: 3207


223#
發表於 08-7-2 23:21 |只看該作者
Hi, 豬仔媽, 聽日見

原文章由 猪仔妈 於 08-7-1 18:51 發表

小朋友BB仔果时好趣致架,妈咪就会辛苦D
开始大个就识得激妈咪驳妈咪嘴,哈哈~当然都会哄妈咪开心啦
小朋友都系细细个好玩


大宅

積分: 3207


224#
發表於 08-7-2 23:36 |只看該作者
酌媽, 酌b真係勁乖, 完全冇扭過計, 叫佢食野/ 飲水, 佢就即食/ 飲。掃地又認真(真係掃足一粒鐘, 連門欄外、heiyee房及床底都掃埋)

今日証實酌b:
1. 鍾意排列 (佢幫一件件迷你傢俬排隊)
2. 鍾意圓形 (所有圓形都會探索, 嘗試扭開)
3. 專注 (掃地、玩木珠etc. 可以玩好耐 )

同埋佢同heiyee排排坐, 一齊用匙自已食水果時, 佢好小心翼, make sure粒西瓜安全送入口中 ( 如中途發現斜了少少, 佢會用左手食指篤返正中, 先放入口:lol: )

原文章由 tupytupy 於 08-7-2 19:34 發表
今日真係超級唔該晒heiyee媽幫我湊仔湊足成個下晝呀,真係多謝多謝

頭先我見heiyee公公婆婆o係度,怕阻住你地所以好快就走喇,我都唔記得問酌b有無整喊heiyee添;不過我返來睇返d相見佢地好似好開心,我諗應該無掛: ...


大宅

積分: 3842


225#
發表於 08-7-3 00:09 |只看該作者
hey, 你們通常玩到幾點散家 ? 明天要返playgroup, 想看下可否短聚下wor.

原文章由 CottonCandy 於 08-7-2 23:18 發表
咁一於去灝景灣啦! 妳地prefer幾點開始玩呀? anyway, 一齊喺靑衣城食lunch呀!

明早confirm時間!


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


226#
發表於 08-7-3 06:40 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-2 23:21 發表
Hi, 豬仔媽, 聽日見

早晨呀!我一定到
PM留电话比你啦
打比我呀,THX!


伯爵府

積分: 15067


227#
發表於 08-7-3 07:11 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-2 23:36 發表
酌媽, 酌b真係勁乖, 完全冇扭過計, 叫佢食野/ 飲水, 佢就即食/ 飲。掃地又認真(真係掃足一粒鐘, 連門欄外、heiyee房及床底都掃埋)

今日証實酌b:
1. 鍾意排列 (佢幫一件件迷你傢俬排隊)
2. 鍾意圓形 (所有圓形都 ...

免費鐘點!


大宅

積分: 3842


228#
發表於 08-7-3 09:55 |只看該作者
cottoncandy

I have already pm my mobile to you , pls call me and see if we can gather today la... thanks.


大宅

積分: 1404


229#
發表於 08-7-3 10:20 |只看該作者
原文章由 HoiYauBB 於 08-7-3 09:55 發表
cottoncandy

I have already pm my mobile to you , pls call me and see if we can gather today la... thanks.

豬仔媽, HoiYauBB Nice to meet you all and see you later!!!


侯爵府

積分: 20493


230#
發表於 08-7-3 10:26 |只看該作者
請問我地幾多點o係邊樹等呀

原文章由 vane@nana 於 08-7-3 10:20 發表

豬仔媽, HoiYauBB Nice to meet you all and see you later!!!


侯爵府

積分: 20493


231#
發表於 08-7-3 10:28 |只看該作者
哈哈,咁咪o岩數囉;heiyee媽幫我湊仔,酌b幫返heiyee媽掃地

原文章由 jjtseung 於 08-7-3 07:11 發表

免費鐘點!


侯爵府

積分: 20493


232#
發表於 08-7-3 10:28 |只看該作者
豬仔媽,晏d見啦

原文章由 猪仔妈 於 08-7-3 06:40 發表

早晨呀!我一定到
PM留电话比你啦
打比我呀,THX!


侯爵府

積分: 20493


233#
發表於 08-7-3 10:30 |只看該作者
好呀,希望可以見到面啦

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-3 00:09 發表
hey, 你們通常玩到幾點散家 ? 明天要返playgroup, 想看下可否短聚下wor.


侯爵府

積分: 20493


234#
發表於 08-7-3 10:39 |只看該作者
嘻,多謝heiyee媽讚賞酌b呀
酌b都真係一個算係好好湊o既小朋友,除左o係食方面要我勞氣之外,其他都可以接受

係呀,酌b係好like圓形架,而排列佢都好喜歡架,但如果係屋企的話,佢排完之後隔一陣佢就會用手撥亂晒佢囉
同埋我都發覺酌b對佢有興趣o既野係真係會好專注架
而且佢係好有原則添,所以你見佢食西瓜時,件西瓜歪左d佢都會篤返正先放入口就係咁o既原因囉

原文章由 CottonCandy 於 08-7-2 23:36 發表
酌媽, 酌b真係勁乖, 完全冇扭過計, 叫佢食野/ 飲水, 佢就即食/ 飲。掃地又認真(真係掃足一粒鐘, 連門欄外、heiyee房及床底都掃埋)

今日証實酌b:
1. 鍾意排列 (佢幫一件件迷你傢俬排隊)
2. 鍾意圓形 (所有圓形都 ...


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


235#
發表於 08-7-3 12:06 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-3 10:28 發表
豬仔媽,晏d見啦

等你CALL呀,刚刚回家!


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


236#
發表於 08-7-3 12:08 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-3 10:20 發表

豬仔媽, HoiYauBB Nice to meet you all and see you later!!!

我也很高兴一会可以见到大家啊!!!


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


237#
發表於 08-7-3 17:19 |只看該作者
由于皮肤很痒没有打招呼就先走了,SORRY~
回家冲完凉就上来了,今天很开心认识各位令令妈咪,谢谢你们给我快乐的一天!期待下一次见面哦!
图片我已整理好了,各位妈咪是否介意我在博客上传,方便你们下载呀


大宅

積分: 3207


238#
發表於 08-7-3 22:15 |只看該作者
我地今日好擔心悶親妳啊!

唔該晒妳幫我地推bb車, 又幫我地影相. 我當然唔介意放相上妳blog啦!

下次我地揀室內/家聚, 等小朋友自己玩, 我地可以慢慢傾偈

原文章由 猪仔妈 於 08-7-3 17:19 發表
由于皮肤很痒没有打招呼就先走了,SORRY~
回家冲完凉就上来了,今天很开心认识各位令令妈咪,谢谢你们给我快乐的一天!期待下一次见面哦!
图片我已整理好了,各位妈咪是否介意我在博客上传,方便你们下载呀 ...


大宅

積分: 3207


239#
發表於 08-7-3 22:42 |只看該作者
Ballma,

打比妳但冇人聽... 如果係飯連餸, 我得一盒森永, 係沙丁魚+雜菜(紅蘿蔔、牛蒡、豆腐、海帶、香菇等), 亦含少少蛋.

若只是餸, 即加在飯/粉上, 就有數款: (1) 豬肉+雜菜 (洋葱、紅蘿蔔、白菜、粟米、紅青椒、香菇等) (2) 吞拿+雜菜 (洋葱、紅蘿蔔、薯仔、南瓜、芹菜、紅青椒、蕃茄、菇) (3) 雞肉+10種雜菜.

留意: 各含調味e.g.salt, sugar, 所以係幾好味, 但唔知懿懿受唔受到...

如妳合用, 我可以比晒懿懿架, 妳Friday or Saturday得閒?


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


240#
發表於 08-7-3 23:14 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-3 22:15 發表
我地今日好擔心悶親妳啊!

唔該晒妳幫我地推bb車, 又幫我地影相. 我當然唔介意放相上妳blog啦!

下次我地揀室內/家聚, 等小朋友自己玩, 我地可以慢慢傾偈

...

好耐无试过咁开心喇,多谢你地令我想起过去凑仔果段日子,真系有苦亦有甜,做一个全职妈咪真系好辛苦架,加油哦!宝B好快大架,眨下眼就一年,我都好似发左场梦咁就做左妈咪十几年啦,有时自己都唔敢信有个咁大个既仔仔,妈咪看着宝B一天天长大健康成长,再辛苦也觉欣慰~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo