跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


221#
發表於 08-10-15 14:27 |只看該作者
整完.....返工喇.....都幾趕!
今日有3個n1媽媽, 有孖仔mami, 我, 同一個8月開學既小朋友mami(嘻嘻, 我吾記得小朋友個名);仲有d大班d既媽媽,約10個8個人啦, 校長都有去......幾好玩呀....校長影左相呀?吾知會post響邊呢?
我問12, 愛美麗有冇返學, 12話:愛美麗病左....
愛美麗吾知點呢?冇返幾個禮拜學啦.....ee掛住你呀...
愛美麗ma又吾知點呢?粗身大細.....要事事小心, 吾好操勞喇..
我真係想問下老師/校長知吾知佢既情況, 不過又好似好多事咁~


原文章由 cl76215 於 08-10-15 10:20 發表
12MA, 你今日整甜品點呀? 有無撞到同學仔D媽咪呀? 我都好想去呀? 你知唔知愛美麗有無返學呀?你問吓12呀, 佢講嘢咁叻! 愛美麗MA, 你上嚟報下平安啦!


大宅

積分: 1455


222#
發表於 08-10-15 14:49 |只看該作者
生日會學校吾知點攪呢?上網, 就好似好大型, (借左社區會堂俾小朋友玩遊戲), 但蛋糕相就似得家長同小朋友影...都吾知點?

12,一歲生日就去澳門, 因為澳門有個朋友個仔同12同月生日, 所以過去一齊玩一齊食飯;今年咪playgroup時同小朋友開小小型生日會囉+響婆婆/嫲嫲屋企/出街食飯+搵我friend一家&有小朋友既一齊食飯囉....一直想等佢返學大個d, 先同佢開生日會, 但又吾知今年係咪時候.....好多野要諗....你知我啦..而家屋企又吾係大, 等遲搵到樓, 間屋大d先會諗係屋企攪...

[ 本文章最後由 klam 於 08-10-16 10:37 編輯 ]


男爵府

積分: 7703


223#
發表於 08-10-15 15:38 |只看該作者
學校生日會: 每兩個月一次, 會請生日小朋友既家長出席(帶一款食物同小朋友分享,多數既家長都會帶蛋糕).午睡後,全校小朋友去晒會堂,生日仔有生日帽,坐前面. 每班輪住玩遊戲,唱歌仔.生日小朋友再同家長玩一個親子game
之後大家會為生日小朋友唱生日歌.玩完game,返入學校,生日仔埋位同蛋糕影相,之後入返課室大食會(家長可以一齊食(曾問過老師,要帶幾多分量先夠,佢話生日家長帶黎既食物主要for自己班,太多先分比其他班).走時生日仔仲有份小禮物添
可以的話,到你既時候,盡量參加(有媽咪分享,生日仔見到人地個個有爸媽黎,自己無,勁慘).

原文章由 klam 於 08-10-15 14:49 發表
生日會學校吾知點攪呢?上網, 就好似好大型, (借左社區會堂俾小朋友玩遊戲), 但蛋糕相就似得家長同小朋友影...都吾知點?

12,一歲生日就去澳門, 因為澳門有個朋友個仔同12同月生日, 所以過去一齊玩一齊食飯;今年咪pla ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


224#
發表於 08-10-15 15:48 |只看該作者

回覆 #1 klam 的文章

尋日學校有張通告買冬季校服嘅, 唔買校褸得唔得呢? 我覺得好凍時, 著自己D厚褸會暖D, 同埋入到課室又除, 好似無咩用! 12MA, 要買外套,咁運動衫, 你會買一OR二套呀! 今個星期六我會帶希希返學呀, 順便想睇下有無校服個樣板.


大宅

積分: 1455


225#
發表於 08-10-15 16:19 |只看該作者
我今日帶12返學, 問過校長喇....未有校服果板睇住, 因為未送唻, 家長填左回條交返學校(只寫數量,學校代度身)吾岩再同學校換....
校褸?我未諗呀....我諗住買左先算,校服,運動衫各一囉....但又驚冬天會吾會乾吾切呢?好似真係校褸冇咁暖, 但人人穿佢吾穿, 小朋友會吾會覺得自己怪呢? ....我諗下先....應該都買既....

原文章由 cl76215 於 08-10-15 15:48 發表
尋日學校有張通告買冬季校服嘅, 唔買校褸得唔得呢? 我覺得好凍時, 著自己D厚褸會暖D, 同埋入到課室又除, 好似無咩用! 12MA, 要買外套,咁運動衫, 你會買一OR二套呀! 今個星期六我會帶希希返學呀, 順便想睇下有無校服 ...


大宅

積分: 1455


226#
發表於 08-10-15 16:22 |只看該作者
tantaub,
thank you你的提點....
嘩, 生日會好陣仗呀.....咁9-10月既生日會, 我地d n1小朋友, 咪應該去過囉?我問下個女先..

原文章由 tantaub 於 08-10-15 15:38 發表
學校生日會: 每兩個月一次, 會請生日小朋友既家長出席(帶一款食物同小朋友分享,多數既家長都會帶蛋糕).午睡後,全校小朋友去晒會堂,生日仔有生日帽,坐前面. 每班輪住玩遊戲,唱歌仔.生日小朋友再同家長玩一個親子game ...


男爵府

積分: 7703


227#
發表於 08-10-15 16:29 |只看該作者
係呀. 到你時,記得帶相機
原文章由 klam 於 08-10-15 16:22 發表
tantaub,
thank you你的提點....
嘩, 生日會好陣仗呀.....咁9-10月既生日會, 我地d n1小朋友, 咪應該去過囉?我問下個女先..
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


228#
發表於 08-10-15 16:31 |只看該作者
冬季只有運動衫架咋
原文章由 klam 於 08-10-15 16:19 發表
我今日帶12返學, 問過校長喇....未有校服果板睇住, 因為未送唻, 家長填左回條交返學校(只寫數量,學校代度身)吾岩再同學校換....
校褸?我未諗呀....我諗住買左先算,校服,運動衫各一囉....但又驚冬天會吾會乾吾切呢?好 ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


229#
發表於 08-10-15 16:38 |只看該作者
冬季只有運動衫架咋 ??

真係?咁係即係要2套運動衫, 你地果時點買法呀?


男爵府

積分: 7703


230#
發表於 08-10-15 16:53 |只看該作者
我係超級懶精,買5套,星期日一次iron晒.
原文章由 klam 於 08-10-15 16:38 發表
冬季只有運動衫架咋 ??

真係?咁係即係要2套運動衫, 你地果時點買法呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


231#
發表於 08-10-15 16:55 |只看該作者
張notice得3個item: 冬季校服/外套/校褸
原文章由 klam 於 08-10-15 16:38 發表
冬季只有運動衫架咋 ??

真係?咁係即係要2套運動衫, 你地果時點買法呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


232#
發表於 08-10-15 16:59 |只看該作者
5
你買果d既side係岩岩好, 每年買呀?
冬天校服即係要買:運動衫+校褸就ok?仲有冇冬天外套之類既野呀?
今次訂購係咪凈係買呢2樣野?


原文章由 tantaub 於 08-10-15 16:53 發表
我係超級懶精,買5套,星期日一次iron晒.


大宅

積分: 1455


233#
發表於 08-10-15 17:07 |只看該作者
嘻嘻, 我冇睇, 諗住上到學校有辦睇, 慢慢執....
外套同夏天果件吾同架咩?

原文章由 tantaub 於 08-10-15 16:55 發表
張notice得3個item: 冬季校服/外套/校褸


男爵府

積分: 7703


234#
發表於 08-10-15 17:21 |只看該作者
你地夏天外套,係咪就係白色o個件呀?舊年冬夏都無外套,所以唔知情況.
5套,本來兩個size,但大一個size, 著到上胳肋低都唔掂mouth: ,結果要換返一樣size. 未試,唔知仲岩唔岩著呢

原文章由 klam 於 08-10-15 17:07 發表
嘻嘻, 我冇睇, 諗住上到學校有辦睇, 慢慢執....
外套同夏天果件吾同架咩?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


235#
發表於 08-10-15 17:33 |只看該作者
無外套?
咁今年冬天外套係野?

原文章由 tantaub 於 08-10-15 17:21 發表
你地夏天外套,係咪就係白色o個件呀?舊年冬夏都無外套,所以唔知情況.
5套,本來兩個size,但大一個size, 著到上胳肋低都唔掂mouth: ,結果要換返一樣size. 未試,唔知仲岩唔岩著呢

...


男爵府

積分: 7703


236#
發表於 08-10-15 19:04 |只看該作者
應該係
原文章由 klam 於 08-10-15 17:33 發表
無外套?
咁今年冬天外套係新野?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


237#
發表於 08-10-16 09:10 |只看該作者
即係你地往年, 凈係得校服(運動衫)+校褸?
校褸咩樣架?正常戎校褸定運動型外套褸呀?

原文章由 tantaub 於 08-10-15 19:04 發表
應該係


男爵府

積分: 5465


238#
發表於 08-10-16 09:47 |只看該作者

回覆 #1 klam 的文章

但係買5套真係好誇張喎, 你係咪諗住平日可以唔洗熨衫呢! 夏天我買左各2套, 著左個幾月, 依家條校服褲短到變熱短熱褲, 好鬼SEXY. 睇嚟挨唔到幾耐啦! 對鞋有D頂趾啦! 睇吓有無波鞋舖大特價要買返對.
我62話尋日湊希希返學見到愛美麗MA喎! 點解佢唔上嚟嘅, 同我哋絕交? 依度本身主要得我哋三, 兩個傾, 間唔中N2家長嚟吹吓水, 好羨慕N2佢哋咁多人傾.


大宅

積分: 1455


239#
發表於 08-10-16 10:32 |只看該作者
real?愛美麗返左學la, 係就好law....即係好番喇...冇事喇....
愛美麗ma, 可能吾得閒上唻啫....
我尋日同12換衫返學, 都覺得校裙短左好多喇....有冇得放長架..(自己諗!)
我覺得..就算平日吾洗吾熨, 都吾可以買多太多套校服, 佢地而家大得好快, 高得快, 吾通每季買過咩... 吾得吾得吾得!


原文章由 cl76215 於 08-10-16 09:47 發表
但係買5套真係好誇張喎, 你係咪諗住平日可以唔洗熨衫呢! 夏天我買左各2套, 著左個幾月, 依家條校服褲短到變熱短熱褲, 好鬼SEXY. 睇嚟挨唔到幾耐啦! 對鞋有D頂趾啦! 睇吓有無波鞋舖大特價要買返對.
我62話尋日湊 ...


男爵府

積分: 7703


240#
發表於 08-10-16 10:43 |只看該作者
抓毛底運動型外套風褸
原文章由 klam 於 08-10-16 09:10 發表
即係你地往年, 凈係得校服(運動衫)+校褸?
校褸咩樣架?正常戎校褸定運動型外套褸呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo