立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16416
原文章由 julieann 於 08-8-27 00:40 發表 如果小朋友生得高咪唔著數
積分: 18922
原文章由 elkykit 於 08-8-27 12:40 AM 發表 等亞B 3歲前要帶佢去食多D喇...食埋亞媽嗰份嘛
子爵府
積分: 10503
原文章由 vkk 於 08-8-27 00:42 發表 係呀!!我去有d任食打邊爐...去到高過佢個柜台就計大人...
原文章由 elkykit 於 08-8-27 00:40 發表 等亞B 3歲前要帶佢去食多D喇...食埋亞媽嗰份嘛
原文章由 julieann 於 08-8-27 00:43 發表 wallace一定得...佢勁大食
原文章由 elkykit 於 08-8-27 12:41 AM 發表 咁...通常差少少都唔會理架!!!
原文章由 vkk 於 08-8-27 12:42 AM 發表 係呀!!我去有d任食打邊爐...去到高過佢個柜台就計大人...
原文章由 elkykit 於 08-8-27 00:43 發表 計大人...咁又過份咗D
原文章由 elkykit 於 08-8-27 12:44 AM 發表 到時妳C6一定話抵呀
原文章由 vkk 於 08-8-27 12:45 AM 發表 算啦!!都係淨20~30蚊到...但差好多我就唔食佢啦!!
原文章由 julieann 於 08-8-27 00:44 發表 咁都幾衰喎...下次帶定份出世紕copy
原文章由 julieann 於 08-8-27 00:45 發表 到時佢地兩仔爺食食食....抵返晒啦
原文章由 vkk 於 08-8-27 12:46 AM 發表 佢唔理你幾多歲ga...
原文章由 julieann 於 08-8-27 00:49 發表 睇高度又真係幾唔抵... 有d小朋友生得高架嘛
原文章由 vkk 於 08-8-27 12:54 AM 發表 我亞三係生得矮個d...佢4yr到過時我都話佢得3yr..咁又慳番d...但亞B就可能一望就知佢幾大..可能未夠3yr都話佢夠天..
禁止訪問
積分: 7207
原文章由 elkykit 於 08-8-27 00:59 發表 藥力發作...我要 先喇...
原文章由 jenny媽媽 於 08-8-27 00:59 發表 我又o黎出巡喇...唔好話我偷懶呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy