影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4236


221#
發表於 17-6-30 21:16 |只看該作者
回覆 Janis 的帖子

第十集最後一幕:邪山強吻彩景


大宅

積分: 2353


222#
發表於 17-6-30 22:25 |只看該作者
眨下眼已經第十集,不過總係覺得好似做咗無幾耐咁!


珍珠宮

積分: 34040


223#
發表於 17-7-2 09:11 |只看該作者
wai001 發表於 17-6-25 21:50
因為此劇同正常史實有出入,一般韓國人都吾buy 咁既劇,所以正常地低收視!
...

根據翻查正常史實是:燕山君(邪山)係長子嫡孫(雖然佢阿媽是廢妃),但係暴君一名,而左相是擁護舊派的大臣,不但有妺係燕山君(邪山)既大妃,可是新派既大臣推大君出來謀朝篡位成功而成為中宗,並殺了左相,但怕彩景報復,所以迫大君廢了彩景,而彩景只是做了七日皇妃咁多,享年七十幾歲。
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


224#
發表於 17-7-2 09:13 |只看該作者
wai001 發表於 17-7-2 09:11
根據翻查正常史實是:燕山君(邪山)係長子嫡孫(雖然佢阿媽是廢妃),但係暴君一名,而左相是擁護舊派的大臣 ...

本帖最後由 wai001 於 17-7-2 09:14 編輯

本帖最後由 wai001 於 17-7-2 09:13 編輯

韓國人吾 like又吾 buy 亂改歷史史實既劇!



珍珠宮

積分: 34040


225#
發表於 17-7-2 09:26 |只看該作者
wai001 發表於 17-7-2 09:11
根據翻查正常史實是:燕山君(邪山)係長子嫡孫(雖然佢阿媽是廢妃),但係暴君一名,而左相是擁護舊派的大臣 ...

反政成功時,大君(之後的中宗)當時只是得19歲!
*同劇中劇情不盡相同!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 6066


226#
發表於 17-7-3 22:53 |只看該作者

回覆樓主:

我也加入了,一齊傾啦。第一次睇延宇振,又做得幾好,鐘意佢同彩景配。


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


227#
發表於 17-7-4 06:32 |只看該作者
hellovibe 發表於 17-7-3 22:53
我也加入了,一齊傾啦。第一次睇延宇振,又做得幾好,鐘意佢同彩景配。
...



男爵府

積分: 7130


228#
發表於 17-7-4 18:59 |只看該作者

回覆樓主

我都系沖著朴敏英開黎睇,話咁快睇晒十集. 見到朴有幕穿男裝就想起佢做成均館既大物哦


子爵府

積分: 10643


229#
發表於 17-7-5 15:32 |只看該作者
剛睇完第一集, 有追看性..第一次睇李東健既戲, 被佢演技吸引.....(佢個樣有D似CNblue 鄭容和)


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


230#
發表於 17-7-6 06:40 |只看該作者
今集睇得好替彩心痛, 佢天真的心

大君同彩個啵啵睇到人都軟晒


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


231#
發表於 17-7-6 07:43 |只看該作者
大君眼神好毒


男爵府

積分: 5979


232#
發表於 17-7-8 19:17 |只看該作者
wai001 發表於 17-7-2 09:11
根據翻查正常史實是:燕山君(邪山)係長子嫡孫(雖然佢阿媽是廢妃),但係暴君一名,而左相是擁護舊派的大臣 ...

彩景喺呢套戲入面係悲劇人物,睇到而家都唔覺晉城大君有幾愛彩景?成婚之日和彩景諗住同佢洞房之晚,都可以為朋友衝咗出去無影,真係睇到眼火爆佢利用彩景多過愛佢


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


233#
發表於 17-7-8 23:06 |只看該作者
yomin0718 發表於 17-7-8 19:17
彩景喺呢套戲入面係悲劇人物,睇到而家都唔覺晉城大君有幾愛彩景?成婚之日和彩景諗住同佢洞房之晚,都可 ...

佢地婚姻非純愛情 有太多野牽扯著


大宅

積分: 2353


234#
發表於 17-7-14 23:05 |只看該作者
忍唔住要上來講…14集尾段好精彩又緊張呀!


男爵府

積分: 5979


235#
發表於 17-7-15 00:16 |只看該作者
dawnngcm 發表於 17-7-14 23:05
忍唔住要上來講…14集尾段好精彩又緊張呀!

啱啱睇完14集,大君見到彩景既烙印時喊住同彩景認錯果一幕好感動呀。淨番4集咋,希望比大君同彩景喺山村度住一排Sweet吓之後先反正啦


大宅

積分: 2353


236#
發表於 17-7-15 03:17 |只看該作者
yomin0718 發表於 17-7-15 00:16
啱啱睇完14集,大君見到彩景既烙印時喊住同彩景認錯果一幕好感動呀。淨番4集咋,希望比大君同 ...
wiki講好似全部有20集喎!?係咪改短咗呢?
https://zh.wikipedia.org/wiki/%E4%B8%83%E6%97%A5%E7%9A%84%E7%8E%8B%E5%A6%83


男爵府

積分: 5979


237#
發表於 17-7-15 06:09 |只看該作者
dawnngcm 發表於 17-7-15 03:17
wiki講好似全部有20集喎!?係咪改短咗呢?
https://zh.wikipedia.org/wiki/%E4%B8%83%E6%97%A5% ...

係呀20集,咁應該淨番6集先係


大宅

積分: 2353


238#
發表於 17-7-22 00:48 |只看該作者
勁呀!個編劇寫得好好,每集無乜冷場之餘,今次16集個尾又係編得出人意表


伯爵府

積分: 15937


239#
發表於 17-7-24 09:21 |只看該作者

回覆樓主

係咪下星期大結局?


男爵府

積分: 7130


240#
發表於 17-7-24 18:23 |只看該作者
Abbie_mimi 發表於 17-7-24 09:21
係咪下星期大結局?

應該重有四集

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo