影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


221#
發表於 17-7-11 14:36 |只看該作者
竹兒 發表於 17-7-11 14:27
我多你5分鐘
再俾htts叫我睇尾15分鐘,但其實5分鐘就夠,嘥咗10分鐘電
...
為左妳, 我番查記錄, 原來係睇左15分鐘, 同妳一樣嘥咗15分鐘電, 當時實在太眼訓, 只估睇左10分鐘, 原來都可忍耐多5分鐘.

而家心大心細仲睇唔睇埋果45分鐘好呢?

[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


222#
發表於 17-7-11 14:38 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-11 14:36
為左妳, 我番查記錄, 原來係睇左15分鐘, 同妳一樣嘥咗15分鐘電, 當時實在太眼訓, 只估睇左10分鐘, 原來都可 ...
唔使喇, 睇last 5 mins, 大力推介


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


223#
發表於 17-7-11 14:42 |只看該作者
htts 發表於 17-7-11 14:38
唔使喇, 睇last 5 mins, 大力推介
睇密碼無頭無尾, 唔知佢講咩喎.
但好大機會睇完都係唔知講咩, 仲要勞氣轟炸佢都唔定.

[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


224#
發表於 17-7-11 14:46 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-11 14:42
睇密碼無頭無尾, 唔知佢講咩喎.
但好大機會睇完都係唔知講咩, 仲要勞氣轟炸佢都唔定.
你如想搏浪費多半個鐘嘅電就睇埋佢。

我就覺得睇last 5就夠, 唔明唔緊要, 起碼笑下先



水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


225#
發表於 17-7-11 14:48 |只看該作者
htts 發表於 17-7-11 14:46
你如想搏浪費多半個鐘嘅電就睇埋佢。

我就覺得睇last 5就夠, 唔明唔緊要, 起碼笑下先
我真係無笑過喎!
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


226#
發表於 17-7-11 14:51 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-11 14:48
我真係無笑過喎!
我覺得好笑, iron man x 海德, 擺明抄嘅


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


227#
發表於 17-7-11 14:52 |只看該作者
htts 發表於 17-7-11 14:51
我覺得好笑, iron man x 海德, 擺明抄嘅
如睇左就話妳知, 我有無笑啦!
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


228#
發表於 17-7-11 14:53 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-11 14:52
如睇左就話妳知, 我有無笑啦!
要睇嘅

你有無睇海德先?  如無, 應該無咩feeling架


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


229#
發表於 17-7-11 15:01 |只看該作者
htts 發表於 17-7-11 14:36
睇果part, 我已出晒戲, 乜碼都睇唔到

就係咁俾你呃咗10分鐘


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


230#
發表於 17-7-11 15:02 |只看該作者
htts 發表於 17-7-11 14:53
要睇嘅

你有無睇海德先?  如無, 應該無咩feeling架
我冇睇海德TIM


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


231#
發表於 17-7-11 15:05 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-11 14:36
為左妳, 我番查記錄, 原來係睇左15分鐘, 同妳一樣嘥咗15分鐘電, 當時實在太眼訓, 只估睇左10分鐘, 原來都可 ...

頭15分鐘悶到暈,如唔係htts,我唔會開尾15分鐘,我諗你睇定d先啦

我就唔會開住


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


232#
發表於 17-7-11 15:05 |只看該作者
竹兒 發表於 17-7-11 15:01
就係咁俾你呃咗10分鐘
朋友嘛, 唔使計咁足啦


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


233#
發表於 17-7-11 15:06 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-11 14:48
我真係無笑過喎!

睇過海德先明㗎


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


234#
發表於 17-7-11 15:06 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-7-11 15:02
我冇睇海德TIM
咁你應該無咩感覺


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


235#
發表於 17-7-11 15:07 |只看該作者
htts 發表於 17-7-11 15:05
朋友嘛, 唔使計咁足啦

你見我語氣幾仁慈,係朋友先咁咋
唔係我就出咗發火icon啦


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


236#
發表於 17-7-11 15:12 |只看該作者
竹兒 發表於 17-7-11 15:07
你見我語氣幾仁慈,係朋友先咁咋
唔係我就出咗發火icon啦
...
我E家會睇埋EP4,如都係咁上下, 就跳得喇


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


237#
發表於 17-7-11 15:18 |只看該作者
htts 發表於 17-7-11 15:06
咁你應該無咩感覺
所以我冇提過LAW


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


238#
發表於 17-7-11 15:20 |只看該作者
htts 發表於 17-7-11 15:12
我E家會睇埋EP4,如都係咁上下, 就跳得喇

等你報告


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


239#
發表於 17-7-11 16:03 |只看該作者
htts 發表於 17-7-11 14:51
我覺得好笑, iron man x 海德, 擺明抄嘅
嘩! 你地講咗好多頁, 追唔到添, 呢到我有睇片段, 睇佢地兩個簡直哭笑不得, close up南朋友時, 眼神呆滯


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


240#
發表於 17-7-11 16:46 |只看該作者
Heymanma 發表於 17-7-11 16:03
嘩! 你地講咗好多頁, 追唔到添, 呢到我有睇片段, 睇佢地兩個簡直哭笑不得, close up南朋友時, 眼神呆滯 :qu ...

佢呆左3 集架喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo