立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 68587
竹兒 發表於 17-7-11 14:27 我多你5分鐘 再俾htts叫我睇尾15分鐘,但其實5分鐘就夠,嘥咗10分鐘電 ...
寶石宮
積分: 471936
amychoi 發表於 17-7-11 14:36 為左妳, 我番查記錄, 原來係睇左15分鐘, 同妳一樣嘥咗15分鐘電, 當時實在太眼訓, 只估睇左10分鐘, 原來都可 ...
htts 發表於 17-7-11 14:38 唔使喇, 睇last 5 mins, 大力推介
amychoi 發表於 17-7-11 14:42 睇密碼無頭無尾, 唔知佢講咩喎. 但好大機會睇完都係唔知講咩, 仲要勞氣轟炸佢都唔定.
htts 發表於 17-7-11 14:46 你如想搏浪費多半個鐘嘅電就睇埋佢。 我就覺得睇last 5就夠, 唔明唔緊要, 起碼笑下先
amychoi 發表於 17-7-11 14:48 我真係無笑過喎!
htts 發表於 17-7-11 14:51 我覺得好笑, iron man x 海德, 擺明抄嘅
amychoi 發表於 17-7-11 14:52 如睇左就話妳知, 我有無笑啦!
積分: 68335
htts 發表於 17-7-11 14:36 睇果part, 我已出晒戲, 乜碼都睇唔到
翡翠宮
積分: 80261
htts 發表於 17-7-11 14:53 要睇嘅 你有無睇海德先? 如無, 應該無咩feeling架
竹兒 發表於 17-7-11 15:01 就係咁俾你呃咗10分鐘
mcyw888 發表於 17-7-11 15:02 我冇睇海德TIM
htts 發表於 17-7-11 15:05 朋友嘛, 唔使計咁足啦
竹兒 發表於 17-7-11 15:07 你見我語氣幾仁慈,係朋友先咁咋 唔係我就出咗發火icon啦 ...
htts 發表於 17-7-11 15:06 咁你應該無咩感覺
htts 發表於 17-7-11 15:12 我E家會睇埋EP4,如都係咁上下, 就跳得喇
珍珠宮
積分: 43024
Heymanma 發表於 17-7-11 16:03 嘩! 你地講咗好多頁, 追唔到添, 呢到我有睇片段, 睇佢地兩個簡直哭笑不得, close up南朋友時, 眼神呆滯 :qu ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy